hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Karina1

Jeg var lige blevet 17, da jeg "mødte" min kæreste. Dvs. jeg valgte at "snuppe" min storebrors bedste ven, så havde jo mødt ham før, men det var lige efter jeg var blevet 17, at jeg blev smask forelsket i ham og heldigvis havde han det på samme måde, så jeg tog på ferie hos ham fra den dag vi blev kærester og det endte jo så med at alle mine ting pludselig var flyttet ind Så nu har vi snart været sammen og boet sammen i 4år og jeg er helt sikker på jeg vil leve resten af mit liv med ham (og heldigvis har han det på samme måde med mig) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Frk.S

Du er da bestemt ikke gammel - og du har da ikke travlt, det skal helt sikkert nok komme.... garanteret når du mindst venter det.

Jeg mødte manden i mit liv da vi begge var 16 - på mandag har vi "kobberbryllup" - altså det har vi ikke, for vi er ikke gift - men der har vi været sammen i 12½ år.

Det er helt sikkert ham jeg ønsker at blive gift med, få flere børn med og blive gammel med. Og jeg er ret overbevist om at han har det ligesådan med mig.

Anmeld

9. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

blev 21 kun 2 mdr efter så har stemt 21...

har nu været sammen i over 8 år og han er stadig ligeså fantastisk dejlig som han var da vi mødtes..

Anmeld

9. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har skrevet at jeg stadig leder..
Og alle siger at jeg da har massere af tid endnu. Den er jeg ved at acceptere

Men nej, 25 / 26 år er da bestemt ingen alder.. Overhovedet..

Anmeld

9. februar 2012

FamilienJensen

Jeg var 14 og han 15 Vi er har lige haft 9års dag

Anmeld

9. februar 2012

JeNoVa

Caroline86 skriver:

ja, jeg har egentlig besluttet mig for IKKE at lede efter kærligheden! Satser på at den finder mig Så må jeg tage den beslutning op til revision hvis jeg synes kærligheden er for længe om at finde min dør hihi

lige nu lærer jeg mig selv at kende og nyder min dejlige troldepige

Det lyder fornuftigt!

Anmeld

9. februar 2012

MyLove E

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Jeg var 25 da jeg mødte min mand. Men han var 38 og jeg er hans første kæreste.

Han havde opgivet at få sine egne børn. Men bum så kom jeg ognu er vi ggift og har en dejlig søn og snakker lidt om hvornår vi skal ha nr 2:-):-):-)

Anmeld

9. februar 2012

Guldet

Vi var 15 begge to. Og idag er vi 26. Så 11 år sammen plus at vi har en skøn datter på 3 <3

Anmeld

9. februar 2012

Isabella_mor

jeg ser jo min nuværende kæreste som mit livs kærlighed, og vi mødte hinanden da jeg var 19  

Anmeld

9. februar 2012

Sakris

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Jeg var 14 , manden var 15, nu er vi 20 og 22 , har 2 børn-igang med nr 3, vi har egen bil, købt et lækkert hus, har hund og et opdræt af racekatte med stamtavle  

Så vi kører perfekt på 6 år

Jøsses, det var en del du har nået med "kun" 20 år på bagen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.