Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

nettemor skriver:

skal du ha. hvor er det bare træls der er så meget der går imod jer.

men i det mindste har du en overlækker lille dreng som elsker dig overalt på jorden. og den nye charmefis skal nok også blive mega lækker.

jeg kan godt forstå det kan være svært at vide det er en pige når du har den fortid som du har og jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal sige. jeg ved ikke præcis hvilke tanker du gør dig osv men skulle du ha brug for at læsse af så sig endelig til.

Tak for de mange kram...

Ja, frederic er en lille dejlig dreng med ufattelig stor kærlighed. Flere gange om dagen får/giver vi hinanden kram og hvisker; jeg elsker dig til hinanden..

Da jeg var inden ved special lægen, ville hun gerne scanne hende. Hendes konklution var at hun var en rigtig flot pige uden baby udtryk i ansigt (det havde frederic heller ikke, men fra start et drenget ansigt), en smule bestemt så hun ud og med lange ben.

og tak endnu engang, vil have det i tankerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Zeus skriver:

tak.

Anmeld

9. februar 2012

Nadia Foged skriver:

sender dig de største krammere og de bedste tanker om bedring på alle fronter ....

iha det er ikke sjovt for dig

Tak..

Det begynder at se lysere ud.

Anmeld

9. februar 2012

maria_wlt skriver:

1 million herfra..

Tingene er bare noget lort nogen gange, men de bliver heldigvis bedre..

En lille pige.. Hvor dejligt er det ikke.. Frederic skal nok passe på hende 

tak for kram...

Ja, når man har nået bunden er det som regl kun en vej tilbage...

det er sikkert, det har han gjort fra 1 dag...

Anmeld

9. februar 2012

2721

Årh søde altså hvor er jeg ked af at læse at det går så skidt.Kæmpe kæmpe stort sendt direkte afsted til dig.Du fortjener alt godt.

Anmeld

9. februar 2012

MinNoah skriver:

Stooort kram til dig Det lyder virkelig hårdt....

Sådan nogle forsikringssager kan virkelig dræne en for energi... Man føler man aldrig kommer videre.....! Og selvfølgelig skal ejerskifte dække det, kan da ikke være rigtig andet

og pyha det med bilen er heller ikke sjov... Jeg frygter hver morgen at vores ikk kan starte for vi har IKKE råd til ny/brugt bil nu...

Mht det bliver en pige, så lyder det rigtig godt at du får nogle at snakke med det om, er sikker på det bliver skønt når først hun kommer.

tak...

Ja det er helt vildt, har valgt at lægge hus lidt på hylden lige pt - da der ellers er nok at kæmpe med. Heldigvis har vi en rigtig god advokat og ingeninør, der kæmper sammen med os. Ejerskifte har jo end ikke udbedret de skader de selv har lavet på vores hus - jo ½ i nogle rum..

Svigermor har sagt hun gerne vil lægge penge ud, da hun ved at vi hos dem har en 4*4 bil stående som der er en der er ved at købe og inkl vores egen bil har vi så 2 biler til skrot og de giver også penge - da de stadig har mange stumper på der kan bruges/sælges.

Ang lillepigen, vil blive fulgt af en terapeut fra det team - sp der kommer før hun kommer ud og oftere når hun er kommet ud - dertil ekstra dage på barsels afd og storken, med hjælp tilknyttet.

Anmeld

9. februar 2012

Rockertand skriver:

Arhhh for h......, så KAN der vist heller ikke ske mere for jer, det er da utroligt, at man kan blive så hårdt ramt.

Måske du skulle skrive, hvad din mand søger arbejde som/har af uddannelse, og hvilken region - så kan de være, at der er nogle søde piger, der har nogle gode forslag eller kender nogle, der kender nogle, der kan hjælpe

Ja det tænker jeg også og tak for kram..

Alt har interesse, han er udd lastvogns mekaniker hos scania og er vant til at rode med biler. I givet fald er arbejdstid også lidt lige meget, da jeg vil gå hjemme på barsel. SÅ om det blot er et vikariat eller lign, bare han har et arbejde..

Anmeld

9. februar 2012

Amandas-mor skriver:

Jeg føler med dig. Kæmpe stort kram herfra. Håber virkelig at det snart lysner for jer

tak.

det stille ved at gå fremad, håber vi ihvertfald. Manden skal til samtale i morgen og svigermor vil godt låne os penge til en ny brugt bil..

Anmeld

9. februar 2012

Monica P skriver:

Puhha, Sender dig et stort kram det trænger du vist til :-)

Monica

tak for kram..

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87 skriver:

For fanden søde!

Tak søde....

For ikke at gøre det være, så da jeg hented frederic fra bh kom en pædagog hen og sagde at han havde været ude for et slemt styrt på kælken, hvor han var fløjet af den og landet med ryggen direkte på en kant... At han havde grædt længe og klaget over ryggen resten af dagen uden at ringe til mig eller farmand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.