mor:) skriver:
du skrivet at han har gjort livet surt for dig fordi du valgte at beholde jeres barn og du ikke vil ændre noget pga. ham, men han "vinder" jo allerede ved at han får lov til at udnytte dig.
Hellere skifte et tlf. nr. ud end være sammen med en mand som ikke vil din datter og udnytter dig.
Og så vil jeg også mene, hvis du ikke har brug for en kæreste men noget nærhed og tryghed når du er nede, så ville jeg næsten hellere finde mig en anden fyr jeg kunne få mig en flirt med, uden at det blev seriøst, sådan så han kunne udfylde hullet i stedet for.
du må lige skrive når du ikke gider høre på mig mere
Jeg har det måske lidt sådan, at jeg ikke kan se ham som min datters far. :s
Ikke at det skal være en undskyldning..
Han var min bedste ven, og vi har/ kan snakke om alt, selvom han er stor i munden...
Og er lidt forelsket i det med at han ikk kan smide mig ud af hans liv fordi jeg har gjort noget han ikke kan undvære.
-Det har jeg aldrig prøvet før, men jeg ved jo også at det ikke er livet frem at gøre sådan..
Jeg skifter ikke pga jeg på den måde hele tiden er update med hans adr og nummer til når Astrid er stor nok til at få sandheden at vide, og hun måske vil kontakte ham..
Jeg kan i princippet godt styre det..
Anmeld