Arv fra 'ukendt' bio far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Som de andre også skriver kan han ikke forhindre, Astrid og får en bid af kagen. Laura arver også Johnny

Mente nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

AnnaKJ skriver:

Okay, det er også helt fair at du har det sådan, jeg var bare nysgerrig og nu kender jeg jo ikke alt det der ligger under

Personligt ville jeg nok føle det underligt at arve fra en jeg ikke kender, men vi har alle hver vores mening

Kan sagtens følge dig.. 100%

Men jeg har den holdning at når hun bliver gaml nok får hun den rigtige historie mellem os. For hendes far skal ikke være hemmelig. Selvom han ikke vil hende.

Og viden om at hun arver betyder lidt for mig. Så må hun jo selv bestemme hvad hun gør med det til den tid. Håber da først det sker om mange mange år. Men helt og aldeles hendes valg. Synes bare hun har ret til det alligevel..

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LouiseVous skriver:

Jeg er pt lidt ligeglad med str på arven, blev bare lidt nys om jeg ikke godt nok havde ret. Så sidder og griner lidt for mig selv.
For at være helt ærlig er jeg lidt i tvivl om han overhovedet har fået det lavet.
Men skidt, jeg har jo min viden på det rene så.

Ja så er det jo lidt svært at vide hva man ska tro! Men ville nu heller ik bekymret hvis jeg var dig! Vh stine

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

th skriver:

sådan er nogen mænd desværre.

Ja. Fortryder nu heller ikke valget af manden, overhovedet.
Jeg er jo bare blevet den erfaring rigere.

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

StineW79 skriver:

Ja så er det jo lidt svært at vide hva man ska tro! Men ville nu heller ik bekymret hvis jeg var dig! Vh stine

Lige præcis..

Anmeld

30. januar 2012

kirsti

Det han kan gøre er at lade værdi stå i hans kærestes navn så der kun er gæld ved død så er der ik så meget tilbage

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Mente nok

Så må vi bare håbe, der er noget at arve til den tid

Anmeld

2. februar 2012

jydeinden

LouiseVous skriver:

Hej I kære damer

Hjælp lige.. Min datter kender ikke hende biofar.
Men sagen er den, hvis nu hendes bio far går bort, så arver hun da fra ham. Selvom de ikk har samvær.. ?

Han har så fortalt at han har testamenteret hans ting til to andre kvinder (den ene kvinde er hans x med han to andre børn) Men kan det virkelig passe der overhovedet ikke bliver noget til hans 3. barn? Altså min datter..

altså nu kan det godt være at det her lyder ret egoistisk.. men personligt kender jeg en ret godt som har en søn han aldrig ser.. jeg kan da ikke se hvorfor denne søn skulle arve efter ham, det kan da godt være at de er biologiske, men efter min mening burde man ikke arve hvis man aldrig har set hinanden, eller nogenslinde kommer til det, det giver ingen mening hvis du spørg mig:-) 

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Så må vi bare håbe, der er noget at arve til den tid

Ja, det er nok ikk meget..

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

jydeinden skriver:

altså nu kan det godt være at det her lyder ret egoistisk.. men personligt kender jeg en ret godt som har en søn han aldrig ser.. jeg kan da ikke se hvorfor denne søn skulle arve efter ham, det kan da godt være at de er biologiske, men efter min mening burde man ikke arve hvis man aldrig har set hinanden, eller nogenslinde kommer til det, det giver ingen mening hvis du spørg mig:-) 

Jeg kan godt forstå hvis nogle har det sådan. og respekt for det. Men vi er forskellige. Og havde jeg ikk stået i situationen tror jeg heller ikk jeg selv havde kunne forstå det. For at være ærlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.