Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

AnnaK89

Madam Blå skriver:

Må jeg spørge hvorfor det er vigtigt, at folk svarer? Jeg tænker, at det er vel fedt at fx 80 brugere har været inde og se ens tråd?

Jeg tror også, at det handler om, hvem der er online, når man laver indlægget. Jeg selv er næsten kun på forsiden, og engang i mellem i de forskellige kategorier, som jeg kan relatere til. Så hvis man fx laver et indlæg om graviditet, og brugerne, som er online, har født for længst - så er sandsynligheden for at de svarer mindre, end hvis der er mange gravide online

For mig er det vigtigt, fordi at jeg for første gang i laaaaaaaaaaaang tid oplever noget godt i mit liv. Der er få glæder i den hverdag jeg har og nu er der en baby mere på vej (som er normal) og det er bare kæmpe stort for mig!!

Vi har en datter med nogle ret alvorligt hjerneskader, epilepsi, synshandicap og en rigtig skidt livsprognose - så derfor, er det vigtigt for mig at kunne glæde mig med andre, når der endelig sker noget godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Loa

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, og svarer egentlig også bare vedr. mig selv

Jeg er et sted i mit liv, hvor scanningsbilleder, graviditetsteste og mavebilleder bare ikke interesserer mig synderligt. Så de tråde går jeg som regel ikke ind på, men dog vil jeg da sige, at ser jeg en tråd med en af ovennævnte emner og den er oprettet af en jeg har fulgt herinde eller kender, ja så læser jeg den som regel og svarer. 

Tja så det hænger jo nok sammen med det du siger at de "kendte" herinde ofte får flere svar. Men det er vel egentlig også logisk nok? 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Giraffen skriver:

jeg var lige inde og lure lidt i dine debatter for at se om 'der var noget om snakken'

og det jeg kom til at tænke på hvis jeg skal sammenligne med mavebilleder hvor der er flere siders debat, så er det ofte fordi en 2-3 stykker starter en 'samtale' om "hvordan går det ellers" og "har du hørt at xxxx" osv... altså er det ikke 80 personer der skriver "sikke en flot mave" men den samme lille flok, der fortsætter samtaler

Fx hvis en kommenterer mit mavebillede - så plejer jeg tit at gå ind på personens profil og se deres eventuelle mavebilleder og kommentere tilbage på "ej men sikke også du vokser" eller "sikke også en sød baby du har fået dig" og så er der en 'samtale'

hvis man 'bare' siger "tak" så 'dør' samtalen jo helt naturligt

Det er ikke ment som en kritik, men et råd du kan følge hvis du ønsker mere kontakt 

Men det med at sige "tak" og sådan - det fungere bare for så mange andre, så der må jo være en forskel 

Men ved ikke, synes jeg prøver, men sikkert ikke godt nok.

Anmeld

13. februar 2012

An&Jo

jeg er enig med dig..

jeg kan dog sige at det ikke kommer an på hvor aktiv man er herinde.. jeg er meget aktiv, og ligger vidst stadig nummer 12 mest aktive på listen, og jeg oplever sjældent respons på mine mavebilleder..
Det er meget de samme der svarer, og jeg er GLAD for den respons der kommer, men kan da godt blive ked af at se at nogen får fyldt op til 15 sider når de annoncerer en graviditet hvor "vi andre" kun får knap 2 sider med tillykke.. dette er bare et eksempel..

om det kommer an på hvem man er venner med herinde eller ej, eller om man kender dem IRL, det skal jeg ikek kunne sige, men så kan jeg da godt forstå jeg ikke rigtig får svar, for kender ikke rigtig nogen herinde IRL

Anmeld

13. februar 2012

Pixi-pigen

Laulund87 skriver:

Jeg har også før taget det meget personligt hvis jeg ikke rigtig fik svar, men det gør jeg ikke mere

Nok mest fordi at jeg har lagt mærke til at brugere der er aktive (kan ikke lide ordet populær), kan ske ikke at få svar på en tråd. Så jeg ser det som helt tilfældigt og om der lige er nogle online der kunne finde ens tråd interessant

Tror bestemt ikke at der er fordi der er nogen der ikke kan lide én (dig)

Her kommer lige noget fra hjertet!!

Jeg hed Zibi_84 før! Men har haft problemer med min mail, og kan derfor ikke få fat i mit login!  MEN.... Jeg lagde på et tidspunkt nogle meget personlige billeder ud af min søn! Der var omkring 80 der havde kikket, og fik lige omkring 5 svar. Det gik mig faktisk så meget på, at jeg fik Henrik til at slette billederne igen. Så valgte jeg at starte forfra, med nyt brugernavn. Og mit formål var at deltage mere aktivt i debatterne.... Ved endnu ikke om der har båret frugt hihi SÅ jeg kan faktisk godt følge dig:-)

Anmeld

13. februar 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Altså jeg svarer de tråde der er på de 10 første sider i "debatten"... Ikke alle.. Men næsten alle jeg finder relevante. Jeg svarer selv sjælendt på mave billeder osv. Da jeg ikke finder det så spændende. Men prøver at skrive en kommetar til de fleste billeder og tråde alligevel  

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

morethanperfect skriver:

Syns ikke der er noget der hedder popularitet herinde , det syns jeg er noget bæ ..

Men tror det kommer meget an på hvor aktiv man selv er herinde , og hvor mange bekendtsskaber man har fået ..
Og så selvf. også hvad det er , man opretter en tråd omkring ..

Og for mig personligt er jeg tit lige herinde bare for tidsfordriv , og skriver jeg selv i rigtig mange debatter .. F.eks. om aftenen , hvor jeg ikke har noget at lave alligevel , men hvis jeg er herinde kort om eftermiddagen hvor jeg ikke har så meget tid , læser jeg bare lige hurtigt , og så hopper jeg af igen fordi jeg har så meget andet  jeg skal ha nået

Så ja .. Men jeg tænker da ALDRIG , " Ej , hun er underlig , hende gider jeg ikke svare" .. Sådan har jeg aldrig tænkt ,,

Jeg svarer hvis jeg føler jeg har noget klogt at sige

Det handler stadig ikke om popularitet - ordet er overhovedet ikke nævnt 

Men f.eks. så får du altid mega mange svar og jeg er lige så aktiv som du - tror jeg da  Og jeg får nada, hvis jeg ligger et mavebilled ud.

Men jeg er jo ikke ene om at have den følelse, så der må jo være noget om det.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Jeg tjekker lige hurtigt igennem overskrifterne og ja, svare mine venner her inde, vis jeg kan og derefter svare jeg lidt hist og her. Jeg er til gengæld godt træt af, ar når jeg endelig tager mig tid til at svare, så for jeg aldrig svar, der "black lister" jeg folk, hvis de altså svare alle andre, end lige mig, nogle gange går der dage uden jeg svare folk, men så svare jeg altså alle.

Kan udmærket godt forstå dig og selvom jeg har været herinde længe, gjort meget for folk og så videre, så her jeg altså også tråde der ikke er svaret mere end to gange på og af samme person, men kr, har også et par tråde på 30 sider, men det er så også med en eller to lange samtaler med en af vennerne herinde.

Ja det kan jeg godt se. Når man laver en tråd, forventer svar, så må man da også svare igen, når folk kommer med et svar.

Nu har jeg kun et par enkelte herinde som jeg er ret tæt på, men der foregår det mest over PB og ofte med en jeg kender IRL.

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Det handler stadig ikke om popularitet - ordet er overhovedet ikke nævnt 

Men f.eks. så får du altid mega mange svar og jeg er lige så aktiv som du - tror jeg da  Og jeg får nada, hvis jeg ligger et mavebilled ud.

Men jeg er jo ikke ene om at have den følelse, så der må jo være noget om det.

Hmm .. Kan desværre ikk svare dig på hvorfor ..
Jeg har været herinde i 2 år , så har været her længe ..
Så kender jeg en del herinde fra efterhånden .. Mange af mine venner herinde , er nogle jeg kender i virkeligheden fordi jeg har anbefalet siden til dem .. Så dem får jeg stort set altid svar fra ..
Og ja ..

Jeg syns da jeg er ret god til at svare dig hvis der er noget jeg kan hjælpe med  

Anmeld

13. februar 2012

MelikkazMoar

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

det problem du oplyser, kan jeg også nikke genkendte til... jeg synes også meget sjældent jeg får svar..

men svarer tilgændgæld på alt jeg kan svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.