Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Madam Blå

AnnaKJ skriver:

For mig er det vigtigt, fordi at jeg for første gang i laaaaaaaaaaaang tid oplever noget godt i mit liv. Der er få glæder i den hverdag jeg har og nu er der en baby mere på vej (som er normal) og det er bare kæmpe stort for mig!!

Vi har en datter med nogle ret alvorligt hjerneskader, epilepsi, synshandicap og en rigtig skidt livsprognose - så derfor, er det vigtigt for mig at kunne glæde mig med andre, når der endelig sker noget godt.

Jeg kan godt forstå, at du har brug for at dele de fantastisk lykkelige omstændigheder Tillykke med dem!

Og måske, at du med denne tråd, har fået flere gode bekendtskaber, der følger dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nu sys jeg du svare mig noget hårdt... jeg har intet bebrejdet dig... overhoved... skriver bare mit svar til dit spørgsmål og gør det med et smil...

føler at du tager mine indlæg meget negativt... og det er jeg da ked af! men hvis du skal havde en at være sur på må du gerne være det på mig... mine skuldre er brede nok!

Det var måske lidt hårdt - det er jeg ked af  Det var altså ikke det der var meningen.

Tror bare det er hårdt, når man kun har få glæder, men ingen at dele dem med 

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Madam Blå skriver:

Jeg kan godt forstå, at du har brug for at dele de fantastisk lykkelige omstændigheder Tillykke med dem!

Og måske, at du med denne tråd, har fået flere gode bekendtskaber, der følger dig

Tak Det håber jeg - vil virkelig gerne lære folk at kende og få nogle gode venskaber herinde  

Det er så kæmpe for os, for vi har jo været virkelig nervøse omkring denne graviditet - men det er bare en smuk sund baby-pige som ligger i maven og hver gang jeg tænker på det, så står tårene jo ud  

Det vil jeg bare gerne dele med nogen

Anmeld

13. februar 2012

DitteFisk

AnnaKJ skriver:

Nej men som skrevet tidligere - så når der endelig sker noget godt i mit liv, som jeg gerne med dele med andre og glædes over, så er det bare ikke særlig fedt at stå uden svar.

Nej, jeg synes ikke det er forkælet, for det handler ikke om at få 100 svar på 5 min, men bare at få respons. 

Jeg prøver overhovedet ikke at blive populær, det er jeg sådan set ligeglad med - men vil bare gerne som alle andre bruger have en smule respons på min f.eks. et mavebilled eller når man har overstået en scanning.

Jeg kan sagtens forstå dig og det du siger. Jeg kan sagtens forstå, at du bare gerne vil have en lille kommentar til din mave og din scanning, fordi det er noget der glæder dit liv. Jeg er bare ikke helt enig Jeg synes ikke helt man kan tillade sig at -kræve- svar. Det ville man kunne, hvis vi snakkede om en tæt venindekreds, som ikke lige var opmærksom. Men synes en debat er noget andet. 

Personligt vil jeg gerne ønske dig tillykke med det hele, men jeg ville ikke give en pity-kommentar, som nogle skriver - at de forsøger at skrive til dem, de synes det er synd for, fordi de ingen andre svar har fået. Og jeg vil sige, at jeg føler mig lidt ramt, som værende én af dem der ikke svarer på disse tråde - og så vil jeg lige forsvare det et øjeblik - det gør jeg ikke fordi jeg ikke er samme sted i livet lige nu og jeg vil helst ikke være forpligtet til at skulle svare på tråde, som jeg i virkeligheden ikke havde tænkt mig at svare på, men som nogen synes at jeg burde. 

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er en af dem der tænker - ikke igen... Jeg brøds mig ærligt ikke om disse tråde og tror ikke på det med populær/ikke populær.
Jeg kan godt oprettetråde hvor jeg får svar men ogsp hvor jeg ikke for svar men en del der kigger.. 1 svar er for mig bedre end ingenting...Forstå mig ret, jeg vil gerne have svar men jeg hænger mig ikke i kun at få et svar.

Det skal ikke lyde spor negativt men baby.dk har ændret sig på det sidste. Mange af de meget aktive er ikke så aktive længere. Jeg selv, som egentlig kom meget rundt om alt førhen er heller ikke så aktiv mere. Jeg svarer der hvor jeg kan komme med noget konstruktivt eller hvis jeg lige dser en mavetråd eller scanningstråd. eller graviditetstråd for den sagsskyld. Men kommer ikke rundt til alle. Der bliver oprettet så mange tråde her at trådene meget hurtigt ryger ned af listen ..

Synes egentlig ikke man skal tage det så tungt. En anden gang når man opretter skal der nok komme svar. Nu har jeg ikke læst alle siderne igennem men bed mig fast i at en skrev/kan ikke huske om det var dig ts, men en skrev at det var op til os brugere og tjah det er det vel. Men vi kan ikke sidde her 24/7 og tit er jeg lige på fra mobilen hvor jeg lige tjekker hurtigt. og det er sååå besværligt at svare for telefonen.

Jeg svarer næsten altid mine venner og så prøver jeg at komme rundt om andet. Det er også oftes mine venner der svarer mig, eller nogen jeg har småsnakket med i nogle tråde. Sådan er det. Jeg er overbevist om at man selv er med til at gøre hvor mange svar man får. Men dermed ikke sagt det er pga POPULARITET!.

Anmeld

13. februar 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Det forstår jeg 100% - det er jo et utrolig følsomt emne.

Men det med at flok bare kigger - det synes jeg er trælst, for de kan jo som du siger, se hvis det er et billed eller andet, men tænker bare hvis ikke de har tænkt sig at svare, så skal man jo nok lade være med at kigge?

Jeg sidder nu med den lidt ærgelige følelse, at jeg føler mig nødsaget til at overveje, hvorvidt jeg vil kigge i en debat eller ej, ud fra, om jeg har tænkt mig at kommentere eller ej - for man skulle jo nødigt "støde" nogen.. Det synes jeg er lidt uheldigt, for jeg kan sagtens have lyst til at kigge en tråd eller nogle billeder uden at have lyst til at kommentere.. 

Det lyder måske hårdt sagt, men det er altså ikke altid man har tid/lyst til at svare, men måske bare lige kigge og følge lidt med i debatterne - måske har man ikke noget intelligent at sige, og så er det vel bedre at lade være?

Desuden vælger jeg kun at kommentere, hvis jeg har lyst, da jeg selv ville blive "skuffet" over 100 kommentarer, hvori der kun står "tillykke".. Hvorimod jeg ville glæde mig over 12, hvor der står noget mere personligt..

Kvalitet frem for kvantitet i min verden..

Anmeld

13. februar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det var måske lidt hårdt - det er jeg ked af  Det var altså ikke det der var meningen.

Tror bare det er hårdt, når man kun har få glæder, men ingen at dele dem med 

det kan jeg godt forstå... men hvis du fra nu af sender mig en PB med et link til dine mavebilleder og andre billeder skal jeg med glæde komme med (altid ærlige) kommentare... jeg ville gerne svare alle billder... men (dovenskab ja) gidder ikke sidde og lede efter dem

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Gigl skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig og det du siger. Jeg kan sagtens forstå, at du bare gerne vil have en lille kommentar til din mave og din scanning, fordi det er noget der glæder dit liv. Jeg er bare ikke helt enig Jeg synes ikke helt man kan tillade sig at -kræve- svar. Det ville man kunne, hvis vi snakkede om en tæt venindekreds, som ikke lige var opmærksom. Men synes en debat er noget andet. 

Personligt vil jeg gerne ønske dig tillykke med det hele, men jeg ville ikke give en pity-kommentar, som nogle skriver - at de forsøger at skrive til dem, de synes det er synd for, fordi de ingen andre svar har fået. Og jeg vil sige, at jeg føler mig lidt ramt, som værende én af dem der ikke svarer på disse tråde - og så vil jeg lige forsvare det et øjeblik - det gør jeg ikke fordi jeg ikke er samme sted i livet lige nu og jeg vil helst ikke være forpligtet til at skulle svare på tråde, som jeg i virkeligheden ikke havde tænkt mig at svare på, men som nogen synes at jeg burde. 

Det er også helt i orden at du vælger at holde dig lidt i baggrunden eller hvad man kan sige?

Jeg kræver ikke et svar - jeg undret mig bare over at forskellen kan være så stor. Det var jo det, debatten handlede om

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Jeg sidder nu med den lidt ærgelige følelse, at jeg føler mig nødsaget til at overveje, hvorvidt jeg vil kigge i en debat eller ej, ud fra, om jeg har tænkt mig at kommentere eller ej - for man skulle jo nødigt "støde" nogen.. Det synes jeg er lidt uheldigt, for jeg kan sagtens have lyst til at kigge en tråd eller nogle billeder uden at have lyst til at kommentere.. 

Det lyder måske hårdt sagt, men det er altså ikke altid man har tid/lyst til at svare, men måske bare lige kigge og følge lidt med i debatterne - måske har man ikke noget intelligent at sige, og så er det vel bedre at lade være?

Desuden vælger jeg kun at kommentere, hvis jeg har lyst, da jeg selv ville blive "skuffet" over 100 kommentarer, hvori der kun står "tillykke".. Hvorimod jeg ville glæde mig over 12, hvor der står noget mere personligt..

Kvalitet frem for kvantitet i min verden..

Kan godt følge dig - men uanset, så sidder man med en trist følelse, når så mange kigger, men ingen svarer.

Men ja, kunne være det skulle være skrevet på en anden måde.

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... men hvis du fra nu af sender mig en PB med et link til dine mavebilleder og andre billeder skal jeg med glæde komme med (altid ærlige) kommentare... jeg ville gerne svare alle billder... men (dovenskab ja) gidder ikke sidde og lede efter dem

Det er pænt af dig, men det går nok Det kan være der kommer flere på et andet tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.