mor:) skriver:
Jeg synes det er en selvisk tankegang. Du er ikke særlig gammel. Du har et barn og som jeg læser det også uden at have været i et forhold. Selvfølgelig kan man være single, men den måde du beskriver det synes jeg er egoistisk. Vent og få et barn under ordentlige forhold.
Nu ved jeg godt at jeg spurgte om folks mening, men det der støder mig ærlig talt en smule. Hvad mener du med ordentlige forhold? At jeg ikke er i stand til at give mit barn/ evt. fremtidige barn et godt liv, fordi at jeg vælger kernefamilien fra?
For et forhold mellem to mennesker i forhold kan jo ingenlunde gå galt, når man får et barn?
Sorry to say, og meget muligt at det virker egoistisk. Det er det generelt når man sætter børn i verden, men come on. Min søn er den tryggeste, sundeste og gladeste dreng i verden, jeg får faktisk udelukkende 12 taller i skolen, Laver sund mad, dyrker sport regelmæssigt, er god mod dyr, politisk aktiv, og hjælper gerne gamle damer over gaden. -Jeg er ikke just til et afsnit af de unge mødre.
Det er de værdier jeg mener er vigtige at give videre, og så rør andres påtagede kernefamilieværdier mig faktisk ikke.
Anmeld