Jeg går og leger lidt med en idé.
Sagen er den at jeg har skøn en søn på snart 2, og ALT indeni mig skriger bare på en mere. Jeg kan slet ikke klare at se på billeder af nyfødte pt. fordi jeg bare SÅ gerne selv vil have en 2ér.
-men jeg er single (på 6. år), og jeg har ikke tid/lyst til at finde en mand i mit liv. Forleden snakkede jeg så om det med min gode kammerat, og han foreslog så at vi da kunne lave en sammen, og det fik mig jo til at tænke...
Altså. Vi har jo hver 1 dreng. Hans er 4, og så min på 1½. Vi har kendt hinanden i 10år, hvor vi datede en kort periode, og siden har vi været rigtig gode venner. Han kommer ofte forbi og spiser, vi hygger med ungerne, tager på ture sammen og min søn elsker ham.
Vi er begge 23. Han har fast arbejde og jeg er færdig med min HG om 4 mdr. + Jeg skal igennem en større operation om 3 års tid, og der ville jeg ikke selv kunne stå med et meget lille barn, så det er jo faktisk nu, eller om 4 år jeg har valget.
Nu kan det jo nok være svært at sætte sig ind i, hvis man selv har fundet manden i sit liv, og har sin egen kernefamilie, men altså.. -Er det virkelig SÅ dårlig en idé, eller hvad siger i?
Anmeld