AnnaKJ skriver:
Det forstår jeg 100% - det er jo et utrolig følsomt emne.
Men det med at flok bare kigger - det synes jeg er trælst, for de kan jo som du siger, se hvis det er et billed eller andet, men tænker bare hvis ikke de har tænkt sig at svare, så skal man jo nok lade være med at kigge?
Jeg sidder nu med den lidt ærgelige følelse, at jeg føler mig nødsaget til at overveje, hvorvidt jeg vil kigge i en debat eller ej, ud fra, om jeg har tænkt mig at kommentere eller ej - for man skulle jo nødigt "støde" nogen.. Det synes jeg er lidt uheldigt, for jeg kan sagtens have lyst til at kigge en tråd eller nogle billeder uden at have lyst til at kommentere..
Det lyder måske hårdt sagt, men det er altså ikke altid man har tid/lyst til at svare, men måske bare lige kigge og følge lidt med i debatterne - måske har man ikke noget intelligent at sige, og så er det vel bedre at lade være?
Desuden vælger jeg kun at kommentere, hvis jeg har lyst, da jeg selv ville blive "skuffet" over 100 kommentarer, hvori der kun står "tillykke".. Hvorimod jeg ville glæde mig over 12, hvor der står noget mere personligt..
Kvalitet frem for kvantitet i min verden..
Anmeld