hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Brams

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Jeg mødte min mand da jeg var 19 år og vidste efter vel nok de 2 første uger at han var manden i mit liv, lyder mærkeligt men det var sådan jeg havde det Vi er nu gift, har nu været sammen i 18 år og har verdens dejligste prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Maise

jeg mener at jeg har/ har haft to af dem. En da jeg var 18 til jeg var 24  og så ham jeg er kæreste med nu og som er far til vores barn. og dertil har jeg en som hvor det ikke kunne lade sig gøre grundet han er bror til min ekskæreste. men vi var forelskede i hinanden, kendte hinanden rigtig godt, har givet hinanden kærlighedserklæringer og har også været sammen en enkel gang.  Så ham i august til et bryllup og det var hele forelskelsen om igen der kom op i mig, meget skræmmende, for jeg elsker virkelig min kæreste og ville aldrig bytte ham, men det er altså muligt at have følelser for flere, meget upassende egentlig.

Anmeld

10. februar 2012

Frk Mig

Jeg mødte mit livs kærlighed da jeg var 20 og han 25 .. Vi er stadigvæk sammen på 4 år og har 2 skønne drenge sammen .. 

Anmeld

10. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg mødte min da jeg var 17, vi flyttede sammen 6 mdr senere og er stadig sammen i dag  Vi har nu været sammen i lidt over 6 år, har en super skøn hund og leder efter noget større at bo i fordi vi gerne vil have en baby  ...

Det er så dejligt når det hele bare kører fra første øjeblik  .. 

Anmeld

10. februar 2012

anynom

Jeg var 17, han var 19 Vi har været sammen i næsten 8 år og været gift i halvandet

Anmeld

10. februar 2012

Fatme

17 år

Anmeld

10. februar 2012

Camillee

16 år  
- Til August har vi været sammen 6 år og gift 1 år, og vi venter vores andet barn til April  

Anmeld

10. februar 2012

sandratobias

Jeg var 17, og er stadig sammen med ham.. Og har 2 skønne unger med ham..  

Jeg er 24 nu..  

Anmeld

10. februar 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

jeg har svaret 17 før der begyndte vi at være kærester. men har egentlig kendt hinanden hele vores liv.

vi mødte hinanden i 03, nu er jeg 26 og han 27. vi har to dejlige drenge sammen og vil aldrig kunne forstille mig at vi går fra hinanden.

han var og er min første rigtige kæreste på alle områder.

Anmeld

10. februar 2012

Jonatansmor

Jeg har stemt 20. Vi kendte egentligt hinanden, men min kæreste var vild med tomme hoveder og det er mit ikke.

Så da jeg var 20, fandt han ud af at det faktisk ikk er så fedt at have kærester der også har dullet med alle vennerne, vi brugte mere og mere tid sammen og jeg fandt ud af han ikke var så pisseirriterende som jeg troede han var.

Men - du har ikke travlt. Du skal nyde din frihed, nyde din stilhed. Nyde at du kan genfinde, genopdage dig selv. Du skal nyde at aflevere din elskede datter til det eneste menneske på kloden der beskytter hende som du - og så skal du ud og nyde din frihed. Du skal da slikke sår, finde ud af hvad mænd er for en størrelse nu med alle dine oplevelser under vesten.

Kan sq sidde her og blive helt jaloux. Ikke at jeg vil væk fra kæresten, men du går en spændende tid i møde, nu dine sår begynder at hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.