hvor gammel var du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Caroline86

Darling<3 skriver:

Ja du er nemlig så!! 

Selvfølgelig er baby-toget ikke kørt, du kan stadig nå at finde den rigtigte og få 5 børn mere

Ja det synes jeg da vi skal søde, du siger bare til når du har tid, jeg har ikke andet end tid nu hvor jeg har fået dejlig bækkenløsning Hehe..

ej, buh Det skal du da ikke have

Jeg kigger lige kalenderen og så skriver jeg mind mig om det! Har hovedet under armen for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg var 15. <3 På valentins dag har vi været sammen i 6 år.

Anmeld

9. februar 2012

karina1980

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

jeg var 22, da vi mødte hinanden og jeg håber da her 10 år efter at han er mit livs kærlighed ej pjat, det er han.

men skulle vi af en eller anden årsag ikke være sammen længere synes jeg da hellere ikke at jeg er for gammel til at finde kærligheden igen(jeg er da 32)

så med din små 26 år, så har du da masser af tid til at finde dig selv og en du vil dele resten af livet med, så slap af og NYD at du er singel, for det har da også sine fordele at være det

Anmeld

9. februar 2012

FrkLarsen

Jamen jeg fandt sammen med Andreas da jeg var 16år, første gang 

Vi gik fra hinanden og fandt sammen igen da jeg var 17.

Nu ved jeg ikke lige om han er 'mit livs kærlighed', da der er forhåbentlig er nogen år til jeg dør,  men indtil videre går det rigtig godt i forholdet  Vi har været sammen i 4år d. 1/3 

Anmeld

9. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg var 17 vi er stadig sammen er 29 nu begge 2

Anmeld

9. februar 2012

Caroline86

JeNoVa skriver:

Det er kun godt, at du ikke har travlt. Det bedste, du kan gøre, når du er single, er at koncentrere dig om dig selv og finde lykken indeni. Man bør ikke forcere noget her i livet, og du skal nok møde den rette, når tiden er inde. Held og lykke!

ja, jeg har egentlig besluttet mig for IKKE at lede efter kærligheden! Satser på at den finder mig Så må jeg tage den beslutning op til revision hvis jeg synes kærligheden er for længe om at finde min dør hihi

lige nu lærer jeg mig selv at kende og nyder min dejlige troldepige

Anmeld

9. februar 2012

Darling<3

Caroline86 skriver:

ej, buh Det skal du da ikke have

Jeg kigger lige kalenderen og så skriver jeg mind mig om det! Har hovedet under armen for tiden

Nej vel?? Hvis du kan lidt trylletricks, så sig endelig til

Suuuuper, skal nok huske dig på det søde

Og få så det hoved op på sin rette plads

Anmeld

9. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Jeg var 14 , manden var 15, nu er vi 20 og 22 , har 2 børn-igang med nr 3, vi har egen bil, købt et lækkert hus, har hund og et opdræt af racekatte med stamtavle  

Så vi kører perfekt på 6 år

Anmeld

9. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Altså han har været dybt forelsket i mig siden jeg gik i anden klasse. Men jeg fik først øjne op for ham som 18 årig

Anmeld

9. februar 2012

Mutti2B

Jeg er så 35 og har stadig ikke fundet ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.