Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Ja det kan jeg godt se... Om aften er måske en mulighed? 

Tror faktisk det er der, jeg er mest aktiv? Ved det egentlig ikke, men det er ihvertfald der hvor Lærke sover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Mor til Majbørn

AnnaKJ skriver:

Nej det kan man da ikke  

folk må da frit vælge om det vil svare eller ej - men når 80 kigger på sit billed og ingen svare, så tænker jeg bare, så lade være med at kig - folk ved jo godt det er et mavebilled de klikker ind på

ja - det er jo egentlig rigtigt...

Anmeld

13. februar 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Ja det kan jeg godt se. Når man laver en tråd, forventer svar, så må man da også svare igen, når folk kommer med et svar.

Nu har jeg kun et par enkelte herinde som jeg er ret tæt på, men der foregår det mest over PB og ofte med en jeg kender IRL.

Bruger også meget pb, men jeg glemmer så meget for tiden, så kigger med de skriver til mig og glemmer at svare i flere dage. Men har altid haft mine kort åbne, så tror det er derfor jeg bare svare over tråden i stedet og når der alligevel ikke er andre der svare, så kan man ligeså godt gå amok med samtalen.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Loa skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, og svarer egentlig også bare vedr. mig selv

Jeg er et sted i mit liv, hvor scanningsbilleder, graviditetsteste og mavebilleder bare ikke interesserer mig synderligt. Så de tråde går jeg som regel ikke ind på, men dog vil jeg da sige, at ser jeg en tråd med en af ovennævnte emner og den er oprettet af en jeg har fulgt herinde eller kender, ja så læser jeg den som regel og svarer. 

Tja så det hænger jo nok sammen med det du siger at de "kendte" herinde ofte får flere svar. Men det er vel egentlig også logisk nok? 

Jo helt sikkert er det logisk nok

Men det giver bare ikke mange chancer for dem som gerne vil ind i fællesskabet  

Jeg har åbenbart svært ved at komme ind, selvom jeg har været her længe.

Selvfølgelig er vi forskellige steder i vores liv, som f.eks. så kan jeg ikke snakke med om tigerspring, aftensmåltider, dp-problemer og div. da jeg har en handicappet datter, så de ting oplever jeg slet ikke.

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Nej det kan man da ikke  

folk må da frit vælge om det vil svare eller ej - men når 80 kigger på sit billed og ingen svare, så tænker jeg bare, så lade være med at kig - folk ved jo godt det er et mavebilled de klikker ind på

det synes jeg måske lige er groft nok sagt, fordi jeg eeeelsker at kigge på mavebilleder, men nej det ikke jeg altid lige for skrevet en kommentar hvis jeg nu har travl eller lign. men derfor skal jeg da have lov til at kigge alligvel

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

jeg er enig med dig..

jeg kan dog sige at det ikke kommer an på hvor aktiv man er herinde.. jeg er meget aktiv, og ligger vidst stadig nummer 12 mest aktive på listen, og jeg oplever sjældent respons på mine mavebilleder..
Det er meget de samme der svarer, og jeg er GLAD for den respons der kommer, men kan da godt blive ked af at se at nogen får fyldt op til 15 sider når de annoncerer en graviditet hvor "vi andre" kun får knap 2 sider med tillykke.. dette er bare et eksempel..

om det kommer an på hvem man er venner med herinde eller ej, eller om man kender dem IRL, det skal jeg ikek kunne sige, men så kan jeg da godt forstå jeg ikke rigtig får svar, for kender ikke rigtig nogen herinde IRL

Nemlig - det er bare rigtig trist at se, når man selv bobler helt over af glæde, som man gerne vil dele, men som man slet ikke kan få ud, når der ikke er nogen som svarer  

Jeg kender også kun et par stykker IRL, så jeg kender heller ikke mange herinde 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Pixi-pigen skriver:

Her kommer lige noget fra hjertet!!

Jeg hed Zibi_84 før! Men har haft problemer med min mail, og kan derfor ikke få fat i mit login!  MEN.... Jeg lagde på et tidspunkt nogle meget personlige billeder ud af min søn! Der var omkring 80 der havde kikket, og fik lige omkring 5 svar. Det gik mig faktisk så meget på, at jeg fik Henrik til at slette billederne igen. Så valgte jeg at starte forfra, med nyt brugernavn. Og mit formål var at deltage mere aktivt i debatterne.... Ved endnu ikke om der har båret frugt hihi SÅ jeg kan faktisk godt følge dig:-)

Hold da op  Øv altså!

Men det er jo også derfor, at jeg overvejer at forlade siden. Synes ikke det er noget ved at dele noget personligt, hvis folk ikke vil svare alligevel

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Altså jeg svarer de tråde der er på de 10 første sider i "debatten"... Ikke alle.. Men næsten alle jeg finder relevante. Jeg svarer selv sjælendt på mave billeder osv. Da jeg ikke finder det så spændende. Men prøver at skrive en kommetar til de fleste billeder og tråde alligevel  

Det er også fair nok, at der er noget man ikke kan/vil snakke med omkring Det vælger man jo frit

Anmeld

13. februar 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Det er også fair nok, at der er noget man ikke kan/vil snakke med omkring Det vælger man jo frit

Nemlig. Men læser næsten altid ubesvarede debatter. Og prøver at svare

Anmeld

13. februar 2012

DitteFisk

Hvis jeg må ytre min ærlige mening, så kan jeg ikke helt forstå den der med at blive stødt/ked af/brokke sig over at man ikke modtager respons eller kommentarer o_O er det ikke (bare lidt) forkælet? 

Jeg kan godt forstå man bliver sådan lidt "øv" men så er det da heller ikke værre, tænker jeg. Og det er slet ikke et surt opstød fra mig, det her. 

Er det fordi man bare virkelig gerne vil ind "i varmen" hos de populære, og det er ikke lykkes endnu? 

Jeg har det personligt helt fint med at bruge siden til at oprette emner om ting jeg har brug for svar/andre vinkler på, og til at hjælpe lignende tråde. Det er sjældent jeg skriver i "tillykke"-tråde anyways. 

Hilsen mig, der har det fint med ikke at være en af super aktive og populære baby-brugere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.