Nu er jeg altså nød til at spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

.....

Jeg kan sagtens følge dig i hvad du prøver på at sige

Her er det sådan at jeg prøver på at svare så mange som muligt, da jeg elsker at skrive i debatter, selvom der måske ikke er mange der kan genkende mig

Dog svarer jeg ikke i baby tråde..altså dem der handler om hvordan det kan være at baby ikke vil sove, eller hvad baby kan fejle, ej heller om amning. Jeg har nemlig ikke selv børn endnu, så det giver sig selv at jeg ikke kan svare på disse emner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Pixi-pigen

Pixi-pigen skriver:

Her kommer lige noget fra hjertet!!

Jeg hed Zibi_84 før! Men har haft problemer med min mail, og kan derfor ikke få fat i mit login!  MEN.... Jeg lagde på et tidspunkt nogle meget personlige billeder ud af min søn! Der var omkring 80 der havde kikket, og fik lige omkring 5 svar. Det gik mig faktisk så meget på, at jeg fik Henrik til at slette billederne igen. Så valgte jeg at starte forfra, med nyt brugernavn. Og mit formål var at deltage mere aktivt i debatterne.... Ved endnu ikke om der har båret frugt hihi SÅ jeg kan faktisk godt følge dig:-)

Hov... Ser først nu at jeg har citeret den forkerte Det sker rigtig tit..Sorry hihi

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Mor til Frederic skriver:

Har godt fulgt med jer og jeres datter, tror måske også at folk er lidt bange for at svare - da de ikke vil såre jer/dig. Pga uvidenhed mm.

I er blevet velsignet med Lærke, og udfra billeder ser hun skøn ud. Lærke er som Lærke er, uanset om hun er handicapet eller ej og at være handicapet er ikke lig med at hun er mindre elsket af den grund. Men mange danskere idag går stadig uden dem, tør ikke kigge osv.

Kender fra en anden side en mor der sammenligner deres syge barn med raske, sprøger til hvad andre kunne på de forskellige tidspunkter mm og det er ikke helt fair - ikke i min verden.. 

End ikke 2 'normale' børn har samme indlæring - rytme - sind osv.

Vi har Frederic og på trods af at han er jordens herligste dreng - stille af sind/væremåde - dejlige smil - aldrig syg - sovet igennem fra 2 dage gammel osv. Så hader jeg det spiseproblem han er født med og alt det dét medfører. Her til april kommer lillesøster ud og hvordan er hun så lige? Skal vi igennem samme arbejde endnu engang, eller en total rasmus modsat... 

Jeg er glad for at være her på baby.dk og nok den side jeg bruger allermest tid på. Men har fundet nogen herlige mennesker herinde, som bare passer lige til mig - de problemer jeg har eller som vores dreng har. Folk jeg kan regne med og altid skrive med, men også det at jeg kan hjælpe andre - uanset om de er populære eller ej. 

Syntes også det var peder svært at være herinde til at starte med, men stille og roligt finder man nogle og holder dem tættere. 

Lærke er elsket ubeskrivelig højt 

Men folk skal slet ikke være bange for at svare eller spørge - hvis jeg har noget viden jeg kan dele med andre, så gør jeg det med glæde 

Det hjælper også mig til at få lidt afløb og at snakke om Lærke har hjulpet, både min mand og jeg, meget i sorgen. 

Man kan aldrig sammenligne et normalt barn med et handicappede - det er så forkert, og det vil bare ende med at såre forældrende endnu mere, når de finder ud af at det ikke er muligt.

Jeg har haft rigtig svært ved at finde nogen herinde, da der jo i virkeligheden, ikke er super mange som er som Lærke. Desværre. 

Men er da super glad for, at du har fundet nogen som kan være der for dig, og som du passer sammen med Frederic ser også super skøn ud - også selvom han har de problemer han har. Og forstår hvad du mener med, at I er nervøse for lillesøster, det er vi jo også - selvom alt ser normalt ud

Men det er nok bare sådan man har det, i sådan en situation. 

Anmeld

14. februar 2012

Michael healer

AnnaKJ skriver:

(Det her handler ikke om klikedannelser - bare et spørgsmål)

Det har virkelig undret mig længe - men er der forskel på hvem i svarer?

Synes bare jeg ser rigtig mange som ligger mavebilleder, scanningsbilleder og div. ud, men der er bare ingen der svarer 

Sådan er det åbenbart også med mig selv - ligger jeg et billed ud eller fortæller om en scanning, så er det sjældent jeg rigtig får svar og skal ofte oppe før der er noget respons 

Ved der er flere der har det sådan, og er "kede" af det, for man ligger jo oftest sådan noget ud, fordi at man gerne vil glæde sig sammen med andre og vise at man er stolt af sin mave eller af baby i maven (scanning) og så oplever jeg f.eks. selv at jeg bliver enormt ked af det, når ingen respons man får 

For så kort efter så ser man en ander der har fået super mange svar, det er jo lidt trist - handler det om aktivitet på siden eller? 

Sådan er det også når nogle meddeler, at de er gravide - der er virkelig stor forskel på hvem der bliver svaret. Jeg mener jo, at alle babyer er mirakler, uanset om de har taget år eller måneder at lave.

Kan godt se og forstå, at denne tråd kan opfattes negativt og jeg ved at der er en der vil sige "åhhh skal vi nu til det igen?", men det er ikke det, det handler om, synes bare det er super synd for dem, som bare aldrig får svar 

Jeg har selv været virkelig tæt på at forlade siden, da jeg simpelthen synes der var så meget forskel på hvem man var og det er da trist ikke at få respons på noget, som man virkelig glæder sig over.

jeg svare på de ting jeg finder relevante uanset hvem der er trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig på hvem disse populære er he he, men det jo svært at svare på uden at hænge nogle ud, så det må jeg nok selv finde ud af he he

Anmeld

14. februar 2012

NinaNymannMadsen

AnnaKJ skriver:

Okay  Det er en rigtig træls situation 

Og synes også, at man tilsidst slet ikke orker at lave nogle tråde eller vil dele sin glæde, for der er slet ikke noget at dele den med, og så bliver det sådan at man bare kigger i stedet for.

nemlig.

det er rigtig træls når det er sådan. specielt når man jo bare gerne vil dele sin glæde.
jeg får flere svar ved at oprette noget anonymet end jeg går vi at oprette en tråd hvor man se det er mig.

Anmeld

14. februar 2012

celkt

AnnaKJ skriver:

Ej come on - sådan er det bestemt heller ikke skrevet!!

Jeg flyver bestemt heller ikke op hvis ikke 30 brugere har svaret indenfor 5 min!!

Men når ikke får respons på noget man glæder sig over - så synes man altså det er trist.

Måske du ikke selv har været i situationen? Men der er jo flere end mig herinde som har det sådan.

Det var såmænd slet ikke ment flabet eller surt til dig, TS, selvom jeg da godt kan se at det kan tolkes sådan, undskyld. Jeg er bare træt af hønsegården, så når jeg ser sådan en tråd, som jeg VED udvikler sig til hønsegård, er det nærmest mit standartsvar... Måske skulle jeg efterleve min egen skrevne regel i netop denne sammenhæng, og forbigå den her slags, meget hyppige, tråde i stilhed, ligesom jeg egentligt også plejer at gøre...

Anmeld

14. februar 2012

4kløver

NinaNymannMadsen skriver:

nemlig.

det er rigtig træls når det er sådan. specielt når man jo bare gerne vil dele sin glæde.
jeg får flere svar ved at oprette noget anonymet end jeg går vi at oprette en tråd hvor man se det er mig.

Sjovt det gør jeg også..
Selv om jeg snart har været har i 3 år for jeg stadig få svar så jeg gider da heller ikke skrive så meget.. Men det er ikke så slemt som det har været, Syndes der var tit røv slikkerri herinde..

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Pixi-pigen skriver:

Her kommer lige noget fra hjertet!!

Jeg hed Zibi_84 før! Men har haft problemer med min mail, og kan derfor ikke få fat i mit login!  MEN.... Jeg lagde på et tidspunkt nogle meget personlige billeder ud af min søn! Der var omkring 80 der havde kikket, og fik lige omkring 5 svar. Det gik mig faktisk så meget på, at jeg fik Henrik til at slette billederne igen. Så valgte jeg at starte forfra, med nyt brugernavn. Og mit formål var at deltage mere aktivt i debatterne.... Ved endnu ikke om der har båret frugt hihi SÅ jeg kan faktisk godt følge dig:-)

Havde du så svaret hver enkelt af de 5 der havde kommenteret? Sådan kan man jo få oppet sin egen tråd og så kommer der måske flere svar.. Ja jeg er snedig Desuden kan jeg også bedst lide at sige tak til alle enkeltvis hvis de har været så søde at kommentere på billeder af min datter f.eks Men sikke en øv følelse du har haft

Dit brugernavn kan jeg da se at jeg er stødt på før, så mon ikke det har hjulpet

Anmeld

14. februar 2012

Laulund87

Kay skriver:

hihi... tilbudet er gældende hvis du ombestemmer dig også til andre der gerne vil havde et svar på deres ting uden selv at oppe for at få det jeg kan bare godt li at skrive med folk og hyggesnakke og det tror jeg også mine mavebilled tråde bærer præg af

Hvor er du sød

Anmeld

14. februar 2012

-Sigrid-

Jeg må indrømme at nu hvor Nethe er blevet født svare jeg ikke på så mange mere, og jeg svare nok også mere på dem som jeg betragter som veninder  - jeg indrømmer det! Og på andre unge som jeg tror ville kunne bruge min historie med min mor og kommunen osv 

Men det er ikke noget jeg gør bevist 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.