Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

AnnaK89

nettemor skriver:

Jeg kan ikke svare på andres vegne men personligt tjekker jeg jo tit om mine venner har skrevet noget nyt inden jeg tjekker andet. Og så er det jo dem jeg svarer først. Og har jeg så mere tid så tjekker jeg det andet.. Men igen så er det tit forsiden der først bliver tjekket og så er det jo "desværre" de mest populære der er øverst og så igen dem der bliver svaret først derefter. Og så bliver det desværre hurtigt sådan. Jeg er heller ikke en af dem der bliver af dem der får mange svar og det kan da godt nogle gange være trist. Men sådan er det. Og hvis mange har valgt nogle favoritter som er de eneste de ser så ser de kun dem deres venner ser derudover. Gav det mening

Det giver skam fin mening - det gør det bare rigtig svært for nogen at komme "ind" på siden. 

Og tråden kommer jo også på forsiden, når man opper sin tråd igen, men når der fortsat ikke er nogen der svare, men 80 som har kigget, så bliver man ked af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

NV skriver:

Nej tror ikke folk synes man er træls, nu i mit tilfælde hvor det har været et par tråde med billeder af min datter, tror jeg bare folk tænker, "endnu en billedtråd... fra en vi ikke ved hvem er, derfor gider jeg da ikke svare" eller noget lign det.  Men det at der ikke var/er nogle der svare fik mig til at tænke "er min datter ikke køn???" eller "hvad er der galt med de billeder siden folk ikke svare???" 

Men det har jeg opgivet, nu kommenter jeg andres, men gider ikke ligge nogle ind selv. Så bliver jeg ikke såret, eller får en følelse af at være tilgrin.  Jeg vil i øvrigt meget gerne svare eller kommenter dine billeder, men nu har jeg ikke støt på dine tråde???  Er dog heller ikke så ofte på mere, nu hvor jeg har født det kunne jo være en del af forklaringen.

til dig, fra en der kender det.

Ej hvor har vi altså mange af de samme tanker 

Tænker heller ikke, at jeg har lyst til at ligge flere billeder ud, men bliver bare trist over at se tråden forsvinde

Altså forstår sagtens dem som har travlt med baby - det skal man jo helst have 

Kram tilbage til dig 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Jonatansmor skriver:

Du får en

Tak  

Anmeld

13. februar 2012

celkt

jeg kan ikke forstå at det altid skal gøres til et kæmpe problem på diverse debatforummer, (primært dem, der domineres af hunkøn vel at mærke!!) hvem der svarer på hvis' indlæg.

Jeg svarer på det, der interesserer mig. Jeg er fuldstændig ligeglad hvem der skriver hvad, - fanger det mig, svarer jeg. Og jeg gider ikke svarer på alle mavebilleder, fødselsberetninger, par-forholds-konflikt-indlæg og ect. indlæg der er herinde. Hvis jeg har noget fornuftigt at sige, er det vel meget vigtigere, end at en ½ million brugere siger ingenting.

Og jeg bliver ikke stødt, hvis ikke samtlige brugere på baby.dk ikke straks svarer når jeg kommer en eller anden opdatering...

Anmeld

13. februar 2012

JH12

Har haft samme tanker..

Jeg prøver selv så vidt muligt at svare de ting jeg kommer forbi.. og der er ikke nogen der bliver valgt til og fra..

Alle maver er smukke, og alle babyer er lækre mirakler..

Jeg ville da ønske jeg havde tid, og overskud til at skrive til folk der ligger ud - for ja man gør det for at dele sine glæder .. Men jeg prøver at have noget fritid ved siden af, selvom jeg bruger meget tid herinde ..

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Madam Blå skriver:

Jeg må nok erkende, at der er sikkert er forskel på, hvem jeg svarer. Først og fremmest, så svarer jeg eller kommenterer hvis jeg selv synes, at jeg kan bidrage med noget. Uanset brugernavn eller om man er anonym

Jeg har været her i et år nu - nok mest fra sidelinjen. Og der er visse folk herinde, som jeg har fulgt tæt - men igen fra sidelinjen. Og dem kommenterer jeg oftere, hvis det fx er et mavebillede eller lign. For det er oftest dem, jeg klikker ind på.

Giver det mening, eller er det volapyk?

Fin mening Og kan godt forstå, at der er nogle man "knytter" sig til herinde - det er bare rigtig trist at være en af dem som ikke bliver svaret, når man glæder sig over noget 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

altså nu kan jeg jo kun tale for mig selv...

når jeg ligger billeder ud... så er det da rigtig dejligt at få svar på ens billeder om end det er mave eller scanning... men jeg syntes da det er lige så rat at se hvor mange der er inde og kigge... derfor ville jeg heller aldrig oppe et billed for at få komentare...

jeg kommentere på de mave/scannings billeder jeg ser på forsiden... gidder ikke sidde og badre alle billedkategorier igennem for at se om der er nogle nye jeg ikke har svaret... men det har intet at gøre med hvem jeg snakker meget med her inde og hvem jeg ikke gør...

og så vil jeg gerne indrømme at jeg af prinsip ikke svare på de mave/scannings billeder der bliver oppet med en eller anden sørgelig kommentar (sorry to say... but it is true) mener det burde være lige som salgs indlæg at det er ulovlig opning... men det er bare min mening

Og det er fint nok, at du har din holdning - men der er stor forskel.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Enig....

Jeg har selv SÅ tit tænkt det samme... Nogle får så mange sider svar ved en tråd om de er gravide og andre knap en side... Jeg synes også det er fantastisk at blive gravid om det har taget et år eller en mdr. Jeg er selv gravid igen med mit 2 brev og overvejer selv at droppe mavebilleder, da folk alligevel ikk svarer...!!

Præcis

Altså - det er jo ikke mere fantastisk om så man har prøvet længe eller kort tid, et barn er altid fantastisk, uanset hvad

Når vi prøver at blive gravide, så er vi alle jo i samme båd

Anmeld

13. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Og det er fint nok, at du har din holdning - men der er stor forskel.

det er der... ingen tvivl om det... men tror heller ikke jeg tager tingene her inde så nært som andre gør...

Anmeld

13. februar 2012

maryjane

Mjaaaaaa, kan for så vidt godt følge dig. Men kan ikke se det store problem i det. Sådan er det jo også i den VIRKELIGE verden, hvis jeg må sige sådan. Så er der nok også tidspunkter der er bedre at poste på end andre... Hvis det gi'r mening.

Og igen ved jeg ikke hvad der afgør det, tror det handler om hvor meget nogen vælger at dele af deres liv osv... Jo mere man deler, og gør sig interressant jo flere følgere får man nok.

Tag det ikke så tungt piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.