Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

merle2010 skriver:

jeg ved lige hvordan du har det

vi flyttede i hus i lørdags, og finder ud af at der intet varme er derude...

vi har altså 3 børn(snart 4) og den mindste er 1 år... de kan jo ikke rende rundt derude...

vores bil stillede træskoene dagen før vi flyttede

jeg er gravid i uge 22 og har været så ked og stresset at jeg fik begyndene veer og blødninger

vi bor nu hos min svigermor, og den lille kan slet ikke forstå at vi ikke er derhjemme... og er meget ked hele tiden og vil hænge...

jeg er simpelthen grædefærdig og min mand ligeså.. alt står i kasser ude i huset da vi ikke kunne være der og pakke ud pågrund af kulden...

jeg er så træt, TRÆT af det hele... og har fået af vide af min mand at jeg bare skal slappe af, så fødslen ikke går igang... men det er fandme svært når man ikke har noget hjem..

knus til dig... og det lysner vel på den anden side.. forhåbentlig..

Pyh, lyder også til i hårdt ramt... 

Man forstår ikke altid hvorfor alt bare skal komme oveni hinanden, men tis det er hårdt... 

Her går der heller ikke en dag hvor jeg ikke har ondt, men fortsætter alligevel... Vil slet ikke kunne gå hjemme nu her.

Her har jeg valgt at lægge hus på hylden lidt, da der er rigeligt at kæmpe med også psykisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

lailamik skriver:

tak for kram..

Anmeld

9. februar 2012

Dianaaa skriver:

tak...

Anmeld

9. februar 2012

merle2010

Mor til Frederic skriver:

Pyh, lyder også til i hårdt ramt... 

Man forstår ikke altid hvorfor alt bare skal komme oveni hinanden, men tis det er hårdt... 

Her går der heller ikke en dag hvor jeg ikke har ondt, men fortsætter alligevel... Vil slet ikke kunne gå hjemme nu her.

Her har jeg valgt at lægge hus på hylden lidt, da der er rigeligt at kæmpe med også psykisk.

ja det hele er noget rigtig lort der er stadig ikke varme i huset, så vi bor stadig hos svigermor...

jeg føler bare den ene ulykke sker efter den anden.. igår brændte vaskemaskinen fandme osse af

ja det er pisse hårdt, men man bliver jo nødt til at holde hovedet højt når man har børn...

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...

øv øv med øv på

Anmeld

9. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Du skal så meget have en krammer inden jeg smutter videre..
Hvor er det hele dog også efter Jer

Anmeld

9. februar 2012

dpb skriver:

Den første må også være svær for dig at indstille dig på, men du må prøve at se positivt på det selv om det garanteret er sværtForhåbentlig er det ikke noget der gentager sig (går ikke ud fra tidligere person er i dit liv). Og du er jo måske enda bedre gearet til at "komme det i forkøbet"/ bedre til at opfange evt. signaler hvis det utænkelige skulle ske....

omkring hus og andre problemer, nøj hvor kan jeg godt følge dig der... herhjemme syntes vi også bare det konstant er et skridt frem, to skridt tilbage og det er bare træls når man har det sådan

Qnuz

Tak for kram...

Det er peder svært, kan end ikke forstille mig eller se billedet foran mig at jeg skal skifte hende og røre hende dernede. Der går en klap ned og jeg går baglæns... Tror at alle hendes andre behov kan jeg, men ble skift - vask og badning, det stopper jeg.

Ja, det er træls med hus...

Anmeld

9. februar 2012

B&J skriver:

sender dig de største krammer og når der er nedture kommer opturne også det lover jeg men øv hvor er det hele bare træls for jer lige nu

Tak søde..

Syntes godt nog der er bølgegang herhjemme, med alle de ting. Knap nok når man stille vand, før næste stormvejr starter...

Anmeld

9. februar 2012

isabellamor skriver:

øv hvor surt for jer smukke... men der er FORHÅBENTLIG lys for enden af tunnelen  og et lille 

Tak for alle dine kram og bette kys...

Ja, vi håber at det går fremad..

Anmeld

9. februar 2012

AalborgPigen skriver:

Kram til dig.. Det lyder godt nok som en masse øv ting på samme tid.. Kan godt forstå du har det svært...

Hvad er det for et akut team der kommer og hjælper dig ? 

Ja det er utroligt..

Og tak for kram...

Det er et mobilt akut team fra psykiatrien i region syddanmark (kolding - fredericia og vejle) som tager ud og snakker med folk i deres hjem... 

Så fik at vide igår at jeg har en amb. sygeplejeske og en terapeut tilknyttet og at de kommer igen her den 22 feb. Frem over er vil det kun være terapeut der kommer herud.

Anmeld

9. februar 2012

Frk. Himmelblå skriver:

Først: 

Flere skriver, at de håber, det snart vender for dig.

Dertil vil jeg bare sige: Det gør det! 

Det bliver bedre. Det hele. 

Lige nu er der bare flere ting som er noget L O R T rent ud sagt. 

Så sig det endelig!

fra Frk. Himmelblå

PS: Super lækker dreng du har!

Det ved jeg skam. Men mig der ellers er en stærk person der aldrig beder om hjælp eller går ned med flaget og som altid er der for andre 24-7, så blev det hele lige for meget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.