Nu stopper det vel snart... (kram søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

maria_wlt

1 million herfra..

Tingene er bare noget lort nogen gange, men de bliver heldigvis bedre..

En lille pige.. Hvor dejligt er det ikke.. Frederic skal nok passe på hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

MinNoah

Stooort kram til dig Det lyder virkelig hårdt....

Sådan nogle forsikringssager kan virkelig dræne en for energi... Man føler man aldrig kommer videre.....! Og selvfølgelig skal ejerskifte dække det, kan da ikke være rigtig andet

og pyha det med bilen er heller ikke sjov... Jeg frygter hver morgen at vores ikk kan starte for vi har IKKE råd til ny/brugt bil nu...

Mht det bliver en pige, så lyder det rigtig godt at du får nogle at snakke med det om, er sikker på det bliver skønt når først hun kommer.

Anmeld

6. februar 2012

Rockertand

Mor til Frederic skriver:

Nu kan jeg snart ikke mere, alt kommer bare oveni hinanden lige pt...

- Her kl 10 kommer det mobile akutte team for at snakke med mig, da jeg har det rigtig svært ved at vi skal have en pige denne gang - grundet incest som barn. Har allerede dårlig mave og bare nervøs.

- vores egen bil har igen lige idag valgt at stille træskoene, for alvor. hvor vi lagde en anden motor i sidste vinter. Den skyde olie op de forkerte steder. Og vi har bare ikke penge til en ny brugt bil.

- manden blev sagt op for 14 dage siden og fra den 2. marts - da det firma han arbejder for er blevet opkøbt, så de fyrer stort set alle.

- jeg går af på barsel her 4 uger før termin, altså den 28 marts.

- vi kører stadig sag med ejerskifte forsikring på 1½ år nu, uden at de har gjort deres arbejde færdig og de nægter nu at gøre mere. Så vi har advokat - ingeninør osv med inde over det hele. Ergo sidder vi i et hus hvor alle indervægge er revnet både vandret og lodret - over alt, dertil trækker det gennem de store revner. Og vi kan derfor ikke engang sælge huset, hvis det var det.

Maner jeg er ved at kaste håndklædet i ringen og bare sætte mig ned og tude.. 

Arhhh for h......, så KAN der vist heller ikke ske mere for jer, det er da utroligt, at man kan blive så hårdt ramt.

Måske du skulle skrive, hvad din mand søger arbejde som/har af uddannelse, og hvilken region - så kan de være, at der er nogle søde piger, der har nogle gode forslag eller kender nogle, der kender nogle, der kan hjælpe

Anmeld

6. februar 2012

Tona

- Her kl 10 kommer det mobile akutte team for at snakke med mig, da jeg har det rigtig svært ved at vi skal have en pige denne gang - grundet incest som barn. Har allerede dårlig mave og bare nervøs.

- vores egen bil har igen lige idag valgt at stille træskoene, for alvor. hvor vi lagde en anden motor i sidste vinter. Den skyde olie op de forkerte steder. Og vi har bare ikke penge til en ny brugt bil.

- manden blev sagt op for 14 dage siden og fra den 2. marts - da det firma han arbejder for er blevet opkøbt, så de fyrer stort set alle.

- vi kører stadig sag med ejerskifte forsikring på 1½ år nu, uden at de har gjort deres arbejde færdig og de nægter nu at gøre mere. Så vi har advokat - ingeninør osv med inde over det hele. Ergo sidder vi i et hus hvor alle indervægge er revnet både vandret og lodret - over alt, dertil trækker det gennem de store revner. Og vi kan derfor ikke engang sælge huset, hvis det var det.

Jeg føler med dig. Kæmpe stort kram herfra. Håber virkelig at det snart lysner for jer

Anmeld

6. februar 2012

Troldemommi

Puhha, Sender dig et stort kram det trænger du vist til :-)

Monica

Anmeld

6. februar 2012

Laulund87

For fanden søde!

Anmeld

6. februar 2012

merle2010

jeg ved lige hvordan du har det

vi flyttede i hus i lørdags, og finder ud af at der intet varme er derude...

vi har altså 3 børn(snart 4) og den mindste er 1 år... de kan jo ikke rende rundt derude...

vores bil stillede træskoene dagen før vi flyttede

jeg er gravid i uge 22 og har været så ked og stresset at jeg fik begyndene veer og blødninger

vi bor nu hos min svigermor, og den lille kan slet ikke forstå at vi ikke er derhjemme... og er meget ked hele tiden og vil hænge...

jeg er simpelthen grædefærdig og min mand ligeså.. alt står i kasser ude i huset da vi ikke kunne være der og pakke ud pågrund af kulden...

jeg er så træt, TRÆT af det hele... og har fået af vide af min mand at jeg bare skal slappe af, så fødslen ikke går igang... men det er fandme svært når man ikke har noget hjem..

knus til dig... og det lysner vel på den anden side.. forhåbentlig..

Anmeld

6. februar 2012

lailamik

Anmeld

6. februar 2012

Dianaaa

6. februar 2012

dpb

Den første må også være svær for dig at indstille dig på, men du må prøve at se positivt på det selv om det garanteret er sværtForhåbentlig er det ikke noget der gentager sig (går ikke ud fra tidligere person er i dit liv). Og du er jo måske enda bedre gearet til at "komme det i forkøbet"/ bedre til at opfange evt. signaler hvis det utænkelige skulle ske....

omkring hus og andre problemer, nøj hvor kan jeg godt følge dig der... herhjemme syntes vi også bare det konstant er et skridt frem, to skridt tilbage og det er bare træls når man har det sådan

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.