Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Præcis

Altså - det er jo ikke mere fantastisk om så man har prøvet længe eller kort tid, et barn er altid fantastisk, uanset hvad

Når vi prøver at blive gravide, så er vi alle jo i samme båd

Nemlig - og ikke mindre af at det er barn nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Stumpen skriver:

Det med at skifte profil/navn det tror jeg bestemt ikke er en fordel når man gerne vil huskes herinde - ej heller for megen skiften rundt mht. profilbilleder..

Jeg er ikke så meget på øffen mere, så jeg har personligt svær ved at skelne mange fra hinanden efterhånden..

Lyder til at du skriver i debatter jeg ikke er inde i.. 

Det er du nok  

Jeg slettede min profil, da jeg havde brug for en pause med min datter, men synes alligevel der er mange der genkender mig herinde, udfra Lærke. De kan jo alligevel huske hende.

Anmeld

13. februar 2012

Nessie

Jeg tænker ikke over hvem der har skrevet tråden, men svarer hvis jeg har lyst, tid og overskud

Nogen gange har jeg bare ikke overskud til at kommentere, men læser kun i nogle tråde.

Ind i mellem har jeg ikke haft lyst til at læse om at andre var blevet gravide, eller deres graviditeter, og så har jeg sprunget dem over.

Men jeg kan undre mig at der ind i mellem er over 100 der har kigget i tråden, men kun 3 der har kommenteret, det forstår jeg ikke rigtig, man kan jo som regel udlede af overskriften, hvad det drejer sig om

Anmeld

13. februar 2012

Rebecca55

Trist i er nogen der sidder med en træls følelse...

Når jeg logger ind, kigger jeg som regl kun de første 3-4 sider og skimter overskrifterne. Dem der lyder interessante læser jeg og svare kun hvis jeg har noget at bidrage med. Er der en som allerede har svaret det samme som jeg tænker, skriver jeg ikke noget til vedkommende. Der er SÅ mange tråde, at jeg slet ikke kan overskue at skulle læse en hel masse og tiden er heller ikke til det med 3 små børn. Men for mig handler det slet ikke om hvem der har skrevet tråden, men om overskriften fanger mig. 

Anmeld

13. februar 2012

Giraffen

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

jeg kan kun svare for mig selv 

jeg synes ikke jeg favoriserer - men der er ingen tvivl om at jeg lettere 'opdager' når det er en af mine "venner" der har lagt noget op - for deres navne har en anden farve

Derudover er jeg go til at holde øje med dem, der også har kommenteret ved mig + dem man følger fx i terminsgrupper osv

Så nej jeg tænker aldrig "hende der gider/behøver jeg ikke svare" men tænker mere "hov der lagde xx da lige noget nyt op - det må jeg lige se"

jeg ser det ikke som klikedannelse og det er ikke ment som at jeg er mindre interesseret i en anden - men når tiden måske er lidt sparsom, så prioriterer jeg måske at svare dem jeg 'plejer' eller ' kender' eller hvad man siger...

har dog aldrig selv oplevet det - synes at nogle indlæg jeg laver giver mange svar og andre giver ingen svar men jeg tager det ikke så tungt 

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Personligt svarer jeg på ALLE mavebilleder, jeg ser på forsiden Er fløjtende ligeglad med, hvem der har oprettet tråden

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Jeg har også før taget det meget personligt hvis jeg ikke rigtig fik svar, men det gør jeg ikke mere

Nok mest fordi at jeg har lagt mærke til at brugere der er aktive (kan ikke lide ordet populær), kan ske ikke at få svar på en tråd. Så jeg ser det som helt tilfældigt og om der lige er nogle online der kunne finde ens tråd interessant

Tror bestemt ikke at der er fordi der er nogen der ikke kan lide én (dig)

Nej det ved jeg - men den følelse sidder man alligevel med

Synes egentlig ikke, at jeg plejer at tage tingene så personligt, men efter vi er blevet gravide med vores 2 ønskebarn, som denne gang, er "normalt", så er det jo bare en stor ting som man gerne vil dele

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Majbørn

jeg må indrømme, at hvis det ikke handler om NOGET i relation til at være gravid (f.eks. hvordan det påvirker parforholdet/sygdom/tanker/andet i den dur) - ja så svarer jeg ikke.

Jeg er ærligt og oprigtigt fløjende ligeglad med folks kreative evner, deres forsøg på at sælge alt muligt eller deres brok over kommunen. Og tit synes jeg der dukker indlæg op, hvor jeg tænker 'Jamen - så googl' det dog!'. Men det er et frit forum, og der skal være plads til alle

jeg kan dog godt følge dig i det der med manglende respons.... har selv postet et meget privat indlæg om nogle bekymringer hvor ingen svarede Så jeg forsøger at svare lidt forskelligt, men kan ikke nå det hele...

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

man kan jo lidt blive nødt til at oppe, hvis der ikke kommer svar med det samme, ellers forsvinder tråden meeeget hurtigt langt væk i rækken af sider, og så bliver den jo nok ikke rigtig læst eller svaret - så jeg ser personligt intet galt i man opper sin egen tråd, man har jo for søren oprettet den fordi folk skal svare hehe

Ja det er da præcis derfor man opretter den 

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Det giver skam fin mening - det gør det bare rigtig svært for nogen at komme "ind" på siden. 

Og tråden kommer jo også på forsiden, når man opper sin tråd igen, men når der fortsat ikke er nogen der svare, men 80 som har kigget, så bliver man ked af det 

Ja kender det godt. Men du skal så også tænke på at hver gang du klikker ind på tråden så tæller den. Og hver gang der er en der skriver så ser de jo tråden 2 gange..

Men kender det skam godt.. Og jeg vil også hellere svare nogen der ingen eller få svar har fået en nogen der har fået 5 sider med svar. så er det sjældent jeg svarer. Og hvis det er et spørgsmål af en art hvor en anden allerede har svaret det jeg ville ha svaret eller noget i samme retning så er det også yderst sjældent jeg svarer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.