Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

FrkZier

personligt overvejer jeg slet ikke hvem der er der har oprettet tråden, jeg svare hvis jeg kan komme med et konstruktivt svar - eller ja hvis det mavebilleder eller lign, og jeg ser dem, så skriver jeg stort set altid et eller andet, netop fordi jeg jo selv ved man gerne vil have respons på det man skriver oftest går jeg ikke så mange sider tilbage for at kigge på tråde, læser bare dem der er på forsiden, så tror det med at oppe den gør en forskel fordi jeg nok ikke er den eneste der er for doven til at kigge mange sider igennem man bare læser det fra forsiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

tror uanset hvilken baby side man er på, så finder man nogen man bedre kan sammen med end andre..

Nogle som har de samme problemer i livet - børn med samme sygdom osv. Så vil mene det lidt er naturligt at der er nogle man svarer eller skriver mere/flere pb med end andre..

På travle dage, skimter jeg hurtigt ned over det døgn der er gået og svare måske på nogle tråde. 

Andre dage har jeg tid/overskud til at svare på folk's tråde uanset om jeg kender dem eller ej - kan jeg hjælpe, så gør jeg det.

Og der kan nogen gange gå nogle dage før end jeg er online i fysisk forstand - men så har glemt at logge af eller lign.

Jeg kan også sagtens lægge scanings billeder ud, uden der kommer nogen svar og andre tråde igen, for vi en rigtig god dialog. Bærer ikke nag af den grund...

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Emily2012<3 skriver:

Helt enig.. Men jeg synes ikke kun det er sådan nogle tråde med mave/scannings billeder..

Jeg oplever tit at man lige må oppe sin tråd. 

Og til trods for at der er 50 der har kigget den, så er der ikke nogen der svarer..

MEN det kommer jo nok an på hvem man er, og hvor "populær" man er herinde..

Det synes jeg er ærgerligt.. :/

Jeg synes også det er ærgeligt - baby.dk skulle jo egentlig fremstå, som en side hvor der er plads til alle og hvor alle kan blive en del af fællesskabet - men det er jo kun brugerne på siden der kan sørge for det 

Anmeld

13. februar 2012

maria_wlt

Emily2012<3 skriver:

Helt enig.. Men jeg synes ikke kun det er sådan nogle tråde med mave/scannings billeder..

Jeg oplever tit at man lige må oppe sin tråd. 

Og til trods for at der er 50 der har kigget den, så er der ikke nogen der svarer..

MEN det kommer jo nok an på hvem man er, og hvor "populær" man er herinde..

Det synes jeg er ærgerligt.. :/

Det med at være populær har været oppe en del gange og om man vil det eller ej så PASSER DET..

Jeg har op til flere gange oprettet indlæg uden at få en dyt.. Jeg er aktiv og har været her i en del år nu, men er ikke populær...så....

Anmeld

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej tænker ik over hvem der har skrevet et indlæg. Svare bare der hvor jeg tænker at jeg ka " bidrage " med noget. 

Det er heller ik alle katagorier jeg er inde og læse/ skrive under, så tænker at det også ka ha noget at sige hvor mange svar man får. Vh stine

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Miss Church skriver:

Hmm altså det er vel klart, at man mest svarer på de tråde, som er oprettet af folk, som man er "venner" med på siden. De popper jo lige op i fjæset på en, når man logger på  

Jeg er faktisk tit inde på den side, som hedder noget med ikke besvarede tråde, for at se om der er et par stykker, som jeg har noget relevant at sige til. Også fordi jeg selv synes det er træls, når man ikke får response. Det har ingen betydning for mig, hvem der har oprettet den  

Men sådan er det jo. Vi er jo utrolig mange mennesker herinde, som elsker at oprette debatter/tråde osv  

Ja, det kan jeg også sagtens se, det med at man svarer sine venner og sådan, men får jo næsten ikke chancen for at blive en del af fællesskabet på siden, hvis man blot bliver "ignoreret" (ikke at jeg siger at jeg selv bliver ignoreret, men det er der jo nogen som gør).

Det er super ærgeligt, at så mange skal gå med den følelse 

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Jeg kan ikke svare på andres vegne men personligt tjekker jeg jo tit om mine venner har skrevet noget nyt inden jeg tjekker andet. Og så er det jo dem jeg svarer først. Og har jeg så mere tid så tjekker jeg det andet.. Men igen så er det tit forsiden der først bliver tjekket og så er det jo "desværre" de mest populære der er øverst og så igen dem der bliver svaret først derefter. Og så bliver det desværre hurtigt sådan. Jeg er heller ikke en af dem der bliver af dem der får mange svar og det kan da godt nogle gange være trist. Men sådan er det. Og hvis mange har valgt nogle favoritter som er de eneste de ser så ser de kun dem deres venner ser derudover. Gav det mening

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

louiseandersen85 skriver:

sådan er det vist desværre bare.

Sys desværre heller ikke jeg bliver svaret meget, hvorimod andre bliver svaret med 7 sider bare de har skrevet a det er en god mandag,

Men ja, det gør da også noget om man er aktiv eller bare kigger lidt med fra sidelinjen

Helt enig - aktivitet betyder en stor del.

Men der er bare rigtig mange som gang på gang, skriver tråde og som ingen svar får  

Jeg synes selv jeg er ret aktiv, er på hver dag og skriver/svare i tråde hver dag - ved bare ikke rigtig hvad mere man kan gøre?

Anmeld

13. februar 2012

Tystys14

AnnaKJ skriver:

Præcis - sådan har jeg også følt det, og nogle gange sidder jeg lidt med følelsen af at folk synes man er træls, hvis man opper sit billed igen  (ved godt det sikkert ikke er sådan)

Jeg synes også, at jeg støder på mange søde mennesker herinde, som gerne vil svare hvis man har et spørgsmål

Nej tror ikke folk synes man er træls, nu i mit tilfælde hvor det har været et par tråde med billeder af min datter, tror jeg bare folk tænker, "endnu en billedtråd... fra en vi ikke ved hvem er, derfor gider jeg da ikke svare" eller noget lign det.  Men det at der ikke var/er nogle der svare fik mig til at tænke "er min datter ikke køn???" eller "hvad er der galt med de billeder siden folk ikke svare???" 

Men det har jeg opgivet, nu kommenter jeg andres, men gider ikke ligge nogle ind selv. Så bliver jeg ikke såret, eller får en følelse af at være tilgrin.  Jeg vil i øvrigt meget gerne svare eller kommenter dine billeder, men nu har jeg ikke støt på dine tråde???  Er dog heller ikke så ofte på mere, nu hvor jeg har født det kunne jo være en del af forklaringen.

til dig, fra en der kender det.

Anmeld

13. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg er en af dem som aldrig svarer på billeder af fx. graviditets test, billeder af børn osv. Selvfølgelig er det et mirakel hver gang en bliver gravid, eller føder et vidunder. Jeg kender ingen herinde og sammenligner det lidt med at gå på gaden, her ville jeg heller ikke stoppe gud og hver mand, for at sige tillykke med barnet eller graviditeten, derfor gør jeg det heller ikke her, når jeg ikke kender folk. For mig er denne side en debat side, og hvor jeg kan søge gode råd, eller selv give det.

Jeg kommenterer kun på debatter, hvor jeg har noget at byde ind med og hvor der kan komme en debat ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.