Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Årh søde altså hvor er jeg ked af at læse at det går så skidt.Kæmpe kæmpe stort sendt direkte afsted til dig.Du fortjener alt godt.

Tak kære ven..

Det lysner forude...

Manden skal til samtale i morgen ved det firma der har overtaget det firma han før arbejde hos... Og svigermor vil godt låne os penge til en ny brugt bil, da hun ved at vi er ved at få solgt en gammel 4*4 og dertil 2 biler vi kan køre til skrot - så hun derved kan få sine penge igen ret hurtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

merle2010 skriver:

ja det hele er noget rigtig lort der er stadig ikke varme i huset, så vi bor stadig hos svigermor...

jeg føler bare den ene ulykke sker efter den anden.. igår brændte vaskemaskinen fandme osse af

ja det er pisse hårdt, men man bliver jo nødt til at holde hovedet højt når man har børn...

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...

øv øv med øv på

Øv altså...

Mon ikke man når et punkt hvor man bare begynder at grine, fordi det hele er så uoverskueligt og man ikke aner hvad det næste bliver..

Håber at der snart er lidt stilstand mht ulykker - uheld osv. Jeg syntes det er peder hårdt, da jeg oveni arbejde 16-06 i denne uge og kun ser frederic hver morgen inden jeg kører ham i bh. Så ser virkelig frem til weekend og bare det at være hjemme.

Fik nogle opgaver fra hende fra det akutte team, men kan slet ikke overskue at finde energi til at begynde.... Skulle begynde at lade lillepigens værelses dør stå åben og ikke konstant gå derind for at lukke for varmen og åbne vinduet. Manden lukker det og tænder for varmen. Og jeg skulle prøve at være mere derinde og blive derinde, istedet for ind/ud i turbo fart...

Anmeld

9. februar 2012

Nettemor

Mor til Frederic skriver:

Tak for de mange kram...

Ja, frederic er en lille dejlig dreng med ufattelig stor kærlighed. Flere gange om dagen får/giver vi hinanden kram og hvisker; jeg elsker dig til hinanden..

Da jeg var inden ved special lægen, ville hun gerne scanne hende. Hendes konklution var at hun var en rigtig flot pige uden baby udtryk i ansigt (det havde frederic heller ikke, men fra start et drenget ansigt), en smule bestemt så hun ud og med lange ben.

og tak endnu engang, vil have det i tankerne..

ja hav det i tankerne og skriv hvis du vil

han virker også som en mega lækker lille dreng og jeg er sikker på han vil tage godt imod en lillesøster og passe rigtig godt på hende!

Anmeld

9. februar 2012

LouiseVous skriver:

Du skal så meget have en krammer inden jeg smutter videre..
Hvor er det hele dog også efter Jer

Tak endnu engang..

Vil også hoppe under dynen og sove, kører fra 16-06 - så skal lige have ladet op inden jeg henter frederic fra bh og tager ham med ud på stationen, hvor farmand henter ham...

Anmeld

9. februar 2012

nettemor skriver:

ja hav det i tankerne og skriv hvis du vil

han virker også som en mega lækker lille dreng og jeg er sikker på han vil tage godt imod en lillesøster og passe rigtig godt på hende!

tak for dine postive ord...

han har jo allerede gjort mange ting klar til hun kommer, bl.a støvlevarmere i hans gamle gummistøvler - for lillesøster skal ikke have kolde tæer når de skal ud at lege sammen.... Og flere ting i den dur...

Tak fordi jeg gerne må skrive til dig...

Anmeld

9. februar 2012

wamse

Kan se, at der kommet lidt lysning på nogle af tingene, men du får en kæmpe kram herfra det vestjyske alligevel 

Anmeld

9. februar 2012

B&J

Tak søde..

Syntes godt nog der er bølgegang herhjemme, med alle de ting. Knap nok når man stille vand, før næste stormvejr starter...

åhh det er så hårdt når det er sådan det er ikke spor sjovt

Anmeld

9. februar 2012

Nettemor

tak for dine postive ord...

han har jo allerede gjort mange ting klar til hun kommer, bl.a støvlevarmere i hans gamle gummistøvler - for lillesøster skal ikke have kolde tæer når de skal ud at lege sammen.... Og flere ting i den dur...

Tak fordi jeg gerne må skrive til dig...

hvor er han fantastisk  og meget logisk tænkende og omsorgsfuld

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87

Tak søde....

For ikke at gøre det være, så da jeg hented frederic fra bh kom en pædagog hen og sagde at han havde været ude for et slemt styrt på kælken, hvor han var fløjet af den og landet med ryggen direkte på en kant... At han havde grædt længe og klaget over ryggen resten af dagen uden at ringe til mig eller farmand.. 

Ej det var da frygteligt

Hvorfor har de dog ikke ringet!

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Puha, synd med alle de uheld der rammer jer 

Håber tiderne vender og der snart kommer meget lykke og held jeres vej....

Må man spørge hvad det er du frygter mht. din kommende pige? Nu læste jeg noget omkring vinduerne og varme/kulden på værelset.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.