hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Sakris

Jeg var 20. Og bliver snart 27 Vi har en uddannelse og et barn, og resten drømmer vi om i fremtiden. Kan ikke rigtigt sige om jeg tror på det der eneste ene halløj, men det er gået godt indtil nu... Hm... Synes bestemt ikke der er noget at stresse over, søde... Sig at de skal lukke kebabben! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Sakris skriver:

Jøsses, det var en del du har nået med "kun" 20 år på bagen! 

Ja det må man sige, det er super herligt og er lykkelig for mit liv og det jeg/vi har opnået indtil nu

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Ooooork du har jo masser af år tilbage - den er straks værre når jeg snart runder 35 næste år 

Jeg tror jeg har været 22-23 år gammel da jeg mødte min livs kærlighed - dog så han mig ikke som hans livs kærlighed på det tidspunkt, den unge knejt! Du ved de forhold på 2-3 uger man havde på det tidspunkt. Nu her efter 10 år er han kommet på bedre tanker og ærger sig gul og grøn over at vi ikke startede vores familie noget før (SÅ kan han lære det) 

Anmeld

9. februar 2012

Skønne Jønne

Jeg har stemt under 15 år for jeg var kun ca 14,5 år og vi har lige haft 9årsdag d.7. og nu med en lillemand på 5uger

Det er bare ment to be

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Majbørn

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

årh ja - mødte min kærlighed da jeg var 28.... efter en laaang serie af totalt mislykkedes forhold. Og han kom en uge efter jeg var blevet single.... MEGET uventet.

Det er et år siden nu, og jeg skal føde til maj...!

Anmeld

9. februar 2012

sarahb

Du er ung og sprød !!! og du har ikk travlt!!!

Jeg var 19. Nu 10 år efter har vi to børn sammen

Anmeld

9. februar 2012

Vidunderligeunger

19... eller egentlig var jeg 18, da vi første gang var sammen, men der var ingen af og interesserede i et forhold.. et lille år senere "Mødtes" vi igen og ja, det har så holdt godt siden. Det er 3 år siden til marts hvor nummer to kommer til verden.. Jep det er gået lidt stærkt!

Anmeld

9. februar 2012

MyLittleBaby

Jeg var 17 år håber jeg da 

Vi har nu været sammen i 3½ år, dog med en enkelt pause på et par måneder hvor vi boede hver for sig. Vi har gået igennem rigtig mange ting sammen på den korte tid, både godt og skidt, og vi holder sammen endnu  Så jeg tror det er the one som man siger 

Anmeld

9. februar 2012

Zeus

22 eller 23, jeg kan faktisk ikke huske det Men vi har 5 års dag om halvanden måned, og jeg er 27, så jeg må nok have været 22

Anmeld

9. februar 2012

SS82

Jeg var 27 år og vi har nu været sammen snart 2 år og ingen børn endnu. Men kender alt for godt det med at folk siger at man har travlt. I mit tilfælde er det så bare med børn de mener. Bliver sku træt af at hører på det. Og egentlig også lidt ked af det inderst inde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.