Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Laulund87

Pixi-pigen skriver:

Hov... Ser først nu at jeg har citeret den forkerte Det sker rigtig tit..Sorry hihi

Håber du kan bruge mit svar, selvom dit ikke var ment til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg kigger aldrig selv på hverken mavebilleder, scanningsbilleder eller "se mit barn" billeder, men i bland har jeg trykket på tråden ved en fejl, og så tæller det jo som en, der har læst tråden.

Jeg svarer dog i alle andre debatter, hvor jeg synes, jeg har noget at bidrage med uanset hvem, der har oprettet emnet.

For mig handler det ikke om kvantitet af svar i mine debatter men om kvalitet, og jeg er glad, når der bare er én, der har taget sig tid til at svare mig 

Anmeld

14. februar 2012

Laura.

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Jeg er helt enig.

Selv svarer jeg der hvor jeg kan, ligegyldigt hvem der har oprettet tråden..

Jeg har godt lagt mærke til at de "mere" aktive brugere herinde får utrolig meget respons på billeder de smider ind på siden af deres tumlinger, men er man ikke et "kendt" navn herinde, får man ingen svar eller kun få.. og JA, der ER altså noget om det, selvom folk benægter det ! Det er da lidt trist og har da også selv overvejet at forlade siden.. meeen.. det skal ikke kun komme an på det da..

Anmeld

14. februar 2012

Pipsle2012

rimor skriver:

Nu er jeg "aldrig" en der skriver,,,,følger blot med, men syntes da lige du skulle have en

Kan ikke svarer dig på hvorfor folk skriver på nogens profil og ikke andres...måske kender de hinanden IRL...hvem ved.

Sådan har jeg det også :-) Jeg er tit på fra min iphone og desået så besværlig at skrive fra, fordi man er nødt til at forstørre skærmen.... Og så den irriterende auto-korrektur  

Til TS: Kan sagtens forstå hvad du mener :-) Har også haft det sådan når jeg har lavet indlæg... Tror bare der er mange der følger med i de forskellige emner :-) 

Anmeld

14. februar 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Hvor er du sød

hihi... jeps... i know

og kan egentlig godt li at se på billeder i sær i øjeblikket...

Anmeld

14. februar 2012

dpb

Har ikke lige læst alle de andre svar i tråen men 

For mig der handler det ikke om hvem, men derimod HVAD tråden handler om Og om jeg føler jeg har noget at bidrage med

For mig personligt prøver jeg så vidt muligt at gå uden om tråde der handler om en ny graviditet, fremvisning af mave og den type tråde... ganske enkelt fordi jeg ikke føler jeg har noget at bidrage med For jeg ved at jeg stadig vil føle et stik af misundelse, og derfor er det bedre for mig at gå uden om Jeg har tre dejlige drenge, men det ændre ikke på at ønsket om en pige stadig er der... men min krop vil ikke kunne klare endnu en graviditet, så derfor har jeg taget den forholdregel at jeg specielt prøver at gå uden om de tråde

Qnuz

Anmeld

14. februar 2012

lailamik

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Smed for ikke så lang tid siden nogle billeder fra 3D scanning som jeg havde været til i ferien i Dk, og ingen respons. Blev virkelig ked af det, da det jo er noget jeg havde lyst til at vise stolt frem  Næste dag er det en Aktiv bruger der fortæller at hun er gravid, og tråden kommer på 5-7 sider ..

Undre mig også lidt at aktive bruger herinde kan oprette en tråd om at de har fx fået ny kat, og tråden kommer på 8-9 sider 

Det  handler vst nok om at være populær herinde ..

Anmeld

14. februar 2012

Muhmi

Det som du beskriver her, er jeg så enig i... Og ja, det er super kedeligt at man skal oppe og sige "Vil i ikke godt lige komme med bare et lille svar??" Det er ærgeligt at rigtig mange kigger med, men at der så ikke er så mange der svarer, eller ingen...

Og ja, der er sikkert nogle der vil sige at det handler om aktivitetsniveu.. Men tror brund og grund også at det handler om hvor, ja undskyld men, triste skæbner man har med at gøre... Hvis der er nogle der har prøvet i flere år og har gjort opmærksom på dette herinde, så er der rigtig mange der så vil sige "Jaaa, nu lykkedes det endelig for jer!" Fremfor hvis det er en helt ny på siden, der siger, "Jeps, så blev vi gravide efter to forsøg.."

Og selvfølgelig er det et mirakel hver gang nogle bliver gravide.. Men jeg kan godt se hvorfor nogle  bliver svaret mere end andre... Om jeg synes det er den rigtige måde at gøre det på... Nej... Og jeg prøver så vidt muligt at svare alle testresultater jeg ser...

Det jeg så synes er ærgeligt er at man svarer med et tillykke.. Og nogle gange får man ikke et svar tilbage... Men det stopper mig dog ikke i at sige tillykke til folk og glæde mig på deres vejne

Anmeld

14. februar 2012

Wish

Jeg har også lagt mærke til det, men tror også at dem der får mange respons enten er dem der kender nogen irl eller har skrevet med nogen her inde længe - og at det så måske er derfor..

Jeg personligt skriver ikke til så mange, fordi jeg ikke føler jeg har noget at bidrage med, så skriver egentligt kun en kommentar hvis det er ang. noget jeg er hundrede procent sikker på. Men læser dog en helt masse hver dag ...

Anmeld

14. februar 2012

LR85

AnnaKJ skriver:

Helt enig - aktivitet betyder en stor del.

Men der er bare rigtig mange som gang på gang, skriver tråde og som ingen svar får  

Jeg synes selv jeg er ret aktiv, er på hver dag og skriver/svare i tråde hver dag - ved bare ikke rigtig hvad mere man kan gøre?

man kan jo kun ændre på sig selv. Så sidst der var sådan en debat, bestemte jeg mig for a svare (næsten) alle de tråde jeg går ind på, om ikke andet for bare a give kram eller lign.

Det lykkedes ikke altid, men hvis alle skrev en kort kommentar når de gik ind på ens debat, ville folk nok føle sig mere set.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.