Barn imellem venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Nu ved jeg godt at jeg spurgte om folks mening, men det der støder mig ærlig talt en smule. Hvad mener du med ordentlige forhold? At jeg ikke er i stand til at give mit barn/ evt. fremtidige barn et godt liv, fordi at jeg vælger kernefamilien fra?

For et forhold mellem to mennesker i forhold kan jo ingenlunde gå galt, når man får et barn?

Sorry to say, og meget muligt at det virker egoistisk. Det er det generelt når man sætter børn i verden, men come on. Min søn er den tryggeste, sundeste og gladeste dreng i verden, jeg får faktisk udelukkende 12 taller i skolen, Laver sund mad, dyrker sport regelmæssigt, er god mod dyr, politisk aktiv, og hjælper gerne gamle damer over gaden. -Jeg er ikke just til et afsnit af de unge mødre.

Det er de værdier jeg mener er vigtige at give videre, og så rør andres påtagede kernefamilieværdier mig faktisk ikke.

Hvis du så brændende ønsker det, skal du gøre det! Ved godt du stadig overvejer, men hvis du beslutter dig for det, vil jeg ønske dig held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Muhmi

mor:) skriver:

Ja så ville jeg ikke få flere børn...jeg ville vente til jeg var i et forhold så jeg ikke endte med at alle mine børn skulle afsted forskellige steder hver anden weekend. Tænk hvis du efter dit andet barn vil have et tredje og din ven ikke vil have en til med dig...går du så ud og finder en tredje far?

Nu kender jeg en der har gjort det her som ts beskriver

Og de klarer det super godt, hun er for nyligt blevet gift med manden i hendes liv og tilsammen har de 6 børn, ingen af dem med hinanden... De klarer det super fint og der er ingen problemer med hverken faren til et af børnene eller den nye mand..

Jeg synes ikke det er unormalt at have mange børn imellem sig efterhånden, det er jo sådan de fleste familier har det... Fordi muligheden for at finde sig en ny mand, uden at blive udstødt af samfundet nu er til stede... Og hvor ER det dejligt, at man som mand og kvinde nu til dags ikke skal tænke på hvad der acceptabelt overfor den ældre generation...

Til ts... Gi' den gas, så længe i har nogle grundregler og i sørger for at bibeholde den gode stemning... Så skulle jeg absolut ikke se nogen problemer i det

Anmeld

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Nu kender jeg en der har gjort det her som ts beskriver

Og de klarer det super godt, hun er for nyligt blevet gift med manden i hendes liv og tilsammen har de 6 børn, ingen af dem med hinanden... De klarer det super fint og der er ingen problemer med hverken faren til et af børnene eller den nye mand..

Jeg synes ikke det er unormalt at have mange børn imellem sig efterhånden, det er jo sådan de fleste familier har det... Fordi muligheden for at finde sig en ny mand, uden at blive udstødt af samfundet nu er til stede... Og hvor ER det dejligt, at man som mand og kvinde nu til dags ikke skal tænke på hvad der acceptabelt overfor den ældre generation...

Til ts... Gi' den gas, så længe i har nogle grundregler og i sørger for at bibeholde den gode stemning... Så skulle jeg absolut ikke se nogen problemer i det

tænker nu heller ikke på hvorvidt det et acceptabelt eller ej. Det er jeg sådan set ligeglad med. Men i min verden er det egoistisk at få flere børn med flere forskellige fædre, bare fordi man ingen tålmodighed har.

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi

tænker nu heller ikke på hvorvidt det et acceptabelt eller ej. Det er jeg sådan set ligeglad med. Men i min verden er det egoistisk at få flere børn med flere forskellige fædre, bare fordi man ingen tålmodighed har.

At få børn er da egoistisk lige fra starten af.. Vi vælger jo for børnene at de skal komme ikke omvendt... Og ja, i den nye verden vi lever i er det jo meget normalt at mor og far ikke er sammen...

Jeg er dog meget glad for at være i forhold, men jeg kan da godt huske at jeg selv har leget med denne tanke som ts har da jeg var single.... Valgte dog at prøve at vente lidt og der var heldigvis bonus

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi skriver:

At få børn er da egoistisk lige fra starten af.. Vi vælger jo for børnene at de skal komme ikke omvendt... Og ja, i den nye verden vi lever i er det jo meget normalt at mor og far ikke er sammen...

Jeg er dog meget glad for at være i forhold, men jeg kan da godt huske at jeg selv har leget med denne tanke som ts har da jeg var single.... Valgte dog at prøve at vente lidt og der var heldigvis bonus

Vi vil vel ikke bestride at det er bedst for et barn at vokse op med en far og en mor. Er godt klar over at et forhold kan gå galt og man kan havne i den situation alligevel, men jeg personligt forstår ikke hvorfor man ikke kan vente og hvorfor man vil være ligeglad med om alle ens børn får forskellige fædre. Men det er jo blot min mening og ingen behøver være enige med mig

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det har jo nødvendigvis ikke noget med tålmodighed at gøre, at man har børn med flere forskellige..

Hvis jeg vælger at få et barn med en drømmemand én gang- så har jeg børn med 2 forskellige. .

Har en gaml veninde, hvor hun har været sammen med to drømmemænd, fået barn med begge. Finder hun drømmemanden i fremtiden- har hun med 3 forskellige.

=Sådan er verdenen 2012. Det er så nemt både at blive gift og skilt igen,. Og kvinden er bare ikke luder den dag i dag som for bare 10 år siden..

Jeg synes det var vildt at gå i klasse med en, hvor hun havde to søskende, men alle havde forskellige fædre. Men nu forstår jeg hvorfor, eller i hvert fald mere hvordan det kan hænge sammen..

Anmeld

2. februar 2012

LouiseVous skriver:

Det har jo nødvendigvis ikke noget med tålmodighed at gøre, at man har børn med flere forskellige..

Hvis jeg vælger at få et barn med en drømmemand én gang- så har jeg børn med 2 forskellige. .

Har en gaml veninde, hvor hun har været sammen med to drømmemænd, fået barn med begge. Finder hun drømmemanden i fremtiden- har hun med 3 forskellige.

=Sådan er verdenen 2012. Det er så nemt både at blive gift og skilt igen,. Og kvinden er bare ikke luder den dag i dag som for bare 10 år siden..

Jeg synes det var vildt at gå i klasse med en, hvor hun havde to søskende, men alle havde forskellige fædre. Men nu forstår jeg hvorfor, eller i hvert fald mere hvordan det kan hænge sammen..

nu taler jeg om denne her situation...ikke om andre tilfælde

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

nu taler jeg om denne her situation...ikke om andre tilfælde

Men det er jo på sinvis det samme,..

Her har De bare valgt ikk at lave skilsmisse midt i det hele og såre barnet...

Anmeld

2. februar 2012

LouiseVous skriver:

men vil så også sige at man skal tænke sig godt om og ikke forhaste sig med projekt baby eller bryllup for den sags skyld, selvom man mener man har fundet drømmefyren...det mener man vel altid i starten når alt er sukkersødt

Og en anden ting: Så er man ALDRIG en luder ligemeget hvormange man har været sammen med

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

men vil så også sige at man skal tænke sig godt om og ikke forhaste sig med projekt baby eller bryllup for den sags skyld, selvom man mener man har fundet drømmefyren...det mener man vel altid i starten når alt er sukkersødt

Og en anden ting: Så er man ALDRIG en luder ligemeget hvormange man har været sammen med

Det kan jeg kun give dig ret i..
Tænker også kun positivt med ikk at have nr 2 på vej nu. For de forhold jeg har haft siden Astrid har tydeligvis ikk holdt. Og jeg ønsker for Astrid's skyld ikk at blive 'planlagt' enlig mor til 2.!!!

til din sidste linie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.