Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

AnnaK89

Babymor2010 skriver:

Jeg lægger også meget mærke til at der er nogle som næsten aldrig får nogle svar, så jeg skriver med glæde i trådene - men jeg kan ikke være herinde 24/7 og svare på alt 

Det er meget med forskel hvor mange svar jeg selv får på mine tråde, men det gør mig ikke noget.... 

Men til dit spørgsmål, nej der er ikke forskel på hvem jeg svarer. Jeg svarer hvis jeg kan svare på det - og ikke om det er en annonym eller en med brugernavn 

Nej selvfølgelig kan man ikke det, det forstår jeg nok  

Synes egentlig selv, at jeg er ret aktiv og svare også når det er noget jeg kan svare på, eller deler krammere ud

Altså havde det været en "ligegyldig" tråd jeg havde lavet, så ville jeg heller ikke tænke over om nogen svarede mig - men når det er noget med scanninger som man glæder sig over, eller hvis maven er vokset helt vildt, så er det bare rigtig trist og sidde uden svar, når en anden bruger får rigtig mange svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Ma-lu skriver:

Har tænkt det samme, men jeg er heller ik selv så aktiv herinde.. Og er her kun på mobil, så synes det begrænset hvor meget jeg kan se og gøre.. Men kan følge dig..  

Følger med

Nej så kan jeg godt se, at det er lidt svært for dig

Anmeld

13. februar 2012

Miss Church

Hmm altså det er vel klart, at man mest svarer på de tråde, som er oprettet af folk, som man er "venner" med på siden. De popper jo lige op i fjæset på en, når man logger på  

Jeg er faktisk tit inde på den side, som hedder noget med ikke besvarede tråde, for at se om der er et par stykker, som jeg har noget relevant at sige til. Også fordi jeg selv synes det er træls, når man ikke får response. Det har ingen betydning for mig, hvem der har oprettet den  

Men sådan er det jo. Vi er jo utrolig mange mennesker herinde, som elsker at oprette debatter/tråde osv  

Anmeld

13. februar 2012

sarahb

På min forside har jeg kun de grupper jeg finder relevant så ser ikke grupperne med scanninger m.m så det er nok derfor jeg ikk svarer, men er heller ikk ekstrem aktiv

Anmeld

13. februar 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

sådan er det vist desværre bare.

Sys desværre heller ikke jeg bliver svaret meget, hvorimod andre bliver svaret med 7 sider bare de har skrevet a det er en god mandag,

Men ja, det gør da også noget om man er aktiv eller bare kigger lidt med fra sidelinjen

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Himmelsmil skriver:

Jeg har haft det på samme måde, har også været ved at forlade siden, men har besluttet mig for at blive lidt og se om det "forbedre sig"

Jeg er også ny herinde (oktober 2011), og måske har det også noget at gøre med det.. Men tror måske at der er flere herinde der kender hinanden IRL, og så svarer man måske også dem som har været herinde længst.. ved det ikke.. Har også haft lyst til at oprette sådan en tråd - og jeg ser den ikke som negativ Det er ikke sjovt at føle sig overset.

Det er slet ikke sjovt nej 

Jeg har egentlig været på siden længe 1½ år mener jeg, har dog oprettet en anden profil i 2011 (sen-sommeren), efter jeg havde behov for en pause.

Men jeg overvejer godt nok, at forlade siden igen - der burde bare ikke være så stor en forskel på noget, som vi alle glæder os over 

Anmeld

13. februar 2012

Stumpen

Det var da vist også på tide at den kom op igen 

Jeg svarer selv i de tråde jeg finder relevante at svare i.. 

Jeg har mine favorit-forums herinde og idet mine piger er 2 og 5 og ikke ska have flere unger er mine favoritter ikke mavebilleder, Prøver at blive gravid, graviditet osv.. Det er bare passé for mig at læse om, det interessere mig ikke.. -det gjorde det engang, men nu er jeg et andet sted... og sådan tror jeg mange af brugerne herindefra har det, de har deres debatter som popper op på forsiden og resten ser man ikke...

Kald mig naiv, men det handler ikke om popurlaritet, men om at give... De personer som får masser af svar har givet meget af sig selv -både i fortællingen om sig selv, men i den grad givet masser af svar til andre.. og vigtigst af alt været neutrale og givet konstruktive svar i div. debatter og ikke kastet med mudder...

Kom ind i kampen - man får hvad man giver 

Anmeld

13. februar 2012

Laulund87

Puha jeg er blevet rigtig dårlig til at svare efterhånden Jeg læser mere med end jeg kommenterer..

Jeg bruger heller ikke baby.dk på samme måde længere. Før i tiden var jeg meget aktiv og "søgte" også veninder. Dem har jeg fået nogle helt uundværlige af og derfor er jeg ikke så aktiv, tror jeg.

I og med at jeg ikke selv er så aktiv, kan jeg godt se at når jeg opretter en tråd kommer der slet ikke de samme svar som engang. Det er jo også helt ok for der er så mange "nye" brugere jeg ikke kender

Anmeld

13. februar 2012

NinaNymannMadsen

enig.

er selv en af dem der skal oppe mine tråde for at være heldig at få et svar. nogen gange har jeg oplevet slet ikk at få et svar.

her på det sidste har jeg ikk været ret aktiv men det var jeg på et tidspunkt. nu er jeg mest inde bare for at kikke og så lige svare på nogen tråde.

svare kun hvis jeg selv kan

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

NV skriver:

Nej jeg er helt enig, har også selv oplevet at ligge billeder ud, men at der måske kun er en der svare, som skriver f.eks. "nåå sødt..." Dog gider jeg ikke lægge så meget i det, har selv opgivet nu at lægge billeder ud af noget som helst. Dog virker det mange gange hvis man er ano...

Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men det er jo nok fordi folk skriver privat også, og er "venner" her inde.  Normalt er folk på baby nu meget søde til at give svar og idéer til ting man spørger om. 

Men billeder af diversse ting nej det får man ikke rigtigt respons på.  Jeg har oplevet at føle mig lidt til grin.

Præcis - sådan har jeg også følt det, og nogle gange sidder jeg lidt med følelsen af at folk synes man er træls, hvis man opper sit billed igen  (ved godt det sikkert ikke er sådan)

Jeg synes også, at jeg støder på mange søde mennesker herinde, som gerne vil svare hvis man har et spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.