Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Selvfølgelig er det altid nedern ikke at få respons på sine debatter, men er få brugbare svar ikke bedre end 22 sider med pladder?

Det er det da helt klart smukke, du har jo IGEN ret

Glæder mig forresten til at se dig om ca 14 dage!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Loa skriver:

Jeg er enig. For jeg havde det selv på samme måde. 
Jeg er bestemt heller ikke en af de "kendte" herinde, så selvom jeg smed billeder på af min gudeskønne datter (hehe) fik jeg måske 1-2 kommentarer eller slet ingen  Hvor andre fik 7-8 sider med kommentarer. 

Men ved ikke om jeg er blevet ligeglad eller det bare er fordi jeg ikke bruger så meget tid herinde mere....

Så kan skam godt følge dig.  

Nej det afhænger jo også af hvordan man vælger at bruge siden, det kan også være at det i sidste ende ender med at blive lige godt for mig - det er jo ikke til at vide

Men lige nu, der betyder det bare noget at man får lidt respons

Anmeld

13. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nemlig - det kan jeg godt se  

Men elsker selv at lære nye folk at kende, og hyggesnakke

Men tak for tilbuddet 

det var så lidt...

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Ville bare lige sige tak til jer alle for, at have holdt en pæn sober tone i debatten  

Er glad for, at I tog tråden så pænt og ikke huggede hovedet af mig  

Anmeld

13. februar 2012

Loa

AnnaKJ skriver:

Nej det afhænger jo også af hvordan man vælger at bruge siden, det kan også være at det i sidste ende ender med at blive lige godt for mig - det er jo ikke til at vide

Men lige nu, der betyder det bare noget at man får lidt respons

Da jeg var på barsel var jeg herinde rigtig meget, og blev derfor også lidt trist hvis jeg ikke fik svar...

Men nu har jeg ikke tid til at være over meget herinde, så ja derfor er reaktionen på svar nok også derefter....

Anmeld

13. februar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Det er det da helt klart smukke, du har jo IGEN ret

Glæder mig forresten til at se dig om ca 14 dage!!

Ja, det bliver SÅ godt.. Det er jo også alt for længe siden! Smid mig evt. en PB eller en sms, så vi ikke spammer TS's tråd.. (:

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Tror faktisk det er der, jeg er mest aktiv? Ved det egentlig ikke, men det er ihvertfald der hvor Lærke sover 

Jeg er sikker på det lige pludselig giver gevinst... 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Jeg er sikker på det lige pludselig giver gevinst... 

Hope so

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

AnnaKJ skriver:

Popularitet er slet ikke emnet

Men jo - når man virkelig prøver at komme igennem, så er det jo op til andre brugere (også mig selv), men nej selvfølgelig kan man ikke sidde på 24/7 og det er heller ikke det jeg siger Men Zafir kan jo heller ikke lige sige "ej nu må i også lige snakke med ....", det er jo brugerne der skaber fællesskabet.

Der er flere der igen nævner popularitet som en del af problemet hvilket jeg simpelthen ikke er enig i.

Ja vi er fælles om det. Men det gælder lige så meget din vej, som min, som Zafirs som alle andre veje.. Vi kan jo ikke nå hele vejen rundt og sådan er det jo. Og jeg plejer mine "bekendtskaber herinde" og søger nye, men jeg svarer altså bare folk jeg snakker med, mere end folk jeg ikke snakker med..
Nogen gange, hvis jeg sidder her "en hel dag", jamen så svarer jeg på alt jeg kan, ser og ved noget om. Men andre dage, uger svarer jeg måske kun på 3 indlæg men har dialog med vennerne i deres eller mine tråde.. Igen må jeg pointere at man må gøre noget for sin egen sag og jeg synes ikke en sådan tråd som denne er vejen frem. Jo der kommer da MANGE svar men orh ha.. Men du er i din gode ret til at lave en sådan tråd, jeg finder den bare unødvendig og hvad hedder det nu..... Jeg tror ikke den får flere folk til at svare..

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

AnnaKJ skriver:

Tror også bare det er fordi, at jeg har haft rigtig svært ved at snakke med om hvordan man er med almindelige børn og sådan noget, da jeg selv har en handicappet datter og nu hvor vi venter os igen, en pige mere, som ser helt normal ud - så er det jo en kæmpe ting for mig, og det gør jeg bare bliver helt ivrig efter at kunne snakke med omkring børn på samme måde, som jeg ikke har kunne med Lærke 

Og så bliver man ked af det, når man ingen respons får 

Har godt fulgt med jer og jeres datter, tror måske også at folk er lidt bange for at svare - da de ikke vil såre jer/dig. Pga uvidenhed mm.

I er blevet velsignet med Lærke, og udfra billeder ser hun skøn ud. Lærke er som Lærke er, uanset om hun er handicapet eller ej og at være handicapet er ikke lig med at hun er mindre elsket af den grund. Men mange danskere idag går stadig uden dem, tør ikke kigge osv.

Kender fra en anden side en mor der sammenligner deres syge barn med raske, sprøger til hvad andre kunne på de forskellige tidspunkter mm og det er ikke helt fair - ikke i min verden.. 

End ikke 2 'normale' børn har samme indlæring - rytme - sind osv.

Vi har Frederic og på trods af at han er jordens herligste dreng - stille af sind/væremåde - dejlige smil - aldrig syg - sovet igennem fra 2 dage gammel osv. Så hader jeg det spiseproblem han er født med og alt det dét medfører. Her til april kommer lillesøster ud og hvordan er hun så lige? Skal vi igennem samme arbejde endnu engang, eller en total rasmus modsat... 

Jeg er glad for at være her på baby.dk og nok den side jeg bruger allermest tid på. Men har fundet nogen herlige mennesker herinde, som bare passer lige til mig - de problemer jeg har eller som vores dreng har. Folk jeg kan regne med og altid skrive med, men også det at jeg kan hjælpe andre - uanset om de er populære eller ej. 

Syntes også det var peder svært at være herinde til at starte med, men stille og roligt finder man nogle og holder dem tættere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.