Gigl skriver:
Hvis jeg må ytre min ærlige mening, så kan jeg ikke helt forstå den der med at blive stødt/ked af/brokke sig over at man ikke modtager respons eller kommentarer o_O er det ikke (bare lidt) forkælet?
Jeg kan godt forstå man bliver sådan lidt "øv" men så er det da heller ikke værre, tænker jeg. Og det er slet ikke et surt opstød fra mig, det her.
Er det fordi man bare virkelig gerne vil ind "i varmen" hos de populære, og det er ikke lykkes endnu?
Jeg har det personligt helt fint med at bruge siden til at oprette emner om ting jeg har brug for svar/andre vinkler på, og til at hjælpe lignende tråde. Det er sjældent jeg skriver i "tillykke"-tråde anyways.
Hilsen mig, der har det fint med ikke at være en af super aktive og populære baby-brugere
Nej men som skrevet tidligere - så når der endelig sker noget godt i mit liv, som jeg gerne med dele med andre og glædes over, så er det bare ikke særlig fedt at stå uden svar.
Nej, jeg synes ikke det er forkælet, for det handler ikke om at få 100 svar på 5 min, men bare at få respons.
Jeg prøver overhovedet ikke at blive populær, det er jeg sådan set ligeglad med - men vil bare gerne som alle andre bruger have en smule respons på min f.eks. et mavebilled eller når man har overstået en scanning.
Anmeld