Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Ja, det kan jeg også sagtens se, det med at man svarer sine venner og sådan, men får jo næsten ikke chancen for at blive en del af fællesskabet på siden, hvis man blot bliver "ignoreret" (ikke at jeg siger at jeg selv bliver ignoreret, men det er der jo nogen som gør).

Det er super ærgeligt, at så mange skal gå med den følelse 

Det er helt rigtigt. Der er ingen som skal være udenfor. Men så skal man måske forsøge at være lidt mere opsøgende. Man må gerne tilføje mig som ven Jeg skal hvert fald nok svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Man må give igen for at få lidt respons... Nu er jeg ikke så aktiv igen som jeg har været før, da jeg var rigtig aktiv fik jeg maaange svar i mine tråde, nu hvor jeg ikke er så aktiv mere og ikke giver igen, ja så får jeg heller ikke noget i mine tråde... 

Sådan er det bare på forummer... Baby.dk er ikke det eneste sted hvor der sidder nogle som næsten ikke får svar i deres tråde, der er skam også andre forummer der oplever det... 

Jeg synes altså også at jeg giver igen - og er på baby.dk flere timer om dagen (eller ihvertfald online ).

Nej, jeg ved godt at det ikke er det eneste sted, men det er da også synd for de andre på andre forummer 

Jeg ved at man skal gøre noget, for at gøre opmærksom på sig selv, men det synes jeg nu også at jeg har gjort.

Anmeld

13. februar 2012

Giraffen

Mira0911 skriver:

Det der popularitet - Det er altså noget fis i mine øjne!! 

Sorry... 

helt enig 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Jeg synes der er rigtig mange der er aktive .. men jeg kan ikke definere hvem der er populær og hvem der ikke er?!

Når jeg har sat nogle billeder ind osv, så er det somregel de personer i min sept. gruppe der svare først

Nu handler det heller ikke om hvem der er populær eller ej - men om der er forskel på hvem man svare (ikke om klikedannelse)

Men ja, jeg aner heller ikke hvem der er populære herinde mere 

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Jeg synes altså også at jeg giver igen - og er på baby.dk flere timer om dagen (eller ihvertfald online ).

Nej, jeg ved godt at det ikke er det eneste sted, men det er da også synd for de andre på andre forummer 

Jeg ved at man skal gøre noget, for at gøre opmærksom på sig selv, men det synes jeg nu også at jeg har gjort.

Nu ser jeg det jo ikke, da jeg har 2 børn der kræver meget tid, så sidder slet ikke på så meget som jeg gjorde før i tiden... Jeg gjorde det at jeg bare kløede på og vupti så får man lige pludselig mange svar... 

Anmeld

13. februar 2012

Madam Blå

AnnaKJ skriver:

Fin mening Og kan godt forstå, at der er nogle man "knytter" sig til herinde - det er bare rigtig trist at være en af dem som ikke bliver svaret, når man glæder sig over noget 

Må jeg spørge hvorfor det er vigtigt, at folk svarer? Jeg tænker, at det er vel fedt at fx 80 brugere har været inde og se ens tråd?

Jeg tror også, at det handler om, hvem der er online, når man laver indlægget. Jeg selv er næsten kun på forsiden, og engang i mellem i de forskellige kategorier, som jeg kan relatere til. Så hvis man fx laver et indlæg om graviditet, og brugerne, som er online, har født for længst - så er sandsynligheden for at de svarer mindre, end hvis der er mange gravide online

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

dorthemus skriver:

Jeg svarer aldrig i mavebilleder og fødselstråde for det interesserer mig ikke længere...helt ærligt den gang jeg selv var gravid og havde født så var det de tråde der fangede mit blik. Jeg er mest observerende men ellers svarer jeg i de tråde der har relevans for mit eget liv. Sådan tror jeg det er for de fleste herinde

Måske der er flere der har det sådan, men jeg kunne nok finde på at svare sådan lidt over det hele - nu har jeg dog ikke så meget erfaring med børn, soverytmer og andet, da Lærke ikke har sådan en rytme med noget som helst

Anmeld

13. februar 2012

Giraffen

AnnaKJ skriver:

Det giver skam fin mening - det gør det bare rigtig svært for nogen at komme "ind" på siden. 

Og tråden kommer jo også på forsiden, når man opper sin tråd igen, men når der fortsat ikke er nogen der svare, men 80 som har kigget, så bliver man ked af det 

jeg var lige inde og lure lidt i dine debatter for at se om 'der var noget om snakken'

og det jeg kom til at tænke på hvis jeg skal sammenligne med mavebilleder hvor der er flere siders debat, så er det ofte fordi en 2-3 stykker starter en 'samtale' om "hvordan går det ellers" og "har du hørt at xxxx" osv... altså er det ikke 80 personer der skriver "sikke en flot mave" men den samme lille flok, der fortsætter samtaler

Fx hvis en kommenterer mit mavebillede - så plejer jeg tit at gå ind på personens profil og se deres eventuelle mavebilleder og kommentere tilbage på "ej men sikke også du vokser" eller "sikke også en sød baby du har fået dig" og så er der en 'samtale'

hvis man 'bare' siger "tak" så 'dør' samtalen jo helt naturligt

Det er ikke ment som en kritik, men et råd du kan følge hvis du ønsker mere kontakt 

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

Syns ikke der er noget der hedder popularitet herinde , det syns jeg er noget bæ ..

Men tror det kommer meget an på hvor aktiv man selv er herinde , og hvor mange bekendtsskaber man har fået ..
Og så selvf. også hvad det er , man opretter en tråd omkring ..

Og for mig personligt er jeg tit lige herinde bare for tidsfordriv , og skriver jeg selv i rigtig mange debatter .. F.eks. om aftenen , hvor jeg ikke har noget at lave alligevel , men hvis jeg er herinde kort om eftermiddagen hvor jeg ikke har så meget tid , læser jeg bare lige hurtigt , og så hopper jeg af igen fordi jeg har så meget andet  jeg skal ha nået

Så ja .. Men jeg tænker da ALDRIG , " Ej , hun er underlig , hende gider jeg ikke svare" .. Sådan har jeg aldrig tænkt ,,

Jeg svarer hvis jeg føler jeg har noget klogt at sige

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

celkt skriver:

jeg kan ikke forstå at det altid skal gøres til et kæmpe problem på diverse debatforummer, (primært dem, der domineres af hunkøn vel at mærke!!) hvem der svarer på hvis' indlæg.

Jeg svarer på det, der interesserer mig. Jeg er fuldstændig ligeglad hvem der skriver hvad, - fanger det mig, svarer jeg. Og jeg gider ikke svarer på alle mavebilleder, fødselsberetninger, par-forholds-konflikt-indlæg og ect. indlæg der er herinde. Hvis jeg har noget fornuftigt at sige, er det vel meget vigtigere, end at en ½ million brugere siger ingenting.

Og jeg bliver ikke stødt, hvis ikke samtlige brugere på baby.dk ikke straks svarer når jeg kommer en eller anden opdatering...

Ej come on - sådan er det bestemt heller ikke skrevet!!

Jeg flyver bestemt heller ikke op hvis ikke 30 brugere har svaret indenfor 5 min!!

Men når ikke får respons på noget man glæder sig over - så synes man altså det er trist.

Måske du ikke selv har været i situationen? Men der er jo flere end mig herinde som har det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.