Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Pixi-pigen

AnnaKJ skriver:

Hold da op  Øv altså!

Men det er jo også derfor, at jeg overvejer at forlade siden. Synes ikke det er noget ved at dele noget personligt, hvis folk ikke vil svare alligevel

Det kan jeg sagtens forstå! Og jeg respekterer fuldt ud at du føler sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Hmm .. Kan desværre ikk svare dig på hvorfor ..
Jeg har været herinde i 2 år , så har været her længe ..
Så kender jeg en del herinde fra efterhånden .. Mange af mine venner herinde , er nogle jeg kender i virkeligheden fordi jeg har anbefalet siden til dem .. Så dem får jeg stort set altid svar fra ..
Og ja ..

Jeg syns da jeg er ret god til at svare dig hvis der er noget jeg kan hjælpe med  

Jeg har også været her længe - 1½ år, dog med en anden profil først. Men de folk jeg efterfølgende har snakket med kan også huske mig, pga. Lærke.

Forskellen er nok at jeg kun har et par jeg kender IRL, og de er faktisk ikke online super meget.

Så det gør det svært, når man ikke kender nogen. Men synes jeg prøver.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

MelikkazMoar skriver:

det problem du oplyser, kan jeg også nikke genkendte til... jeg synes også meget sjældent jeg får svar..

men svarer tilgændgæld på alt jeg kan svare på

Sådan har jeg det også 

Det er rigtig frustrerende 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

det synes jeg måske lige er groft nok sagt, fordi jeg eeeelsker at kigge på mavebilleder, men nej det ikke jeg altid lige for skrevet en kommentar hvis jeg nu har travl eller lign. men derfor skal jeg da have lov til at kigge alligvel

Ja, men 80 kiggere og 1 kommentar  Det er altså ikke sjovt at stå sådan 

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Ja, men 80 kiggere og 1 kommentar  Det er altså ikke sjovt at stå sådan 

men tror også bare fordi der er mange der synes det er hyggeligt at se billedet, men ikke har et behov for at skrive den er flot eller noget.. men synes altså at selvom man ikke skriver en kommentar skal man da have lov til at kigge på billedet alligvel

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Gigl skriver:

Hvis jeg må ytre min ærlige mening, så kan jeg ikke helt forstå den der med at blive stødt/ked af/brokke sig over at man ikke modtager respons eller kommentarer o_O er det ikke (bare lidt) forkælet? 

Jeg kan godt forstå man bliver sådan lidt "øv" men så er det da heller ikke værre, tænker jeg. Og det er slet ikke et surt opstød fra mig, det her. 

Er det fordi man bare virkelig gerne vil ind "i varmen" hos de populære, og det er ikke lykkes endnu? 

Jeg har det personligt helt fint med at bruge siden til at oprette emner om ting jeg har brug for svar/andre vinkler på, og til at hjælpe lignende tråde. Det er sjældent jeg skriver i "tillykke"-tråde anyways. 

Hilsen mig, der har det fint med ikke at være en af super aktive og populære baby-brugere  

Nej men som skrevet tidligere - så når der endelig sker noget godt i mit liv, som jeg gerne med dele med andre og glædes over, så er det bare ikke særlig fedt at stå uden svar.

Nej, jeg synes ikke det er forkælet, for det handler ikke om at få 100 svar på 5 min, men bare at få respons. 

Jeg prøver overhovedet ikke at blive populær, det er jeg sådan set ligeglad med - men vil bare gerne som alle andre bruger have en smule respons på min f.eks. et mavebilled eller når man har overstået en scanning.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Pixi-pigen skriver:

Det kan jeg sagtens forstå! Og jeg respekterer fuldt ud at du føler sådan

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

men tror også bare fordi der er mange der synes det er hyggeligt at se billedet, men ikke har et behov for at skrive den er flot eller noget.. men synes altså at selvom man ikke skriver en kommentar skal man da have lov til at kigge på billedet alligvel

Ja ja, det vælger man selvfølgelig frit 

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Ja ja, det vælger man selvfølgelig frit 

bare siden du sagde at hvis man ikke kommenterede kunne man ligeså godt lave være med at kigge, man vidste jo det var et mavebillede man trykkede ind på (nok ikke ordret ) blev bare lidt forvirret, fordi ja jeg jo mener man gerne må kigge på billeder uden at skrive noget til det

Anmeld

13. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Tror også bare jeg står i en anden situation end du gør, som gør mig mere følsom - men det synes jeg bare ikke skal være noget negativt, for folk kan på ingen måde sætte sig ind i hvad min lille familie har været igennem og det er i orden, men ja - jeg er nok følsom. 

Ville jo blot gerne at der var nogle som ville dele min glæde sammen med mig, når der endelig er noget der er godt i mit liv. 

nu sys jeg du svare mig noget hårdt... jeg har intet bebrejdet dig... overhoved... skriver bare mit svar til dit spørgsmål og gør det med et smil...

føler at du tager mine indlæg meget negativt... og det er jeg da ked af! men hvis du skal havde en at være sur på må du gerne være det på mig... mine skuldre er brede nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.