AnnaKJ skriver:
(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)
Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?
Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 
Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 
Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 
For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller?
Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.
Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 
Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.
sådan er det vist desværre bare.
Sys desværre heller ikke jeg bliver svaret meget, hvorimod andre bliver svaret med 7 sider bare de har skrevet a det er en god mandag,
Men ja, det gør da også noget om man er aktiv eller bare kigger lidt med fra sidelinjen