Buffet! Må jeg få jeres mening? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Polkaprik

sandorff skriver:

det lyder rigtigt spændende - dog mener jeg der mangler noget mere kartoffel/pasta-agtigt noget. syntes jeg kun kan finde en slags pastasalat og enormt meget tilbehør og kød...

Der er også de saltbagte kartofler Men overvejede også om der burde være en ting mere.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg syntes det er super lækkert - er ved at "kaste op" når jeg kommer til en buffet, som består skinke, flødekartofler og alm. salat med tilbehør i skåle. Det er så trivielt, og har snart været serveret i henved 100 år...........

Din buffet er super lækker og spændende, selvfølgelig er det altid noget folk ikke kan lide, men så er det jo lige præcis en buffet, hvor der er noget at vælge mellem.

Jeg ville IKKE, sætte flødekartofler eller alm. kartoffelsalat til. Jeg laver tit en kartoffelsalat, hvor det er nye kartofler, asparges, rødløg, ruccola og balsamico. Pynt er cherry tomater og pinjekerner. Smager himmelsk ,

God fornøjelse.

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

2skønnebørn skriver:

jeg syntes det er super lækkert - er ved at "kaste op" når jeg kommer til en buffet, som består skinke, flødekartofler og alm. salat med tilbehør i skåle. Det er så trivielt, og har snart været serveret i henved 100 år...........

Din buffet er super lækker og spændende, selvfølgelig er det altid noget folk ikke kan lide, men så er det jo lige præcis en buffet, hvor der er noget at vælge mellem.

Jeg ville IKKE, sætte flødekartofler eller alm. kartoffelsalat til. Jeg laver tit en kartoffelsalat, hvor det er nye kartofler, asparges, rødløg, ruccola og balsamico. Pynt er cherry tomater og pinjekerner. Smager himmelsk ,

God fornøjelse.

Det er lige præcis mine tanker! Synes bare det er SÅ kedeligt og udfordre altså ikke nogles smagsløg.

Selvfølgelig duer det heller ikke at det er så specielt at kun en lille håndfuld gæster synes om det, men det gør ikke noget at de fatisk må spørge lidt ind til maden da de ikke på forhånd kender det hele

Tusind tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

nu jeg selv meget kræsen, og er mest til det traditionelle, så derfor står jeg oftes til buffeter og for intet at spise da det alt sammen er så moderne med pinjekerne, ruccola og jeg ved snart ikke hvad - og det slet ikke noget der smager mig.. men jeg ved jo ikke hvordan dine gæster er, men umidelbart ligner det der er ting selv JEG ville kunnne spise, så tror ikke der er nogen der går sultne hjem  men synes nu stadig der burde være lidt mere " normalt" mad hvis jeg sku vælge

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

nu jeg selv meget kræsen, og er mest til det traditionelle, så derfor står jeg oftes til buffeter og for intet at spise da det alt sammen er så moderne med pinjekerne, ruccola og jeg ved snart ikke hvad - og det slet ikke noget der smager mig.. men jeg ved jo ikke hvordan dine gæster er, men umidelbart ligner det der er ting selv JEG ville kunnne spise, så tror ikke der er nogen der går sultne hjem

Hahaha.. og så sidder jeg og tænker.... Hmmm ruccola og pinjekerner - er det ikke meget "normalt"?

Men dejligt at høre at der også er noget for kræsenpinde Jeg er nemlig selv en af dem og kan også finde ting i denne menu jeg godt kan nyde og blive mæt af

Tusind tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

Polkaprik skriver:

Hahaha.. og så sidder jeg og tænker.... Hmmm ruccola og pinjekerner - er det ikke meget "normalt"?

Men dejligt at høre at der også er noget for kræsenpinde Jeg er nemlig selv en af dem og kan også finde ting i denne menu jeg godt kan nyde og blive mæt af

Tusind tak for dit svar

hehe i mine øjne er det ikke "normalt" det er en del af alt det nymoderne mad :p - ja det er lidt sjovt man er så forskellig, jeg ville personligt bare sørge for der ihvertfald er lidt helt plain dansk mad, så selv kræsenpinde som mig ville få bare lidt at spise :p jeg har desværre selv alt for ofte måtte køre forbi mcd og få en burger på vej hjem fra en buffet da jeg bare ikke kunne spise noget af det :p

Anmeld

12. februar 2012

JulieE

Det lyder SÅ lækkert!!! Jeg ville elske at være gæst til den fest!! Lige mad efter mit hoved... Jeg synes den sædvanlige buffet med skinke, oksesteg flødekartofler er noget så kedelig (So last decade ) og elsker at prøve noget nyt 

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

JulieE skriver:

Det lyder SÅ lækkert!!! Jeg ville elske at være gæst til den fest!! Lige mad efter mit hoved... Jeg synes den sædvanlige buffet med skinke, oksesteg flødekartofler er noget så kedelig (So last decade ) og elsker at prøve noget nyt 

Tusind tak for dit svar

Jeg elsker i hvert fald at lave mad til mine egne gæster som de aldrig har smagt før. Egentlig noget underligt noget da jeg selv er så kræsen og synes det er svært at smage på nye ting. Men heldigvis er det blevet nemmere og jeg tager det som en velkommen udfordring

Anmeld

12. februar 2012

JulieE

Polkaprik skriver:

Tusind tak for dit svar

Jeg elsker i hvert fald at lave mad til mine egne gæster som de aldrig har smagt før. Egentlig noget underligt noget da jeg selv er så kræsen og synes det er svært at smage på nye ting. Men heldigvis er det blevet nemmere og jeg tager det som en velkommen udfordring

Jeg er egentlig ikke kræsen, men nok lidt skeptisk over mad jeg ikke kender. jeg er opvokset med traditionel dansk mad og dte er først efter jeg blev en del af min svigermfamilie, jeg har fået "udfordret" smagsløgene rigtigt. Min mands søster var gift med en rigtig dygtigt kok, som ofte laver "anderledes" mad og jeg er gået hen og blevet fan af det  Hvem havde troet basilikumsorbet smagte godt til chokoladekage? 

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

JulieE skriver:

Jeg er egentlig ikke kræsen, men nok lidt skeptisk over mad jeg ikke kender. jeg er opvokset med traditionel dansk mad og dte er først efter jeg blev en del af min svigermfamilie, jeg har fået "udfordret" smagsløgene rigtigt. Min mands søster var gift med en rigtig dygtigt kok, som ofte laver "anderledes" mad og jeg er gået hen og blevet fan af det  Hvem havde troet basilikumsorbet smagte godt til chokoladekage? 

Årh det lyder også spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.