Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Kan godt følge dig - men uanset, så sidder man med en trist følelse, når så mange kigger, men ingen svarer.

Men ja, kunne være det skulle være skrevet på en anden måde.

Selvfølgelig er det altid nedern ikke at få respons på sine debatter, men er få brugbare svar ikke bedre end 22 sider med pladder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Selvfølgelig er det altid nedern ikke at få respons på sine debatter, men er få brugbare svar ikke bedre end 22 sider med pladder?

Jo selvfølgelig

Anmeld

13. februar 2012

sne190810

Jeg er en af dem som kigger på billederne, men aldrig skriver noget. Hvis jeg da ellers kigger på billedtråde af maver/scanningsbilleder.

Jeg syntes det virke ligegyldigt at skrive "Aaaaaaaaaiiiiiij, hvor er ??? sød!" Som nr. 24 i rækken.

Også selvom jeg selvfølgelig godt ved hvor meget det betyder for den som har oprettet tråden.

Men som sagt, så kigger jeg nu altså aldrig rigtig i de kategorier, da det for mig ingen relation har.

Anmeld

13. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det er pænt af dig, men det går nok Det kan være der kommer flere på et andet tidspunkt

hihi... tilbudet er gældende hvis du ombestemmer dig også til andre der gerne vil havde et svar på deres ting uden selv at oppe for at få det jeg kan bare godt li at skrive med folk og hyggesnakke og det tror jeg også mine mavebilled tråde bærer præg af

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er en af dem der tænker - ikke igen... Jeg brøds mig ærligt ikke om disse tråde og tror ikke på det med populær/ikke populær.
Jeg kan godt oprettetråde hvor jeg får svar men ogsp hvor jeg ikke for svar men en del der kigger.. 1 svar er for mig bedre end ingenting...Forstå mig ret, jeg vil gerne have svar men jeg hænger mig ikke i kun at få et svar.

Det skal ikke lyde spor negativt men baby.dk har ændret sig på det sidste. Mange af de meget aktive er ikke så aktive længere. Jeg selv, som egentlig kom meget rundt om alt førhen er heller ikke så aktiv mere. Jeg svarer der hvor jeg kan komme med noget konstruktivt eller hvis jeg lige dser en mavetråd eller scanningstråd. eller graviditetstråd for den sagsskyld. Men kommer ikke rundt til alle. Der bliver oprettet så mange tråde her at trådene meget hurtigt ryger ned af listen ..

Synes egentlig ikke man skal tage det så tungt. En anden gang når man opretter skal der nok komme svar. Nu har jeg ikke læst alle siderne igennem men bed mig fast i at en skrev/kan ikke huske om det var dig ts, men en skrev at det var op til os brugere og tjah det er det vel. Men vi kan ikke sidde her 24/7 og tit er jeg lige på fra mobilen hvor jeg lige tjekker hurtigt. og det er sååå besværligt at svare for telefonen.

Jeg svarer næsten altid mine venner og så prøver jeg at komme rundt om andet. Det er også oftes mine venner der svarer mig, eller nogen jeg har småsnakket med i nogle tråde. Sådan er det. Jeg er overbevist om at man selv er med til at gøre hvor mange svar man får. Men dermed ikke sagt det er pga POPULARITET!.

Popularitet er slet ikke emnet

Men jo - når man virkelig prøver at komme igennem, så er det jo op til andre brugere (også mig selv), men nej selvfølgelig kan man ikke sidde på 24/7 og det er heller ikke det jeg siger Men Zafir kan jo heller ikke lige sige "ej nu må i også lige snakke med ....", det er jo brugerne der skaber fællesskabet.

Anmeld

13. februar 2012

DitteFisk

AnnaKJ skriver:

Det er også helt i orden at du vælger at holde dig lidt i baggrunden eller hvad man kan sige?

Jeg kræver ikke et svar - jeg undret mig bare over at forskellen kan være så stor. Det var jo det, debatten handlede om

Okay Jeg ville bare ytre, at jeg følte mig en lille smule ramt som én af dem, der ikke responderet - og om det så kræves af mig .. 

Men som sagt kan jeg da godt forstå din frustration.

Anmeld

13. februar 2012

Darling<3

Jeg svare kun hvis jeg er i "stødet" til det, kan sagtens have dage hvor jeg kun kigger i debatterne og smutter igen..

Billedtråde kommentere jeg stort set aldrig!

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

hihi... tilbudet er gældende hvis du ombestemmer dig også til andre der gerne vil havde et svar på deres ting uden selv at oppe for at få det jeg kan bare godt li at skrive med folk og hyggesnakke og det tror jeg også mine mavebilled tråde bærer præg af

Nemlig - det kan jeg godt se  

Men elsker selv at lære nye folk at kende, og hyggesnakke

Men tak for tilbuddet 

Anmeld

13. februar 2012

Loa

AnnaKJ skriver:

Jo helt sikkert er det logisk nok

Men det giver bare ikke mange chancer for dem som gerne vil ind i fællesskabet  

Jeg har åbenbart svært ved at komme ind, selvom jeg har været her længe.

Selvfølgelig er vi forskellige steder i vores liv, som f.eks. så kan jeg ikke snakke med om tigerspring, aftensmåltider, dp-problemer og div. da jeg har en handicappet datter, så de ting oplever jeg slet ikke.

Jeg er enig. For jeg havde det selv på samme måde. 
Jeg er bestemt heller ikke en af de "kendte" herinde, så selvom jeg smed billeder på af min gudeskønne datter (hehe) fik jeg måske 1-2 kommentarer eller slet ingen  Hvor andre fik 7-8 sider med kommentarer. 

Men ved ikke om jeg er blevet ligeglad eller det bare er fordi jeg ikke bruger så meget tid herinde mere....

Så kan skam godt følge dig.  

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Gigl skriver:

Okay Jeg ville bare ytre, at jeg følte mig en lille smule ramt som én af dem, der ikke responderet - og om det så kræves af mig .. 

Men som sagt kan jeg da godt forstå din frustration.

Det behøver du slet ikke

Vi har alle forskellige aktivitetsniveauer her på siden, og det er i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.