hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Kay

det er jo svært at svare på... for hvad havde du selv svaret for 6 md siden på samme spørgsmål... ?

der sker så mange ting i løbet af et langt liv... og ingen er garanteret at den der er vores livs kærlighed i dag, også er det om et år eller 5...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

JulieE

Jeg mødte mit livs kærlighed dagen efter min 24 års fødselsdag  Vi har 10 års dag til sommer og om en måned præcis har vi 5 års bryllupsdag 

Anmeld

9. februar 2012

Københavnermor

Jeg var 17 da jeg fandt ham..  Vi giftede os da jeg var 18!

Nu har vi 5 års bryllupsdag til sommer og en dejlig datter på knap 2 måneder og vores forhold er kun blevet bedre og stærkere med årene!

Anmeld

9. februar 2012

mortilflere

18 år og 3 mdr  , og nu bliver jeg 40 år til sommer og vi er stadig sammen

Anmeld

9. februar 2012

4kløver

Jeg leder stadig.. selv om manden og jeg har været i snart 12 år men min store kærlighed er han ikke..

Anmeld

9. februar 2012

norenberg

Har stemt blank da jeg to gange i mit liv har fundet mit livs kærlighed første gang som 20 årig og igen som 24 årig....at man kan finde sit livs kærlighed to gange, kan måske lyde underligt, men elsker dem begge lige højt, og vidste begge gange at de var den rette for mig....desværre er den ene ikke blandt os mere....men den anden deler jeg stadig mit liv med på 7 år og håber da at vi skal blive meget meget gamle sammen....

Anmeld

9. februar 2012

Timmner

Jeg var 15 år og det var han også.. og det er 7 år siden til august vi har fået en lækker lille søn i december sammen.. og vi er 21 og 22 år nu, og er sikker på det er manden i mit liv <3 bare når han tager på arbjede om morgen. Savner jeg ham allierede.. ved godt det er vildt, men føler bare som om jeg stadig et ny forelsket i ham..

Anmeld

9. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg var 28 (og alene mor til 3 raske rollinger) så 26 er ingen alder

Anmeld

9. februar 2012

morbibi

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Man skal aldrig forhaste sig. Der skal jo nok dukke en op.

Jeg mødte min store kærlighed som teenager, men vi er ikke sammen mere. Vi voksede fra hinanden og jeg har fundet mig en ny kærlighed, som jeg slet ikke kunne forestille mig at leve uden

Anmeld

9. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg var 23, og vi var sammen i 6 år. Han er faderen til min datter, men vi blev skilt, da hun var 7 mdr - en fælles beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.