Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

wamse skriver:

Kan se, at der kommet lidt lysning på nogle af tingene, men du får en kæmpe kram herfra det vestjyske alligevel 

Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Tak kære ven..

Det lysner forude...

Manden skal til samtale i morgen ved det firma der har overtaget det firma han før arbejde hos... Og svigermor vil godt låne os penge til en ny brugt bil, da hun ved at vi er ved at få solgt en gammel 4*4 og dertil 2 biler vi kan køre til skrot - så hun derved kan få sine penge igen ret hurtigt...

Krydser fingere for at det nye firma vil ansætte ham

Hvor er det dejligt at hun gerne vil hjælpe jer

Håber virkelig det hele kommer til at gå i orden, særligt det med huset, det har da kørt længe??

Anmeld

9. februar 2012

B&J skriver:

åhh det er så hårdt når det er sådan det er ikke spor sjovt

Nej, og det har altid været mig der er rygrad i alt herhjemme, den stærke og den der tager slæbet.

Men det er hårdt også fordi jeg aldrig er den der beder om hjælp - men hjælper andre. Så det at der skal til at arbejdes så meget med/omkring mig, gør mig usikker.

Fordi jeg altid har været den der ikke tager pladsen for andre, hvis du forstå... Går ikke til lægen før end jeg er mere død end levende, fordi jeg er sikker på at jeg vil tage pladsen for en der havde mere behov for den lægetid end mig osv. Så det at der kommer profecionelle herhjem og snakker - sp der kommer i denne mdr - special læge i kolding - en ny jm der har med sårbare mødre og derved har længere tid til hver enkelt - alle de ekstra dage på barsels afd og bag efter storken. Det er på en måde alt for meget i min verden. Men er også stærk nok til at sige at jeg er nød til at tage imod alt den hjælp, for lillepigens skyld...

Anmeld

9. februar 2012

nettemor skriver:

hvor er han fantastisk  og meget logisk tænkende og omsorgsfuld

han er herlig..

Det har han altid været, han er en lille tænker - men på den gode måde... Så mild og glad af sind, at man tænker; hvor heldig kan man være...

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87 skriver:

Ej det var da frygteligt

Hvorfor har de dog ikke ringet!

Det samme tænker vi og det er ikke første gang det er sket, altså hvor de ikke ringer...

vi har flere eksempler efterhånden, hvor vi som forældre tænker; hvorfor ikke ringet? det er da 1000 gange bedre at de evt lige ringer og fortæller hvad der sket, så man er forberedt...

deres forklaring endnu engang; jamen han sad længe hos en af os og blev trøstet, bag efter leged han jo fint... 1. der skal meget tli før end frederic græder. 2. klager han over ondt, så mener han det. 3. han plejer ikke selv at bede om børne snaps (børne panodil) hvilket han gjorde den dag, da vi kom hjem...

Anmeld

9. februar 2012

Loa skriver:

Puha, synd med alle de uheld der rammer jer 

Håber tiderne vender og der snart kommer meget lykke og held jeres vej....

Må man spørge hvad det er du frygter mht. din kommende pige? Nu læste jeg noget omkring vinduerne og varme/kulden på værelset.......

Ja, det ser heldigvis ud til at de stopper lidt op - håber vi..

En lang historie kort... Har været udsat for incest gennem 4 år i en plejefamilie 2½-6 år gammel. En af de ting han bl.a gjorde hver aften var at kontrol vaske mig intimt, hårdt og længe - så jeg var helt ren til senere... Det har gjort at jeg stort set hele mit liv har undgået baby piger og end ikke vores kusine har jeg skiftet ble på eller været med til at bade. Da vi fandt ud af at det var en pige vi venter, gik jeg helt i baglås og har lukket af for alle følelser til/for hende. Derfor jeg også går ind på hendes værelse og gør det 'neutralt' i luften... I start kunne jeg slet ikke gå derind...

Anmeld

9. februar 2012

B&J

Nej, og det har altid været mig der er rygrad i alt herhjemme, den stærke og den der tager slæbet.

Men det er hårdt også fordi jeg aldrig er den der beder om hjælp - men hjælper andre. Så det at der skal til at arbejdes så meget med/omkring mig, gør mig usikker.

Fordi jeg altid har været den der ikke tager pladsen for andre, hvis du forstå... Går ikke til lægen før end jeg er mere død end levende, fordi jeg er sikker på at jeg vil tage pladsen for en der havde mere behov for den lægetid end mig osv. Så det at der kommer profecionelle herhjem og snakker - sp der kommer i denne mdr - special læge i kolding - en ny jm der har med sårbare mødre og derved har længere tid til hver enkelt - alle de ekstra dage på barsels afd og bag efter storken. Det er på en måde alt for meget i min verden. Men er også stærk nok til at sige at jeg er nød til at tage imod alt den hjælp, for lillepigens skyld...

jeg forstår dig fuldt ud jeg er også en der altid hjælper andre før jeg hjælper mig selv tager heller ikke til lægen med mindre det er meget meget vigtigt for vil nemlig heller ikke tage pladsen men denne gang er jeg også kommet til det punkt jeg også har brug for hjælp i en anden grad....

og syntes det er flot du også siger du har brug for hjælpen og især for lille søsters skyld for det er så vigtigt i får den bedste start sammen

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Ja, det ser heldigvis ud til at de stopper lidt op - håber vi..

En lang historie kort... Har været udsat for incest gennem 4 år i en plejefamilie 2½-6 år gammel. En af de ting han bl.a gjorde hver aften var at kontrol vaske mig intimt, hårdt og længe - så jeg var helt ren til senere... Det har gjort at jeg stort set hele mit liv har undgået baby piger og end ikke vores kusine har jeg skiftet ble på eller været med til at bade. Da vi fandt ud af at det var en pige vi venter, gik jeg helt i baglås og har lukket af for alle følelser til/for hende. Derfor jeg også går ind på hendes værelse og gør det 'neutralt' i luften... I start kunne jeg slet ikke gå derind...

Årh nej dog.... Det kan jeg godt se, det er noget der skal arbejdes med.....

Puha.... Håber du får rigtig meget god hjælp, så du kun skal tænke på at elske og glæde dig over din lille pige....

Anmeld

9. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

tak..

Der kom den ene, da den anden var syg med influenza. Det var hårdt, da hun spurgte ind til meget. deres team havde morgenmøde igår, hvor hun ville snakke med resten af team for at se hvem der skal hjælpe/følge mig fremover. 

Så de kommer 2 næste gang, her den 22 feb - hende fra første møde og så hende der lå syg. 

Bil er vi ved at finde en løsning på, hus står stadig stille. Eller rettere har valgt lige at lægge hus på hylden lidt, da der ellers er nok at arbejde med...

Det er godt de er så obs på at hjælpe og flot at du har fået spurt til hjælp. 

Dejligt hvis bare det ene problem ka løses, så ka man nemmer overskue det andet, når det er ude af verden. Vh stine

Anmeld

9. februar 2012

Nettemor

han er herlig..

Det har han altid været, han er en lille tænker - men på den gode måde... Så mild og glad af sind, at man tænker; hvor heldig kan man være...

Det er jo bare fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.