Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Pixi-pigen

Laulund87 skriver:

Håber du kan bruge mit svar, selvom dit ikke var ment til mig

Det kunne jeg i hvert fald har ikke tal på hvor mange gange jeg citere på den forkerte?? Jeg må have for pølsede finger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Pixi-pigen

Laulund87 skriver:

Havde du så svaret hver enkelt af de 5 der havde kommenteret? Sådan kan man jo få oppet sin egen tråd og så kommer der måske flere svar.. Ja jeg er snedig Desuden kan jeg også bedst lide at sige tak til alle enkeltvis hvis de har været så søde at kommentere på billeder af min datter f.eks Men sikke en øv følelse du har haft

Dit brugernavn kan jeg da se at jeg er stødt på før, så mon ikke det har hjulpet

Jeg har svaret alle dem som kommenterede gør jeg altid. Men det går mig nu ikke så meget på længere. Men tak fordi du svarede, på trods af mine pølsefiger. Ps. Dejlig at du har stødt på mit gamle brugernavn. Knus

Anmeld

14. februar 2012

NinaNymannMadsen

4kløver skriver:

Sjovt det gør jeg også..
Selv om jeg snart har været har i 3 år for jeg stadig få svar så jeg gider da heller ikke skrive så meget.. Men det er ikke så slemt som det har været, Syndes der var tit røv slikkerri herinde..

Anmeld

14. februar 2012

Mira0911

Jeg kan se den "POPULARITET" bliver nævnt mange steder her i tråden! 

Så popularitet betyder så at man bliver meget populær ved at være temmelig aktiv? Altså så kan man jo ikke rigtig være på nogle forummer hvis alle ser det på den måde Aktiv=populær.... 

Jeg kan slet ikke se hvorfor popularitet skal med ind i det her... 

Jeg ved udmærket godt der er mange som ser mig som populær herinde, fordi jeg er/var så aktiv, jeg synes bestemt ikke det har noget med det at gøre... 

Man må gøre noget for at få respons i sine tråde! Deltag der hvor man kan give råd med på vejen osv... 

Det hele er sagt med et glimt i øjet 

Anmeld

14. februar 2012

Madam Blå

AnnaKJ skriver:

Tak Det håber jeg - vil virkelig gerne lære folk at kende og få nogle gode venskaber herinde  

Det er så kæmpe for os, for vi har jo været virkelig nervøse omkring denne graviditet - men det er bare en smuk sund baby-pige som ligger i maven og hver gang jeg tænker på det, så står tårene jo ud  

Det vil jeg bare gerne dele med nogen

Det kan jeg godt forstå

Og endnu engang tillykke med lillepigen!

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

Sådan skal det da være 

Det er jo ligegyldigt hvem det er, babyer er mirakler 

Lige præcis. Synes det er hyggeligt at se alle de forskellige maver

Anmeld

18. februar 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Jeg svarer alt efter hvilke indlæg jeg lige får læst, og om jeg føler jeg har noget konstruktivt at bidrage med. Mave billeder og tests mv svarer jeg stort set altid på, men kommer meget an på om jeg lige hurtig skal tjekke eller jeg har god tid

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

AnnaKJ skriver:

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

Hvis vi nu tager denne tråd som eksempel.. Du har lige fået 18 sider med svar, noget de færreste får. Og det har du ikke fået fordi du er "populær", men fordi emnet åbenbart interesserer folk

Jeg kigger heller ikke mave-billeder, og selv om jeg synes jeg svarer på de billed-tråde jeg går ind og kigger i, så er det ikke altid, heller ikke selvom jeg selv nyder at få kommentarer på mine egne billeder, af ungerne

For mig er det ikke popularitet, men interesse, der bestemmer hvilke tråde jeg svarer på..

Anmeld

18. februar 2012

Kamulla

Har det på samme måde.. Dem der oftest svarermig hver gang er de samme, men er rigtig glad for de få personers opbakning.. Bare træls nogle gange og det fik mig til at deaktiverer mig herinde fra i en længere periode

Anmeld

18. februar 2012

Plysbjørnen

AnnaKJ skriver:

Nej det synes jeg ikke der er, men jeg har også godt selv lagt mærke til det...

Jeg må ærligt tilstå at det er sjældent jeg lægger mærke til når der kommer nye billeder under scanninger og mave billeder, ved ikke om det er mit filter der slår til eller jeg bare snork sover... 

Mange gange når jeg svarer, så er det fordi overskriften fanger mig og jeg føler, at jeg har noget konstruktivt at byde ind med, eller hvis der er noget som gør mig gal i skalden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.