hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.964 visninger
72 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Caroline86

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Knus Caroline

Ej søde, du er ikke gammel...!

26 er ingen alder, du får først "travlt" når du bliver 35 hehe...

Jeg mødte mit liv's kærlighed da jeg var 18 og er stadig sammen med ham

Anmeld

9. februar 2012

Caroline86

Darling<3 skriver:

Ej søde, du er ikke gammel...!

26 er ingen alder, du får først "travlt" når du bliver 35 hehe...

Jeg mødte mit liv's kærlighed da jeg var 18 og er stadig sammen med ham

næh, jeg synes jo også jeg stadig er ung og sprød hahaha!

Og toget skulle da heller ikke være kørt for at få flere børn en dag

Skulle vi ud og have en kop kaffe snart? :

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

næh, jeg synes jo også jeg stadig er ung og sprød hahaha!

Og toget skulle da heller ikke være kørt for at få flere børn en dag

Skulle vi ud og have en kop kaffe snart? :

Ja du er nemlig så!! 

Selvfølgelig er baby-toget ikke kørt, du kan stadig nå at finde den rigtigte og få 5 børn mere

Ja det synes jeg da vi skal søde, du siger bare til når du har tid, jeg har ikke andet end tid nu hvor jeg har fået dejlig bækkenløsning Hehe..

Anmeld

9. februar 2012

132319

Jeg var 20 år men dengang var jeg bestemt ikke hans livs kærlighed -Jeg var vist bare en ung snack som han synes var meget hyggelig til det sjove 

2 år efter mødte vi hinanden igen og blev smaksforelskede men igen kom der noget i vejen.

Så, selvom jeg har stemt 20 år, så var jeg 24 da han ligesom fik øjnene op for at vi to hører sammen.. sammen... sammen

Anmeld

9. februar 2012

Kamulla

altså... jeg leder stadig.. hehe...

har været single i snart 5 år.. Noah bliver lige om lidt 4år, og ingen udsyn til søskende forløbi... nok det eneste der stresser mig lidt, men jeg er 23år, bliver snart 24 og har bestemt ikke travlt ... 

Anmeld

9. februar 2012

A&F

Jeg var 18 år

Anmeld

9. februar 2012

JeNoVa

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Det er kun godt, at du ikke har travlt. Det bedste, du kan gøre, når du er single, er at koncentrere dig om dig selv og finde lykken indeni. Man bør ikke forcere noget her i livet, og du skal nok møde den rette, når tiden er inde. Held og lykke!

Anmeld

9. februar 2012

B&J

jeg vil ikke svare... for jeg håber da min kæreste er mit livs kærlighed men det er jo ikke sikkert jeg siger det samme om 1års tid.. hvem ved men jeg håber da

Anmeld

9. februar 2012

Benjamins'mor

14. Vi er stadig sammen og har et barn sammen, jeg er 17 år og 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.