Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.648 visninger
79 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Mor010711

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

gonefishing

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

HAHA endelig! jeg troede det kun var mig der havde det med tørrestativet jeg kan få gåsehud og blive helt "bange" hvis manden hænger tøj op, og jeg skal altid hen og rette, når han er væk

Ellers så hader jeg når folk smasker eller tygger tyggegummi med åben mund, jeg kan få lyst til at stikke den en pote.

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Jeg troede JEG var den eneste der havde det sådan ...

Jeg HADER når andre folk hoster eller nyser .. Jeg blir virkelig irriteret .. 

Det er meget underligt .. 

Anmeld

30. januar 2012

Nadia&Daniel

Jeg hader når min mand hikker - den lyd skær mig i hjertet.. Bliver så irriteret over den lyd..

Anmeld

30. januar 2012

Mor010711

Flodkilling skriver:

HAHA endelig! jeg troede det kun var mig der havde det med tørrestativet jeg kan få gåsehud og blive helt "bange" hvis manden hænger tøj op, og jeg skal altid hen og rette, når han er væk

Ellers så hader jeg når folk smasker eller tygger tyggegummi med åben mund, jeg kan få lyst til at stikke den en pote.

haha, herhjemme er det KUN mig der ordner vasketøj. Jeg laver det jo om alligevel. Skide utaknemmeligt faktisk 

Smasker 

Tyggegummi med åben mund 

Anmeld

30. januar 2012

Mor010711

Nadia&Daniel skriver:

Jeg hader når min mand hikker - den lyd skær mig i hjertet.. Bliver så irriteret over den lyd..

Hahaha!!!!! Det er sjovt. Stakkels mand 

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Og ja .. Jeg HADER når Daniel eller andre lægger vasketøjet sammen ..

Jeg gør det alligevel om , da jeg hader hvis det ikke ligger pænt ! 

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Hahahahahahahahaha, er du min tvilling  griner, jeg kunne ha skrevet præcist det samme som du har skrevet

Anmeld

30. januar 2012

LouiseRH

Folk der smasker! Det er virkelig en træls lyd!

Eller lyden af folk der bider negle, bliver helt sindsyg af det

Og så folk der tygger tyggegummi med åben mund...

Troede bare det var mig der var sær

Anmeld

30. januar 2012

Mor010711

morethanperfect skriver:

Jeg troede JEG var den eneste der havde det sådan ...

Jeg HADER når andre folk hoster eller nyser .. Jeg blir virkelig irriteret .. 

Det er meget underligt .. 

Eller bliver ved med at snøfte... SÅ PUDS DOG DEN NÆSE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.