Arv fra 'ukendt' bio far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor:) skriver:

forstår ikke helt hvad der er svært at forklare.

Synes du skal tænke dig godt om. Du er sammen med en mand som ikke gider JERES barn, og som er gift og har børn med sin KONE.

Ikke nok med at du ikke tænker over dit barns følelser (selvom hun ikke er klar over det på nuværende tidspunkt) så tænker du heller ikke over dine egne.

Det ville være ærgeligt hvis det blev opdaget på en uheldig måde. Stop det og brug den tid du får på at finde en dejlig mand som både gider dig og din datter 100%.

Det er ikke for at være hård eller dømme dig, men jeg tror at hvis du sætter dig ned og tænker over det, så ved du selv at du nøjes i stedet for at være sammen med en som fortjener at være sammen med dig og din datter

Jeg ved godt I kun skriver det i go mening. Men jeg orker ikke at høre på det..
Jeg ved godt det ikke er vejen frem. Men sådan er det bare desværre lige nu.
Jeg har en drøm om at komme langt væk herfra. Og komme videre med udd og få arb. Men det er der ikk råd til lige nu.
Så længe jeg har det godt kan jeg afvise ham, men så snart jeg ryger i et sort hul udfylder han noget.

Det er sådan min situation ser ud lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

forstår ikke helt hvad der er svært at forklare.

Synes du skal tænke dig godt om. Du er sammen med en mand som ikke gider JERES barn, og som er gift og har børn med sin KONE.

Ikke nok med at du ikke tænker over dit barns følelser (selvom hun ikke er klar over det på nuværende tidspunkt) så tænker du heller ikke over dine egne.

Det ville være ærgeligt hvis det blev opdaget på en uheldig måde. Stop det og brug den tid du får på at finde en dejlig mand som både gider dig og din datter 100%.

Det er ikke for at være hård eller dømme dig, men jeg tror at hvis du sætter dig ned og tænker over det, så ved du selv at du nøjes i stedet for at være sammen med en som fortjener at være sammen med dig og din datter

Han har ikk børn med sin kone!

Anmeld

6. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LouiseVous skriver:

Jeg ved godt I kun skriver det i go mening. Men jeg orker ikke at høre på det..
Jeg ved godt det ikke er vejen frem. Men sådan er det bare desværre lige nu.
Jeg har en drøm om at komme langt væk herfra. Og komme videre med udd og få arb. Men det er der ikk råd til lige nu.
Så længe jeg har det godt kan jeg afvise ham, men så snart jeg ryger i et sort hul udfylder han noget.

Det er sådan min situation ser ud lige nu!

Hmm...det hul udfylder han ikke, men du glemmer hullet i et øjeblik.

sorry men kan bare virkelig ikke forstå du kan være sammen med faren til dit barn, som ikke gider barnet.

Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i det, men ja msåke man skal kende til hele situationen på anden vis end på skrift.

Held og lykke fremover. Håber dine ønsker bliver opfyldt

Anmeld

6. februar 2012

LouiseVous skriver:

Han har ikk børn med sin kone!

sorry...mig der misforstod, fordi du skrev at jeres datter var hans 3. barn så gik jeg ud fra det.

Anmeld

6. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LouiseVous skriver:

Hej I kære damer

Hjælp lige.. Min datter kender ikke hende biofar.
Men sagen er den, hvis nu hendes bio far går bort, så arver hun da fra ham. Selvom de ikk har samvær.. ?

Han har så fortalt at han har testamenteret hans ting til to andre kvinder (den ene kvinde er hans x med han to andre børn) Men kan det virkelig passe der overhovedet ikke bliver noget til hans 3. barn? Altså min datter..

Jeg ved at min eks' biologiske farmor og farfar ikke vil lade deres søn (min eks' far) arve, for han drikker det hele op, men han har krav på en bestemt del af arven da han er barn af dem...

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hmm...det hul udfylder han ikke, men du glemmer hullet i et øjeblik.

sorry men kan bare virkelig ikke forstå du kan være sammen med faren til dit barn, som ikke gider barnet.

Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i det, men ja msåke man skal kende til hele situationen på anden vis end på skrift.

Held og lykke fremover. Håber dine ønsker bliver opfyldt

Jeg kan sagten sætte mig ind i hvorfor nogle ikke kan forstå situationen. For som så mange andre ting kan man nok først rigtig forstå den hvis man ligesom selv har prøvet det.

Jeg er fuldt ud klar over at han ikke er det jeg har brug for.
Og derfor havde jeg også mit nytårs fortsæt, som handlede om at jeg ikk sku være sammen med flere men som ville være utro for at være sammen med mig.
Men da jeg desværre er i den kedelig situation at gå hjemme uden arbejde falde jeg i.
Jeg havde et ønske om at jeg ikk sku være sammen med sådan nogle mænd i hele '12 og om ikk andet, slet ikk nogle mænd. Da jeg vil have styr på alt og ligesom have lov at komme videre.
Det er desværre bare ret svært da han til tider kontakter mig, og tilmed også render og holder øje med mig.
Men tro ikk at jeg ikk er klar over han udnytter mig.

Som jeg siger: Jeg vil have alt det bag sex. Jeg gider ikke sex!!

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

sorry...mig der misforstod, fordi du skrev at jeres datter var hans 3. barn så gik jeg ud fra det.

Astrid er lavet efter de 2 første.. Og er lavet under normale omstændigheder (ingen utroskab)

Anmeld

6. februar 2012

LouiseVous skriver:

Astrid er lavet efter de 2 første.. Og er lavet under normale omstændigheder (ingen utroskab)

oki

Hvad med at slette hans tlf. nr. og få dig et nyt. Det ville måske hjælpe?

Og hvis du kunne tænke dig en kæreste, så måske noget net dating eller speed dating. Kender flere der har fået sig en dejlig kæreste via net dating.

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

oki

Hvad med at slette hans tlf. nr. og få dig et nyt. Det ville måske hjælpe?

Og hvis du kunne tænke dig en kæreste, så måske noget net dating eller speed dating. Kender flere der har fået sig en dejlig kæreste via net dating.

Det er måske dumt. Men jeg nægter at skal lave om på alt pga ham. Det føler jeg ikk rimeligt. Han har konstant prøvet at gøre alt surt for mig, mht at jeg valgte at beholde barnet. Derfor har jeg bare nogle ting som jeg holder fast i.

Jeg er ikk klar til en kæreste, jeg mangler tryghed- ja!
Men ikke en kæreste..

Har alverdens profiler alle steder, pga jeg engang havde en konkurrence med en veninde om, hvem der havde flest profiler på nettet. Og det er da hygge at sidde derinde. Men jeg leder ikk efter manden i livet lige nu. Jeg har nogle ting at skal have styr på..

Men med det sagt, er jeg også 100% klar til at lukke ham ude af mit liv når jeg får noget kørende med en! Det er gjort flere gange. Så det kan jeg..
Det er så snart jeg ryger i et hul, det går 'galt'-..

Anmeld

6. februar 2012

LouiseVous skriver:

Det er måske dumt. Men jeg nægter at skal lave om på alt pga ham. Det føler jeg ikk rimeligt. Han har konstant prøvet at gøre alt surt for mig, mht at jeg valgte at beholde barnet. Derfor har jeg bare nogle ting som jeg holder fast i.

Jeg er ikk klar til en kæreste, jeg mangler tryghed- ja!
Men ikke en kæreste..

Har alverdens profiler alle steder, pga jeg engang havde en konkurrence med en veninde om, hvem der havde flest profiler på nettet. Og det er da hygge at sidde derinde. Men jeg leder ikk efter manden i livet lige nu. Jeg har nogle ting at skal have styr på..

Men med det sagt, er jeg også 100% klar til at lukke ham ude af mit liv når jeg får noget kørende med en! Det er gjort flere gange. Så det kan jeg..
Det er så snart jeg ryger i et hul, det går 'galt'-..

du skrivet at han har gjort livet surt for dig fordi du valgte at beholde jeres barn og du ikke vil ændre noget pga. ham, men han "vinder" jo allerede ved at han får lov til at udnytte dig.

Hellere skifte et tlf. nr. ud end være sammen med en mand som ikke vil din datter og udnytter dig.

Og så vil jeg også mene, hvis du ikke har brug for en kæreste men noget nærhed og tryghed når du er nede, så ville jeg næsten hellere finde mig en anden fyr jeg kunne få mig en flirt med, uden at det blev seriøst, sådan så han kunne udfylde hullet i stedet for.

du må lige skrive når du ikke gider høre på mig mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.