Buffet! Må jeg få jeres mening? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Muffinmus

Polkaprik skriver:

Den er taget til efterretning. Tænker man kan lave noget med bulgur

Tusind tak for dit svar

det er nok det jeg lidt mener...alt er næste eksotisk og det er der bare en del mennesker der ikke kan lide. især ikke de lidt ældre, de vil hellere have en gang hamburgerryg og flødelkartofer end artiskokker og bulgur.

Så når folk skriver f.eks pasta og ris som tilbehør mener de jo faktisk pasta og ris, ikke bulgur som igen er noget de færreste mennesker rent faktisk spiser bare en gang i mellem.

Så for mig ville en hel del af retterne være ok, men en hel del slet ike, simpelthen for meget eksotisk sammenblanding og ikke noget folk er vant til overhovedet. Og det er som sagt lækkert nok, hvis det var få ting der var nye, men det er jo næsten hele menuen er der er utraditionel og ja, øhm, ved bare at en del jeg af f.eks min familie ikke ville bryde sig ret meget om den genrelle menu, men bare udvælge 2-3 ting og så gå lidt skuffet fra bordet fordi maden var så SMART at folk ikke nødvendigvis bryder sig om det, men det lyder flot.

Altså ikke for at disse menuen på nogen måde,men blev jeg invitere til barnedåb eller lign med den menu ville jeg sidde med en del rynkede næser omkring mig og folk der i hjønerne diskuterede maden:-)

Men nu er vi også i det kedelige midtjyske og der sætter man vist bare pris på en god steg i stedet for artiskokker pinjekerne og græskefrikadeller:-)Jep, kedeligt, men vile abre være nervæøs for at en del af gæsterne ikke rigtigt følte der var noget mad lige for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Polkaprik

AalborgPigen skriver:

EJ DET SER GODT UD !!!!!!!!!!!!!!!!  

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

sandorff skriver:

ja, så det godt efter jeg havde sendt svaret
men som du selv siger, en til af den slags ville ikke gøre noget.
det kunne være man skulle booke dig til at lave maden til alea`s konfirmation.

Det kunne da godt være

Anmeld

12. februar 2012

Muffin_girl

Polkaprik skriver:

Nej slet ikke. Elsker bare at lave mad

Du må da gerne lave mad til mig MUMS 

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

dpb skriver:

Altså for en exeptionel kræsenpind for mig er der ikke meget jeg kunne spise så tror ikke jeg kunne blive ordentligt mæt...

Har noteret ud for de enkelte i dit indlæg som jeg har citeret...

Det jeg anser som det største problem mange gange ved en buffet, er at man ikke altid kan gennemskue hvad der er i og er jeg i tvivl om der kan være f.eks løg i så går jeg hellere udenom... for mig ville det være lykken hvis der var et lille skilt ved de forskellige retter, hvor der stod navn og ingredienser... men det er der bare ikke rigtig nogen steder der gør har kun oplevet det en enkelt gang

og en normal grøn salat form mig indeholder iceberg salat, tomat, agurk... det kan så evt., supleres med peanuts, bønnespirer, peberfrugt, babyspinat eller lign.... bryder mig nemlig ikke om ruccola og andre typer salat end iceberg

ej, heller kan jeg lide dressing, så rør det heller ikke hvis der f.eks i en rejecoktail er kommet dressing på...

Alt i alt når det kommer til mad er jeg nok temmelig besværlig

Syntes det er super at du gerne vil gøre det lidt anderledes når nu det er det dine venner også er til... syntes bare det ville være bedre at lave en blandning af klassiske og så det nye præcis hvordan du skulle gøre det, ved jeg ikke da jeg kunne læse mig til i et andet indlæg at jeg også ville gå uden om flødekartoflerne med den måde du laver dem

Men super sødt er det altså at du har sagt ja til at hjælpe dine venner syntes jeg Og håber ikke mit indlæg tager modet fra dig... ville bare lige komme med mit besyv også, fordi jeg netop er så kræsen som jeg er og også syntes den side skulle med...

Qnuz

Du tager slet ikke modet fra mig!

Du er mere kræsen end mig!

Jeg synes det er en rigtig god idé det med at skive nogle små skilte hvor der står hvad der er i det forskellige! Kender nemlig godt selv med at man ikke har lyst til at sætte tænderne i noget man ikke ved hvad er

Så tusind tak for dit svar!

Anmeld

12. februar 2012

quity

Lyder utrolig lækker og spændende. Tror bare der vil være et problem Man vil da få ondt i maven, det hele lyder så lækkert at man bliver da nødt til at smage det hele

Jeg tænker en kød ret mere, det kunne muligvis være noget som kyllingespyd. Samt en eller anden form for pasta salat.

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

MariaE skriver:

det er nok det jeg lidt mener...alt er næste eksotisk og det er der bare en del mennesker der ikke kan lide. især ikke de lidt ældre, de vil hellere have en gang hamburgerryg og flødelkartofer end artiskokker og bulgur.

Så når folk skriver f.eks pasta og ris som tilbehør mener de jo faktisk pasta og ris, ikke bulgur som igen er noget de færreste mennesker rent faktisk spiser bare en gang i mellem.

Så for mig ville en hel del af retterne være ok, men en hel del slet ike, simpelthen for meget eksotisk sammenblanding og ikke noget folk er vant til overhovedet. Og det er som sagt lækkert nok, hvis det var få ting der var nye, men det er jo næsten hele menuen er der er utraditionel og ja, øhm, ved bare at en del jeg af f.eks min familie ikke ville bryde sig ret meget om den genrelle menu, men bare udvælge 2-3 ting og så gå lidt skuffet fra bordet fordi maden var så SMART at folk ikke nødvendigvis bryder sig om det, men det lyder flot.

Altså ikke for at disse menuen på nogen måde,men blev jeg invitere til barnedåb eller lign med den menu ville jeg sidde med en del rynkede næser omkring mig og folk der i hjønerne diskuterede maden:-)

Men nu er vi også i det kedelige midtjyske og der sætter man vist bare pris på en god steg i stedet for artiskokker pinjekerne og græskefrikadeller:-)Jep, kedeligt, men vile abre være nervæøs for at en del af gæsterne ikke rigtigt følte der var noget mad lige for dem.

Jamen jeg tror det har meget at gøre med hvad man er vant til at spise til hverdag. Vi får tit mange af de ting der er i denne buffet, så det er ikke nyt og uvant for os

Jeg har valgt nogle retter som enten jeg selv eller nogle jeg har serveret det for har syntes var super lækkert. 

Men du har nok også ret i at det kommer an på hvor i landet man bor.

Men jeg må stole på at fødselsdagsparret kender deres gæster godt nok til at vide om det er en god idé at lave anderledes mad end traditionelt. 

Jeg må se hvad de siger når jeg vender det med dem

Men tak fordi du gad at uddybe

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

quity skriver:

Lyder utrolig lækker og spændende. Tror bare der vil være et problem Man vil da få ondt i maven, det hele lyder så lækkert at man bliver da nødt til at smage det hele

Jeg tænker en kød ret mere, det kunne muligvis være noget som kyllingespyd. Samt en eller anden form for pasta salat.

Kylling er med i mine overvejelser efter der var en der gjorde opmærksom på at der jo er nogle der ikke spiser andet kød en fisk og kylling

Pastasalat er der allerede, men finder nok på en anden slags kulhydrater i form af noget ris/bulgur/kartoffel-noget

Gør ikke noget de går fra festen med mavepine, hvis bare det er fordi de har spist for meget

Tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2012

DinNabo

Polkaprik skriver:

Kylling er med i mine overvejelser efter der var en der gjorde opmærksom på at der jo er nogle der ikke spiser andet kød en fisk og kylling

Pastasalat er der allerede, men finder nok på en anden slags kulhydrater i form af noget ris/bulgur/kartoffel-noget

Gør ikke noget de går fra festen med mavepine, hvis bare det er fordi de har spist for meget

Tak for dit svar

Jeg ville gå fra bordet med mavepine, på den gode måde  Og jeg er altså også fra midtjylland...  Men jeg er heller ikke kræsen.

Anja

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

DinNabo skriver:

Jeg ville gå fra bordet med mavepine, på den gode måde  Og jeg er altså også fra midtjylland...  Men jeg er heller ikke kræsen.

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.