Mor til Frederic skriver:
tror uanset hvilken baby side man er på, så finder man nogen man bedre kan sammen med end andre..
Nogle som har de samme problemer i livet - børn med samme sygdom osv. Så vil mene det lidt er naturligt at der er nogle man svarer eller skriver mere/flere pb med end andre..
På travle dage, skimter jeg hurtigt ned over det døgn der er gået og svare måske på nogle tråde.
Andre dage har jeg tid/overskud til at svare på folk's tråde uanset om jeg kender dem eller ej - kan jeg hjælpe, så gør jeg det.
Og der kan nogen gange gå nogle dage før end jeg er online i fysisk forstand - men så har glemt at logge af eller lign.
Jeg kan også sagtens lægge scanings billeder ud, uden der kommer nogen svar og andre tråde igen, for vi en rigtig god dialog. Bærer ikke nag af den grund...
Tror også bare det er fordi, at jeg har haft rigtig svært ved at snakke med om hvordan man er med almindelige børn og sådan noget, da jeg selv har en handicappet datter og nu hvor vi venter os igen, en pige mere, som ser helt normal ud - så er det jo en kæmpe ting for mig, og det gør jeg bare bliver helt ivrig efter at kunne snakke med omkring børn på samme måde, som jeg ikke har kunne med Lærke 
Og så bliver man ked af det, når man ingen respons får 
Anmeld