Polkaprik skriver:
Den er taget til efterretning
. Tænker man kan lave noget med bulgur
Tusind tak for dit svar
det er nok det jeg lidt mener...alt er næste eksotisk og det er der bare en del mennesker der ikke kan lide. især ikke de lidt ældre, de vil hellere have en gang hamburgerryg og flødelkartofer end artiskokker og bulgur.
Så når folk skriver f.eks pasta og ris som tilbehør mener de jo faktisk pasta og ris, ikke bulgur som igen er noget de færreste mennesker rent faktisk spiser bare en gang i mellem.
Så for mig ville en hel del af retterne være ok, men en hel del slet ike, simpelthen for meget eksotisk sammenblanding og ikke noget folk er vant til overhovedet. Og det er som sagt lækkert nok, hvis det var få ting der var nye, men det er jo næsten hele menuen er der er utraditionel og ja, øhm, ved bare at en del jeg af f.eks min familie ikke ville bryde sig ret meget om den genrelle menu, men bare udvælge 2-3 ting og så gå lidt skuffet fra bordet fordi maden var så SMART at folk ikke nødvendigvis bryder sig om det, men det lyder flot.
Altså ikke for at disse menuen på nogen måde,men blev jeg invitere til barnedåb eller lign med den menu ville jeg sidde med en del rynkede næser omkring mig og folk der i hjønerne diskuterede maden:-)
Men nu er vi også i det kedelige midtjyske og der sætter man vist bare pris på en god steg i stedet for artiskokker pinjekerne og græskefrikadeller:-)Jep, kedeligt, men vile abre være nervæøs for at en del af gæsterne ikke rigtigt følte der var noget mad lige for dem.
Anmeld