Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

B&J

sender dig de største krammer og når der er nedture kommer opturne også det lover jeg men øv hvor er det hele bare træls for jer lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Isabella_mor

øv hvor surt for jer smukke... men der er FORHÅBENTLIG lys for enden af tunnelen  og et lille 

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

Kram til dig.. Det lyder godt nok som en masse øv ting på samme tid.. Kan godt forstå du har det svært...

Hvad er det for et akut team der kommer og hjælper dig ? 

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

AnjaM skriver:

tak..

Anmeld

9. februar 2012

Mor til 2, snart 3 skriver:

det ser virkelig ud til du trænger til dem!!! Har ingen gode råd men kan virkelig godt forstå du syntes det hele er noget lort!!!

Tak... 

bilen står ikke til at lave, eller rettere jo det gør den - men den er ikke de penge værd mere. Den er fra 94 og vi lagde ny brugt motor i den sidste vinter og det koster i sig selv 2000 kr i stumper at flytte motor. 

Så vi er på jagt efter en ny og har fundet en peugeot 306 stationscar fra '01...

Anmeld

9. februar 2012

BabyWish2012 <3 skriver:

tak.

Anmeld

9. februar 2012

Frk. Himmelblå

Mor til Frederic skriver:

Nu kan jeg snart ikke mere, alt kommer bare oveni hinanden lige pt...

- Her kl 10 kommer det mobile akutte team for at snakke med mig, da jeg har det rigtig svært ved at vi skal have en pige denne gang - grundet incest som barn. Har allerede dårlig mave og bare nervøs.

- vores egen bil har igen lige idag valgt at stille træskoene, for alvor. hvor vi lagde en anden motor i sidste vinter. Den skyde olie op de forkerte steder. Og vi har bare ikke penge til en ny brugt bil.

- manden blev sagt op for 14 dage siden og fra den 2. marts - da det firma han arbejder for er blevet opkøbt, så de fyrer stort set alle.

- jeg går af på barsel her 4 uger før termin, altså den 28 marts.

- vi kører stadig sag med ejerskifte forsikring på 1½ år nu, uden at de har gjort deres arbejde færdig og de nægter nu at gøre mere. Så vi har advokat - ingeninør osv med inde over det hele. Ergo sidder vi i et hus hvor alle indervægge er revnet både vandret og lodret - over alt, dertil trækker det gennem de store revner. Og vi kan derfor ikke engang sælge huset, hvis det var det.

Maner jeg er ved at kaste håndklædet i ringen og bare sætte mig ned og tude.. 

Først: 

Flere skriver, at de håber, det snart vender for dig.

Dertil vil jeg bare sige: Det gør det! 

Det bliver bedre. Det hele. 

Lige nu er der bare flere ting som er noget L O R T rent ud sagt. 

Så sig det endelig!

fra Frk. Himmelblå

PS: Super lækker dreng du har!

Anmeld

9. februar 2012

livhemdrup skriver:

Hold da helt op håber snart det kommer til at se lidt lysere ud hos jer..

En helt masse af dem til dig og din familie.

Tak for kram...

Det går stille fremad. Manden skal til en samtale i morgen, ved det firma der har opkøbt det han arbejded hos. Og svigermor har været en hjælp til at køre frederic i bh, da mit bentøj ikke kan holde til at gå til/fra bh lige pt. Og vi har fundet en ny brugt bil, som svigermor vil låne os pengene til - da vi hos svigermor har en del biler stående, som hvor den ene bliver solgt og de 2 andre (inkl vores der lige er død) bliver købt af ophugger. Så de penge derfra for svigermor igen.

Anmeld

9. februar 2012

StineW79 skriver:

Godt der kommer nogen du ka snakke med, måske det ka gi dig lidt ro! 

Rigtig træls med bilen og endnu mere øv med jeres hus. Jeg håber at de snart finder ud af noget, så huset ka blive lavet! Vh stine

tak..

Der kom den ene, da den anden var syg med influenza. Det var hårdt, da hun spurgte ind til meget. deres team havde morgenmøde igår, hvor hun ville snakke med resten af team for at se hvem der skal hjælpe/følge mig fremover. 

Så de kommer 2 næste gang, her den 22 feb - hende fra første møde og så hende der lå syg. 

Bil er vi ved at finde en løsning på, hus står stadig stille. Eller rettere har valgt lige at lægge hus på hylden lidt, da der ellers er nok at arbejde med...

Anmeld

9. februar 2012

HeidiØ skriver:

til dig! Håber snart det hele vender!!!

Tak. 

Det er stille ved at vende, håber vi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.