Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Selvfølgelig når man ikke bruger siden på den samme måde mere, så kan jeg godt se det, for det kræver jo at man er aktiv også, det kan jeg sagtens se

Men man føler jo et eller andet sted (paranoid, i know), at flok slet ikke kan lide en 

Jeg har også før taget det meget personligt hvis jeg ikke rigtig fik svar, men det gør jeg ikke mere

Nok mest fordi at jeg har lagt mærke til at brugere der er aktive (kan ikke lide ordet populær), kan ske ikke at få svar på en tråd. Så jeg ser det som helt tilfældigt og om der lige er nogle online der kunne finde ens tråd interessant

Tror bestemt ikke at der er fordi der er nogen der ikke kan lide én (dig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Kay

Stumpen skriver:

Det var da vist også på tide at den kom op igen 

Jeg svarer selv i de tråde jeg finder relevante at svare i.. 

Jeg har mine favorit-forums herinde og idet mine piger er 2 og 5 og ikke ska have flere unger er mine favoritter ikke mavebilleder, Prøver at blive gravid, graviditet osv.. Det er bare passé for mig at læse om, det interessere mig ikke.. -det gjorde det engang, men nu er jeg et andet sted... og sådan tror jeg mange af brugerne herindefra har det, de har deres debatter som popper op på forsiden og resten ser man ikke...

Kald mig naiv, men det handler ikke om popurlaritet, men om at give... De personer som får masser af svar har givet meget af sig selv -både i fortællingen om sig selv, men i den grad givet masser af svar til andre.. og vigtigst af alt været neutrale og givet konstruktive svar i div. debatter og ikke kastet med mudder...

Kom ind i kampen - man får hvad man giver 

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Måske du har ret Men det er bare ikke sjovt, at man skal oppe sin tråd flere gange for at få et svar

Måske er det bare mig, der er for følsom - men man føler sig vildt dum

man kan jo lidt blive nødt til at oppe, hvis der ikke kommer svar med det samme, ellers forsvinder tråden meeeget hurtigt langt væk i rækken af sider, og så bliver den jo nok ikke rigtig læst eller svaret - så jeg ser personligt intet galt i man opper sin egen tråd, man har jo for søren oprettet den fordi folk skal svare hehe

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Mor til Frederic skriver:

tror uanset hvilken baby side man er på, så finder man nogen man bedre kan sammen med end andre..

Nogle som har de samme problemer i livet - børn med samme sygdom osv. Så vil mene det lidt er naturligt at der er nogle man svarer eller skriver mere/flere pb med end andre..

På travle dage, skimter jeg hurtigt ned over det døgn der er gået og svare måske på nogle tråde. 

Andre dage har jeg tid/overskud til at svare på folk's tråde uanset om jeg kender dem eller ej - kan jeg hjælpe, så gør jeg det.

Og der kan nogen gange gå nogle dage før end jeg er online i fysisk forstand - men så har glemt at logge af eller lign.

Jeg kan også sagtens lægge scanings billeder ud, uden der kommer nogen svar og andre tråde igen, for vi en rigtig god dialog. Bærer ikke nag af den grund...

Tror også bare det er fordi, at jeg har haft rigtig svært ved at snakke med om hvordan man er med almindelige børn og sådan noget, da jeg selv har en handicappet datter og nu hvor vi venter os igen, en pige mere, som ser helt normal ud - så er det jo en kæmpe ting for mig, og det gør jeg bare bliver helt ivrig efter at kunne snakke med omkring børn på samme måde, som jeg ikke har kunne med Lærke 

Og så bliver man ked af det, når man ingen respons får 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

maria_wlt skriver:

Det med at være populær har været oppe en del gange og om man vil det eller ej så PASSER DET..

Jeg har op til flere gange oprettet indlæg uden at få en dyt.. Jeg er aktiv og har været her i en del år nu, men er ikke populær...så....

Nemlig - der er altså rigtig meget om det, og ja det passer, desværre 

Jeg forsøger også hver dag, at være så aktiv som muligt, men det er bare ikke nok 

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

Man må give igen for at få lidt respons... Nu er jeg ikke så aktiv igen som jeg har været før, da jeg var rigtig aktiv fik jeg maaange svar i mine tråde, nu hvor jeg ikke er så aktiv mere og ikke giver igen, ja så får jeg heller ikke noget i mine tråde... 

Sådan er det bare på forummer... Baby.dk er ikke det eneste sted hvor der sidder nogle som næsten ikke får svar i deres tråde, der er skam også andre forummer der oplever det... 

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Jeg synes der er rigtig mange der er aktive .. men jeg kan ikke definere hvem der er populær og hvem der ikke er?!

Når jeg har sat nogle billeder ind osv, så er det somregel de personer i min sept. gruppe der svare først

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

Det der popularitet - Det er altså noget fis i mine øjne!! 

Sorry... 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Nej tænker ik over hvem der har skrevet et indlæg. Svare bare der hvor jeg tænker at jeg ka " bidrage " med noget. 

Det er heller ik alle katagorier jeg er inde og læse/ skrive under, så tænker at det også ka ha noget at sige hvor mange svar man får. Vh stine

Helt sikkert - og jeg svarer også kun selv når jeg føler jeg kan bidrage med noget eller sende en krammer eller noget.

Og det er for mig også lige godt hvem der har lavet tråden - det betyder intet

Anmeld

13. februar 2012

dorthemus

Jeg svarer aldrig i mavebilleder og fødselstråde for det interesserer mig ikke længere...helt ærligt den gang jeg selv var gravid og havde født så var det de tråde der fangede mit blik. Jeg er mest observerende men ellers svarer jeg i de tråde der har relevans for mit eget liv. Sådan tror jeg det er for de fleste herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.