Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.199 visninger
71 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Nu kan jeg snart ikke mere, alt kommer bare oveni hinanden lige pt...

- Her kl 10 kommer det mobile akutte team for at snakke med mig, da jeg har det rigtig svært ved at vi skal have en pige denne gang - grundet incest som barn. Har allerede dårlig mave og bare nervøs.

- vores egen bil har igen lige idag valgt at stille træskoene, for alvor. hvor vi lagde en anden motor i sidste vinter. Den skyde olie op de forkerte steder. Og vi har bare ikke penge til en ny brugt bil.

- manden blev sagt op for 14 dage siden og fra den 2. marts - da det firma han arbejder for er blevet opkøbt, så de fyrer stort set alle.

- jeg går af på barsel her 4 uger før termin, altså den 28 marts.

- vi kører stadig sag med ejerskifte forsikring på 1½ år nu, uden at de har gjort deres arbejde færdig og de nægter nu at gøre mere. Så vi har advokat - ingeninør osv med inde over det hele. Ergo sidder vi i et hus hvor alle indervægge er revnet både vandret og lodret - over alt, dertil trækker det gennem de store revner. Og vi kan derfor ikke engang sælge huset, hvis det var det.

Maner jeg er ved at kaste håndklædet i ringen og bare sætte mig ned og tude.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Englehår

6. februar 2012

TaAsJu

det ser virkelig ud til du trænger til dem!!! Har ingen gode råd men kan virkelig godt forstå du syntes det hele er noget lort!!!

Anmeld

6. februar 2012

M&N

6. februar 2012

livhemdrup

Mor til Frederic skriver:

Nu kan jeg snart ikke mere, alt kommer bare oveni hinanden lige pt...

- Her kl 10 kommer det mobile akutte team for at snakke med mig, da jeg har det rigtig svært ved at vi skal have en pige denne gang - grundet incest som barn. Har allerede dårlig mave og bare nervøs.

- vores egen bil har igen lige idag valgt at stille træskoene, for alvor. hvor vi lagde en anden motor i sidste vinter. Den skyde olie op de forkerte steder. Og vi har bare ikke penge til en ny brugt bil.

- manden blev sagt op for 14 dage siden og fra den 2. marts - da det firma han arbejder for er blevet opkøbt, så de fyrer stort set alle.

- jeg går af på barsel her 4 uger før termin, altså den 28 marts.

- vi kører stadig sag med ejerskifte forsikring på 1½ år nu, uden at de har gjort deres arbejde færdig og de nægter nu at gøre mere. Så vi har advokat - ingeninør osv med inde over det hele. Ergo sidder vi i et hus hvor alle indervægge er revnet både vandret og lodret - over alt, dertil trækker det gennem de store revner. Og vi kan derfor ikke engang sælge huset, hvis det var det.

Maner jeg er ved at kaste håndklædet i ringen og bare sætte mig ned og tude.. 

Hold da helt op håber snart det kommer til at se lidt lysere ud hos jer..

En helt masse af dem til dig og din familie.

Anmeld

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt der kommer nogen du ka snakke med, måske det ka gi dig lidt ro! 

Rigtig træls med bilen og endnu mere øv med jeres hus. Jeg håber at de snart finder ud af noget, så huset ka blive lavet! Vh stine

Anmeld

6. februar 2012

HeidiØ

til dig! Håber snart det hele vender!!!

Anmeld

6. februar 2012

Nettemor

skal du ha. hvor er det bare træls der er så meget der går imod jer.

men i det mindste har du en overlækker lille dreng som elsker dig overalt på jorden. og den nye charmefis skal nok også blive mega lækker.

jeg kan godt forstå det kan være svært at vide det er en pige når du har den fortid som du har og jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal sige. jeg ved ikke præcis hvilke tanker du gør dig osv men skulle du ha brug for at læsse af så sig endelig til.

Anmeld

6. februar 2012

Zeus

6. februar 2012

Nadia Foged

sender dig de største krammere og de bedste tanker om bedring på alle fronter ....

iha det er ikke sjovt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.