Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Jonatansmor

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Du får en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Stumpen skriver:

Det var da vist også på tide at den kom op igen 

Jeg svarer selv i de tråde jeg finder relevante at svare i.. 

Jeg har mine favorit-forums herinde og idet mine piger er 2 og 5 og ikke ska have flere unger er mine favoritter ikke mavebilleder, Prøver at blive gravid, graviditet osv.. Det er bare passé for mig at læse om, det interessere mig ikke.. -det gjorde det engang, men nu er jeg et andet sted... og sådan tror jeg mange af brugerne herindefra har det, de har deres debatter som popper op på forsiden og resten ser man ikke...

Kald mig naiv, men det handler ikke om popurlaritet, men om at give... De personer som får masser af svar har givet meget af sig selv -både i fortællingen om sig selv, men i den grad givet masser af svar til andre.. og vigtigst af alt været neutrale og givet konstruktive svar i div. debatter og ikke kastet med mudder...

Kom ind i kampen - man får hvad man giver 

Jeg er enig i den første del du skriver 

Og ja, man skal da også give meget af sig selv, for at få noget igen. 

Og det synes jeg at jeg har gjort - delt personlige ting (fortællinger og frustrationer om vores handicappede datter), svaret på hvad jeg kan svare på og delt krammere ud (har haft en anden profil før denne) - men aner ikke hvad jeg mere kan gøre?

Anmeld

13. februar 2012

Madam Blå

AnnaKJ skriver:

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Jeg må nok erkende, at der er sikkert er forskel på, hvem jeg svarer. Først og fremmest, så svarer jeg eller kommenterer hvis jeg selv synes, at jeg kan bidrage med noget. Uanset brugernavn eller om man er anonym

Jeg har været her i et år nu - nok mest fra sidelinjen. Og der er visse folk herinde, som jeg har fulgt tæt - men igen fra sidelinjen. Og dem kommenterer jeg oftere, hvis det fx er et mavebillede eller lign. For det er oftest dem, jeg klikker ind på.

Giver det mening, eller er det volapyk?

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Puha jeg er blevet rigtig dårlig til at svare efterhånden Jeg læser mere med end jeg kommenterer..

Jeg bruger heller ikke baby.dk på samme måde længere. Før i tiden var jeg meget aktiv og "søgte" også veninder. Dem har jeg fået nogle helt uundværlige af og derfor er jeg ikke så aktiv, tror jeg.

I og med at jeg ikke selv er så aktiv, kan jeg godt se at når jeg opretter en tråd kommer der slet ikke de samme svar som engang. Det er jo også helt ok for der er så mange "nye" brugere jeg ikke kender

Selvfølgelig når man ikke bruger siden på den samme måde mere, så kan jeg godt se det, for det kræver jo at man er aktiv også, det kan jeg sagtens se

Men man føler jo et eller andet sted (paranoid, i know), at flok slet ikke kan lide en 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

NinaNymannMadsen skriver:

enig.

er selv en af dem der skal oppe mine tråde for at være heldig at få et svar. nogen gange har jeg oplevet slet ikk at få et svar.

her på det sidste har jeg ikk været ret aktiv men det var jeg på et tidspunkt. nu er jeg mest inde bare for at kikke og så lige svare på nogen tråde.

svare kun hvis jeg selv kan

Okay  Det er en rigtig træls situation 

Og synes også, at man tilsidst slet ikke orker at lave nogle tråde eller vil dele sin glæde, for der er slet ikke noget at dele den med, og så bliver det sådan at man bare kigger i stedet for.

Anmeld

13. februar 2012

Kay

altså nu kan jeg jo kun tale for mig selv...

når jeg ligger billeder ud... så er det da rigtig dejligt at få svar på ens billeder om end det er mave eller scanning... men jeg syntes da det er lige så rat at se hvor mange der er inde og kigge... derfor ville jeg heller aldrig oppe et billed for at få komentare...

jeg kommentere på de mave/scannings billeder jeg ser på forsiden... gidder ikke sidde og badre alle billedkategorier igennem for at se om der er nogle nye jeg ikke har svaret... men det har intet at gøre med hvem jeg snakker meget med her inde og hvem jeg ikke gør...

og så vil jeg gerne indrømme at jeg af prinsip ikke svare på de mave/scannings billeder der bliver oppet med en eller anden sørgelig kommentar (sorry to say... but it is true) mener det burde være lige som salgs indlæg at det er ulovlig opning... men det er bare min mening

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Enig....

Jeg har selv SÅ tit tænkt det samme... Nogle får så mange sider svar ved en tråd om de er gravide og andre knap en side... Jeg synes også det er fantastisk at blive gravid om det har taget et år eller en mdr. Jeg er selv gravid igen med mit 2 brev og overvejer selv at droppe mavebilleder, da folk alligevel ikk svarer...!!

Anmeld

13. februar 2012

ano14316

AnnaKJ skriver:

sådan havde jeg det også i starten, og tror det handler lidtom fremhævningen ved venskaber.

Nåt jeg har handlet med en, eller snakket godt med en eller lign. har jeg ansøgt om venskab for så er det lettere at finde hinanden igen.

Det betyder så at man jo får nogen der er fremhævet med pink. Og dem man laver venskaber med og jo også ofte dem der er meget på siden.

Så her om aftenen hvor der er virkelig run på siden, så når der er nogen man er "venner" med der skriver så tjekker man nok dem først, og så når de andre og forsvinde inden man kommer tilbage, så tror bestemt ikke at det har noget at gøre med om folk vil svarer, men mere at de forsvindet inden man ser dem.

Personligt går jeg nærmest aldrig til side 2 på forsiden.

Nu synes jeg at jeg får okay med svar men jeg "opper" også hele tiden ved at svare tilbage.

Jeg skelner aldrig til hvem det er der skriver og om jeg svarer eller ej. Og generelt svarer jeg kun hvis jeg har noget at sige. Jeg er altså en af dem der bare kigger og går igen hvis jeg ikke har noget at sige.

Jeg håber du kan bruge mit svar til noget. For det har altså ingenting med kliker at gøre. Jeg skal gøre dig til mig ven, så ser jeg også dine beskeder

Anmeld

13. februar 2012

Stumpen

AnnaKJ skriver:

Jeg er enig i den første del du skriver 

Og ja, man skal da også give meget af sig selv, for at få noget igen. 

Og det synes jeg at jeg har gjort - delt personlige ting (fortællinger og frustrationer om vores handicappede datter), svaret på hvad jeg kan svare på og delt krammere ud (har haft en anden profil før denne) - men aner ikke hvad jeg mere kan gøre?

Det med at skifte profil/navn det tror jeg bestemt ikke er en fordel når man gerne vil huskes herinde - ej heller for megen skiften rundt mht. profilbilleder..

Jeg er ikke så meget på øffen mere, så jeg har personligt svær ved at skelne mange fra hinanden efterhånden..

Lyder til at du skriver i debatter jeg ikke er inde i.. 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

personligt overvejer jeg slet ikke hvem der er der har oprettet tråden, jeg svare hvis jeg kan komme med et konstruktivt svar - eller ja hvis det mavebilleder eller lign, og jeg ser dem, så skriver jeg stort set altid et eller andet, netop fordi jeg jo selv ved man gerne vil have respons på det man skriver oftest går jeg ikke så mange sider tilbage for at kigge på tråde, læser bare dem der er på forsiden, så tror det med at oppe den gør en forskel fordi jeg nok ikke er den eneste der er for doven til at kigge mange sider igennem man bare læser det fra forsiden

Måske du har ret Men det er bare ikke sjovt, at man skal oppe sin tråd flere gange for at få et svar

Måske er det bare mig, der er for følsom - men man føler sig vildt dum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.