Barn imellem venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Muhmi

mor:) skriver:

Vi vil vel ikke bestride at det er bedst for et barn at vokse op med en far og en mor. Er godt klar over at et forhold kan gå galt og man kan havne i den situation alligevel, men jeg personligt forstår ikke hvorfor man ikke kan vente og hvorfor man vil være ligeglad med om alle ens børn får forskellige fædre. Men det er jo blot min mening og ingen behøver være enige med mig

Heldigvis kan vi da være enige om at være lidt uenige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Heldigvis kan vi da være enige om at være lidt uenige

det er da altid noget

Anmeld

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LouiseVous skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i..
Tænker også kun positivt med ikk at have nr 2 på vej nu. For de forhold jeg har haft siden Astrid har tydeligvis ikk holdt. Og jeg ønsker for Astrid's skyld ikk at blive 'planlagt' enlig mor til 2.!!!

til din sidste linie

Nej kan læse på et andet indlæg at det ikke er gået helt som planlagt og det er selvfølgelig ærgeligt, men sådan kan det også gå til tider.

Synes det er fornuftigt du venter

Anmeld

2. februar 2012

Mtang

2skønnebørn skriver:

Vil lige fortælle dig nogle tanker jeg havde da jeg ikke havde børn. Jeg var faktisk single fra jeg var 22-23 år og helt frem til jeg var 30.

Jeg har altid vidst at jeg ville have børn, og havde taget den beslutning at hvis det ikke lykkedes at finde en kæreste, ja så måtte jeg jo klare det selv Om det så var via insimination eller ved hjælp fra en god ven.

Jeg mødte så min mand kort efter min 30 års fødselsdag og 2 år senere sad jeg med vores søn i hånden.

Min pointe skal være at du skal vente, du er kun 23 og har tiden for dig, ved godt det er træls at høre, især når du så har en i forvejen, men nyd den tid du har alene med ham. Pludselig møder du manden i dit liv, og du har mange år at få børn i endnu, og hvem ved måske har din kommende kæreste ikke børn, ønsker det. Har du 2 i forvejen, kan det være en stor mundfuld for nogen.

Løsningen med at få hjælp fra en god ven er ikke fjern for mig, bare i har klare linier.

jeg er så enig ! - 23 er ingen alder jo ! :-)

Og hvis det "bare" er fordi du er skruk og helt babyglad, så find måske en anden løsning? du velkommen til at aflaste her. Griner.

- i stedet for at tage det store spring og bliv gravid med din kammerat.

Anmeld

3. februar 2012

dorthemus

mor:) skriver:

Vi vil vel ikke bestride at det er bedst for et barn at vokse op med en far og en mor. Er godt klar over at et forhold kan gå galt og man kan havne i den situation alligevel, men jeg personligt forstår ikke hvorfor man ikke kan vente og hvorfor man vil være ligeglad med om alle ens børn får forskellige fædre. Men det er jo blot min mening og ingen behøver være enige med mig

Tænk, jeg troede det vigtigste trods alt er, at børn vokser op i vished om at de er ønskede og elskede..uanset antal af forældre og familiekonstellation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.