Anonym skriver:
Jeg går og leger lidt med en idé.
Sagen er den at jeg har skøn en søn på snart 2, og ALT indeni mig skriger bare på en mere. Jeg kan slet ikke klare at se på billeder af nyfødte pt. fordi jeg bare SÅ gerne selv vil have en 2ér.
-men jeg er single (på 6. år), og jeg har ikke tid/lyst til at finde en mand i mit liv. Forleden snakkede jeg så om det med min gode kammerat, og han foreslog så at vi da kunne lave en sammen, og det fik mig jo til at tænke...
Altså. Vi har jo hver 1 dreng. Hans er 4, og så min på 1½. Vi har kendt hinanden i 10år, hvor vi datede en kort periode, og siden har vi været rigtig gode venner. Han kommer ofte forbi og spiser, vi hygger med ungerne, tager på ture sammen og min søn elsker ham.
Vi er begge 23. Han har fast arbejde og jeg er færdig med min HG om 4 mdr. + Jeg skal igennem en større operation om 3 års tid, og der ville jeg ikke selv kunne stå med et meget lille barn, så det er jo faktisk nu, eller om 4 år jeg har valget.
Nu kan det jo nok være svært at sætte sig ind i, hvis man selv har fundet manden i sit liv, og har sin egen kernefamilie, men altså.. -Er det virkelig SÅ dårlig en idé, eller hvad siger i?
Jeg er 21 og er mega skruk. Da jeg for snart 4 år siden blev gravid med min datter havde jeg om at foråret '12 sku jeg føde mit 2. barn. Tingene er gået fuldstændig i modsat retning. Og jeg er endnu single.
Jeg savner kun nogle gange en mand, men nyder at være single.
Min datter blir 3 til marts og jeg har taget beslutningen om at næste barn må vente til manden pludselig dukker op, ellers skal der bare ikke komme flere børn.
Det er fantastisk at vi kan alt nu, og hvis jeg sku være alene med to børn, vil jeg være bange for at min store pige vil blive skubbet total væk, og det vil jeg ikke ud i.
Jeg ville vente hvis jeg var dig. Det jo ingen skade at være ene barn, spørgsmålet er hvordan barnet bliver opdraget!
-Dermed ikke sagt at jeg ikke godt kan følge din idé, vil synes det er fantastisk hvis I kan få det til at fungere, men det er et stort sats. Og på den anden side, vil I jo ikke være det første forældre'par' på den måde..