Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

AndreasMor84 skriver:

Jeg ku heller ik lige forstå det..

haha ja okay, det er fordi jeg snakker for mig selv, jeg bruger ikke dankort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Norman skriver:

Ja, vi har Mastercard herhjemme.. Men jeg må sige at jeg er ret træt af det, der er faktisk mange butikker hvor man ikke kan bruge det og der kan endda gå op til 30 dage før man får refunderet penge for varer man har byttet.

Hvorfor er det lige at der kan gå 30 dage før man får sine penge tilbage?. De skriver der KAN gå op til 30 dage, men der går jo netop 30 dage, der går ikke kun 10 dage. 

Syntes det er virkelig frustrerende og nej vi ønsker ikke og have dankort.

Jeg har også MasterCard .
Det pisse træls alle butikker ikke tager det, men for mig er det løsningen når økonomien er stram, og det så ikk kan ske overtræk.

Jeg må indrømmejeg ikke kender til det med at få refunderet penge, hvis jeg har byttet noget har jeg da bare fået det tilbage i kontanter?

Jeg har dog forhørt mig i en butik, hvorfor de ikk også tager det kort. Og han fortalte at han ville gerne, men han kan ikk køre en forretning på penge som står ude i verdenen. Altså, fra jeg sætter mit kort i og tager mine vare med hjem, går det 15 dage (mener det var 15, eller også en hel mdr) før han får dem.

Anmeld

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LouiseVous skriver:

Jeg har også MasterCard .
Det pisse træls alle butikker ikke tager det, men for mig er det løsningen når økonomien er stram, og det så ikk kan ske overtræk.

Jeg må indrømmejeg ikke kender til det med at få refunderet penge, hvis jeg har byttet noget har jeg da bare fået det tilbage i kontanter?

Jeg har dog forhørt mig i en butik, hvorfor de ikk også tager det kort. Og han fortalte at han ville gerne, men han kan ikk køre en forretning på penge som står ude i verdenen. Altså, fra jeg sætter mit kort i og tager mine vare med hjem, går det 15 dage (mener det var 15, eller også en hel mdr) før han får dem.

Ja jeg kan nemlig også godt lide at man ikke kan trække over, så er der mere styr på det..

Går der 15 dage? Jamen næsten hver gang vi bruger kortet i en butik så bliver pengene hævet med det samme eller dagen efter, det er godt nok sjældent at der går lang tid før pengene bliver trukket.. Men, det kan da godt være at det er det der er problemet.

Anmeld

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Norman skriver:

Ja jeg kan nemlig også godt lide at man ikke kan trække over, så er der mere styr på det..

Går der 15 dage? Jamen næsten hver gang vi bruger kortet i en butik så bliver pengene hævet med det samme eller dagen efter, det er godt nok sjældent at der går lang tid før pengene bliver trukket.. Men, det kan da godt være at det er det der er problemet.

Efter jeg bruger kortet er mine også trukket med det samme. Det kan gøre lidt forskel i weekend, men som regel.

Men han fortalte det med de 15 dage. Og det kan let passe, pga alle de kreditorer, de skal igennem.

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Norman skriver:

Det er skam ikke frivilligt. Visa udgår og Mastercard kommer ind..

I min bank kan man slet ikke få Visa mere, og i min gamle bank fik vi også brev om at Visa udgik og at man derfor skal have Mastercard 

Det er så kun i din bank Min far arbejder i Danske Bank og han siger, det ikke udgår der - gudskelov for det!

Hvilken bank har du?

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Der er ikke længere noget der hedder Visa i vores bank eller den forrige bank, viser udgår og Mastercard kommer ind.. 

Tro mig, vi havde skam visa før! 

Har også lige talt med min kammerat, der er i en bank i England og hans siger også, at Visa altså ikke udgår, så det må være nogle banker, der ikke udsteder det mere Det er Visa-Electron, der udgår

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Jeg har Mastercard Debit og kan hæve over i nogle butikker ..
De er dem selv der bestemmer om de vil ha man kan det hvis man har Mastercard ..
I Coop kan man f.eks godt

Og Visa Udgår , derfor kan man ikke bestille Visa mere .. Desværre ..

Ts: Jeg syns også det er skide irriterende .. Ved desværre ikke hvorfor   

Det er kun Visa-Electron der udgår. Det almindelige Visa kan man sagtens få

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

AndreasMor84 skriver:

Visa udgår??

Nej, Visa-Electron udgår - det almindelige Visa består

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Chr-Hei skriver:

Det er visa electron der udgår ikke visa dankort
Vi har lige fået lavet vores Visa dankort igen;

Nemlig! Vil ikke røre MasterCard med en ildtang Er superglad for mit VisaDankort

Anmeld

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Det er så kun i din bank Min far arbejder i Danske Bank og han siger, det ikke udgår der - gudskelov for det!

Hvilken bank har du?

Tror der er snakke om VisaElektron. De er nemlig udgået, men det er min. snart et år siden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.