Buffet! Må jeg få jeres mening? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

JulieE

Polkaprik skriver:

Årh det lyder også spændende!!

SÅ lækkert! Men dte havde jeg da aldrig gættet selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Pige2009

Polkaprik skriver:

Godaften de damer

Håber på jeg lige kan få jeres mening.

Jeg har sagt ja til at lave mad for vores rigtig gode venner til deres fælles 30 års fødselsdag her til sommer. Vi er blevet enige om at det skal være en buffet da jeg ikke kan lave a la carte ene mand til så mange mennesker

Så jeg er gået i tænkeboks og jeg er indtil videre kommet frem til dette:

Italienske frikadeller
Lammekølle
Oksesteg
Pastasalat med cremefraiche, friske krydderurter, bacon og artiskokker
Grøn salat med jordbær, brøndkarse, pinjekerner, basilikum, mozerella og rosenblade
Vandmelonsalat med saltede mandler og gedefeta
Grøn bønnesalat med ristet bacon og hvidløg
Små saltbagte kartofler
Rødbede tzatziki
Fyldte champignons
Syltede hvidløg
Hjemmelavet pesto
Oliven
Guacamole
Valnødde flutes
Rustikke ciabatta flutes

Ser det fornuftigt ud? Er der nok? Er det en ordenlig sammensætning? Er der nok at vælge imellem? Og kommer det smagsmæssigt til at ramme bredt nok?

Jamen i det hele taget. Ville I være tilfredse med denne menu/buffet?

Håber at få en masse svar.

Michelle

PS: Til dessert laver jeg en af mine kager

Mums! Synes godt nok der er meget. Man kunne også sagtens nøjes med blot 2 forskellige slags kød og mindre tilbehør

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

Baagøe skriver:

Mums! Synes godt nok der er meget. Man kunne også sagtens nøjes med blot 2 forskellige slags kød og mindre tilbehør

Det er nok bare fordi jeg eeeeeelsker at lave mad og har så svært ved at begrænse mig

Her er et par billeder fra nytårsaften hvor jeg også lavede mad.... til 4 voksne og 1 barn

Behøver jeg at sige der ikke blev spist op?

Anmeld

12. februar 2012

MinNoah

MUMS det lyder lækkert! Jeg er både til det traditionelle mad men også til dette spændende mad!

Anmeld

12. februar 2012

sarahb

Fra en der ikke er til kød, så ville jeg mene der manglede noget kylling eller skaldyr...
Ellers lækkert

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

MinNoah skriver:

MUMS det lyder lækkert! Jeg er både til det traditionelle mad men også til dette spændende mad!

Tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

sarahb skriver:

Fra en der ikke er til kød, så ville jeg mene der manglede noget kylling eller skaldyr...
Ellers lækkert

Uhh det havde jeg slet ikke overvejet! Jeg tænkte bare at der var masser af lækre ting til vegetare Den tager jeg lige med i min tænkeboks

Tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2012

sarahb

Polkaprik skriver:

Uhh det havde jeg slet ikke overvejet! Jeg tænkte bare at der var masser af lækre ting til vegetare Den tager jeg lige med i min tænkeboks

Tak for dit svar

Det var så lidt og helt og lykke..

Anmeld

12. februar 2012

Muffinmus

lidt for meget en hurlumhej blandingtil mig. Alt for meget rodet sammen med utraditionelt mad. Folk kan godt lide at smage lidt nyt, men alle disse sammensætninger ville kalrt blive for meget for mine smagsløg.

Synes det er fedt at udvide sin madhorisont, emn lige akt det her på en gang er for meget synes jeg, måske en enkelt eller to friske nyheder og så elers noget man ved folk rent faktisk kan lide.... jeg ville ret sikkert ikke kunne lide det halve af det du har skrevet ned, mest pga sammensætningen og ved en del andre heller ikke ville.

Men hvis det er den mad DU vil spise må du jo håbe andre kan lide det samme som dig og ellers må de jo spise brød og frikadeller...hvis de ellers kan lide den udgave som ikke lige er e min favorit men som jeg dog godt kan spise.

Anmeld

12. februar 2012

morethanperfect

Lækkert , lækkert

Men syns der er rigtig mange salater , og ikke så meget kartoffel / Pasta / Ris , altså tilbehør til kødet  

Men lækkert er det !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.