Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

AnnaK89

Joyce skriver:

Har haft samme tanker..

Jeg prøver selv så vidt muligt at svare de ting jeg kommer forbi.. og der er ikke nogen der bliver valgt til og fra..

Alle maver er smukke, og alle babyer er lækre mirakler..

Jeg ville da ønske jeg havde tid, og overskud til at skrive til folk der ligger ud - for ja man gør det for at dele sine glæder .. Men jeg prøver at have noget fritid ved siden af, selvom jeg bruger meget tid herinde ..

Nemlig

Det er da heller ikke fordi, at jeg bruger hvert vågent øjeblik herinde - men jeg skriver hver dag

Kan godt se, at dem som får mange svar, ikke ser det som et problem, men når man prøver og det ikke hjælper, så er det bare rigtig trist  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det er der... ingen tvivl om det... men tror heller ikke jeg tager tingene her inde så nært som andre gør...

Tror også bare jeg står i en anden situation end du gør, som gør mig mere følsom - men det synes jeg bare ikke skal være noget negativt, for folk kan på ingen måde sætte sig ind i hvad min lille familie har været igennem og det er i orden, men ja - jeg er nok følsom. 

Ville jo blot gerne at der var nogle som ville dele min glæde sammen med mig, når der endelig er noget der er godt i mit liv. 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Jeg tænker ikke over hvem der har skrevet tråden, men svarer hvis jeg har lyst, tid og overskud

Nogen gange har jeg bare ikke overskud til at kommentere, men læser kun i nogle tråde.

Ind i mellem har jeg ikke haft lyst til at læse om at andre var blevet gravide, eller deres graviditeter, og så har jeg sprunget dem over.

Men jeg kan undre mig at der ind i mellem er over 100 der har kigget i tråden, men kun 3 der har kommenteret, det forstår jeg ikke rigtig, man kan jo som regel udlede af overskriften, hvad det drejer sig om

Det forstår jeg 100% - det er jo et utrolig følsomt emne.

Men det med at flok bare kigger - det synes jeg er trælst, for de kan jo som du siger, se hvis det er et billed eller andet, men tænker bare hvis ikke de har tænkt sig at svare, så skal man jo nok lade være med at kigge?

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Baagøe skriver:

Personligt svarer jeg på ALLE mavebilleder, jeg ser på forsiden Er fløjtende ligeglad med, hvem der har oprettet tråden

Sådan skal det da være 

Det er jo ligegyldigt hvem det er, babyer er mirakler 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

jeg må indrømme, at hvis det ikke handler om NOGET i relation til at være gravid (f.eks. hvordan det påvirker parforholdet/sygdom/tanker/andet i den dur) - ja så svarer jeg ikke.

Jeg er ærligt og oprigtigt fløjende ligeglad med folks kreative evner, deres forsøg på at sælge alt muligt eller deres brok over kommunen. Og tit synes jeg der dukker indlæg op, hvor jeg tænker 'Jamen - så googl' det dog!'. Men det er et frit forum, og der skal være plads til alle

jeg kan dog godt følge dig i det der med manglende respons.... har selv postet et meget privat indlæg om nogle bekymringer hvor ingen svarede Så jeg forsøger at svare lidt forskelligt, men kan ikke nå det hele...

Nej det kan man da ikke  

folk må da frit vælge om det vil svare eller ej - men når 80 kigger på sit billed og ingen svare, så tænker jeg bare, så lade være med at kig - folk ved jo godt det er et mavebilled de klikker ind på

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Miss Church skriver:

Det er helt rigtigt. Der er ingen som skal være udenfor. Men så skal man måske forsøge at være lidt mere opsøgende. Man må gerne tilføje mig som ven Jeg skal hvert fald nok svare 

Jamen det vil jeg da gøre så

Ja, måske man skal være lidt mere "ivrig" Det må jeg være så

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Nu ser jeg det jo ikke, da jeg har 2 børn der kræver meget tid, så sidder slet ikke på så meget som jeg gjorde før i tiden... Jeg gjorde det at jeg bare kløede på og vupti så får man lige pludselig mange svar... 

Klør også på (synes jeg da) Men idet jeg har en handicappet datter, som også kræver tid, så er det bare svært at være mere aktiv

Men vil prøve.

Anmeld

13. februar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Man må give igen for at få lidt respons... Nu er jeg ikke så aktiv igen som jeg har været før, da jeg var rigtig aktiv fik jeg maaange svar i mine tråde, nu hvor jeg ikke er så aktiv mere og ikke giver igen, ja så får jeg heller ikke noget i mine tråde... 

Sådan er det bare på forummer... Baby.dk er ikke det eneste sted hvor der sidder nogle som næsten ikke får svar i deres tråde, der er skam også andre forummer der oplever det... 

Jeg melder mig enig her...

Anmeld

13. februar 2012

Kofoed.

Jeg tjekker lige hurtigt igennem overskrifterne og ja, svare mine venner her inde, vis jeg kan og derefter svare jeg lidt hist og her. Jeg er til gengæld godt træt af, ar når jeg endelig tager mig tid til at svare, så for jeg aldrig svar, der "black lister" jeg folk, hvis de altså svare alle andre, end lige mig, nogle gange går der dage uden jeg svare folk, men så svare jeg altså alle.

Kan udmærket godt forstå dig og selvom jeg har været herinde længe, gjort meget for folk og så videre, så her jeg altså også tråde der ikke er svaret mere end to gange på og af samme person, men kr, har også et par tråde på 30 sider, men det er så også med en eller to lange samtaler med en af vennerne herinde.

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Klør også på (synes jeg da) Men idet jeg har en handicappet datter, som også kræver tid, så er det bare svært at være mere aktiv

Men vil prøve.

Ja det kan jeg godt se... Om aften er måske en mulighed? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.