hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Kofoed.

9 dage efter min 18 års fødselsdag, nu er der gået 3 ½ år og regner da med vi bliver sammen resten af vores liv, men man ved jo ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

_-Kathrine-_

Jeg vil da nærmest sige, frygt ikke... Du har da masser af tid til at finde en ny
Jeg bliver 27 på lørdag og føler mig stadig ung spurgte faktisk min mand forleden om hvornår man begynder at føle sig "voksen"

Anmeld

9. februar 2012

Mom2012

21 år Jeg bliver 25 i april.

Sikke noget pjat, du har da masser af tid!

Anmeld

9. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er 27 år og har ikke fundet den store kærlighed.

Men jeg har da fundet nogle klaphatte i ny og næ.

Anmeld

9. februar 2012

Mom2012

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg vil da nærmest sige, frygt ikke... Du har da masser af tid til at finde en ny
Jeg bliver 27 på lørdag og føler mig stadig ung spurgte faktisk min mand forleden om hvornår man begynder at føle sig "voksen"

He he!  

Anmeld

9. februar 2012

Munder

Jeg var 21 år da vi blev kærester. Vi fik vores datter da jeg var 30 år og nu som 35 årig har vi det stadig skønt

Der er da ingen stress med at finde en ny! Det er da sundt lige at bruge noget tid alene og komme sig over et endt forhold, førend man kaster sig ud i noget nyt!

Anmeld

9. februar 2012

Caroline86

Jeg er glad for at I andre heller ikke mener jeg har travlt det er også det jeg plejer at svare folk når de siger jeg da er ved at blive gammel!

Må dog krybe til korset og erkende at jeg lige har købt en ansigtcreme til "moden" hud hahaha... men det er nu mere fordi den hydrerer huden rigtigt lækkert end det er fordi jeg er bange for rynker

Anmeld

9. februar 2012

morethanperfect

18 eller 19 .. Kan ikke huske det .. Mener det var 18 .. Hehe ..

Vi er 22 nu  Har 1 storr dreng , og en baby på vej 

Anmeld

9. februar 2012

Pigent

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Jeg vil selv sige jeg har fundet mit livs kærlighed, men vi har kun været sammen i 9 måneder og jeg kan ikke sige hvad fremtiden bringer os, men jeg håber da det er ham og mig for altid  

Jeg var 16 da jeg mødte mit livs kærlighed og er i dag 17. Min kæreste er 18. 
Han siger at han har fundet pigen i hans liv  Så jeg håber det holder mellem os. 

Anmeld

9. februar 2012

Sara_S

Jeg mødte ham da jeg var 15, vi har været i samme klasse i 3 år... Men der skulle lige 14 yderligere år og 1600km mellem os før vi opdagede at vi var hinandens eneste ene...

Jeg var så 29 da vi fandt sammen.

Du er stadigvæk rigtigt ung Caroline og har masser af tid foran dig!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.