Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Mor010711

StineW79 skriver:

Kommer det ik an på om det er for at bande, som i squ eller om det er en forkortelse af skulle, som i sku? Men ja, nogle ord ska bare staves på en bestemt måde for at se rigtig ud. Jeg har det på samme måde når folk skriver kikker i stedet for kigger! Vh stine

Men så hedder det jo sku' hvis det er skulle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor010711 skriver:

Men så hedder det jo sku' hvis det er skulle...

Jep så er vi enige! Vh stine

Anmeld

31. januar 2012

cash83

Camulla skriver:

Den med vasketøjet hopper jeg med på...  

Og det samme med sengetøj. Dynen skal vende en bestemt måde inde i betrækket. Kan ikke have, hvis mærkerne hænger ud på neden... 

Jeg hopper lige med på den med dynen :-D

Og det samme med vasketøjet.. :-)

Anmeld

31. januar 2012

SaraB

NNL skriver:

Jeg kan slet ikke tåle lyden af folk der "klikker" deres lange negle mod hinanden

Eller hvis folk siger "Hvaa??" inden man overhovet er begyndt på det man vil sige...

Hahaaa!  Jeg kan eller ikke KLARE hvis man bliver afbrudt med 'HVAA?!' midt i en sætning!!!
'Hallo øgle, jeg er ikke færdig endnu!'

Åh, og folk der knaser knækbrød eller chips! STOOOOP!

Og hvis folk bag mig i køen stiller sig heeeelt tæt!
'Hallo, du kommer ikke før op til kassen, fordi du står klistret op ad mig!  

Anmeld

31. januar 2012

bette

hader når folk kommer for sent..

hader når folk smasker

hader når folk er så venlige at hjælpe med at sætte i opvaskeren. aarghhh vil selv.. det skal stå rigtigt..! og ja jeg er ligeglad med at der kan være mere på den måde.. sådan skal det ik stå

hader når børn piller næse og æder bussemanden.  

hader når folk vil hjælpe med mit vasketøj.. aargh lad det være. det er miiiit og kun mit. det skal vaskes rigtigt.. det skal hænge rigtigt og det skal ligges rigtig sammen

hader når folk trækker vejret udmattende selvom de sidder heeelt stille. 

hader når folk sætter toiletrullen forkert på :S retter det også ude på offentlige steder hahaa grimt.

hader når man bliver afbrudt mens man er ved at fortællle noget.. nok fordi jeg ofte ik kan huske hvad jeg sagde bagefter :S

hader hvis nogen parkere min bil i den forkerte ende af parkeringspladsen.. selvom det er kortere vej til min lejlighed.. haha

er lidt forskruet fnis 

Anmeld

31. januar 2012

Mor010711

SaraB skriver:

Hahaaa!   Jeg kan eller ikke KLARE hvis man bliver afbrudt med 'HVAA?!' midt i en sætning!!!

SÅ MEGET!!!

Eller folk der ikke flytter sig fra kassebåndet, så man kan komme til at lægge sine ting på båndet. Især irriterende hvis man har barnevogn med!!!

Anmeld

1. februar 2012

NNL

SaraB skriver:

Hahaaa!  Jeg kan eller ikke KLARE hvis man bliver afbrudt med 'HVAA?!' midt i en sætning!!!

Hehe, ja den med folk man ikke kender, som pludselig kommer ALT for tæt på en... Den havde jeg lige glemt. Det er jo også bare pisse irriterende

Anmeld

1. februar 2012

Saram

mkb123 skriver:

ååh gud ja! Min mand kan på en eller anden måde, trække vejret gennem næsen så den konstant snøfter.. Tror ikke han ligger mærke til det, og jeg bliver SINDSSYG.

Prøver pænt "skal vi ikke finde noget papir til den næse", hvortil han altid svarer "jamen der ER jo ikke noget i den" .. HVOR kommer lyden så fra?  

... Stakkels mand

Ej, ej, ej, JA det gør min kæreste også ! Så irreterende !

Anmeld

1. februar 2012

2721

Jeg hader snorkelyde, særligt kæresten, Argh det driver mig til vanvidOg når folk tripper, banker en rytme i gulvet, bordet what ever, jeg kan ikke have detOg der er er sikkert mage flere

Anmeld

1. februar 2012

Holbæktrunten

Uhuuuh, kom lige på nogen flere 

Lyden af når manden åbner en dåsesodavand - sikkert fordi jeg synes han drikker aaaaalt for mange...

Lyden af andre der knaser slik - i særdeleshed min mand og hvis det er MIT slik 

Folk der rasler med slik, tasker, lyser med mobiler og ISÆR glemmer at slukke dem, når filmen starter i iografen... Og forøvrigt er dem der griner højlydt eller skriger under filmen også pisse irreterende - hold nu mund altså! 

Hikke er SÅ træls.... og når man skal prutte men ikke kan. Det samme gælder når man har forædt sig og VED der sidder en stor grim og stædig bøvs der bare ikke vil ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.