Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Mor til Majbørn

Camulla skriver:

Den med vasketøjet hopper jeg med på...  

Og det samme med sengetøj. Dynen skal vende en bestemt måde inde i betrækket. Kan ikke have, hvis mærkerne hænger ud på neden... 

Helt enig!

Jeg tager den et skridt videre og paapeger alle de folk, der haenger toiletrullen forkert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

mkb123

Mor010711 skriver:

Eller bliver ved med at snøfte... SÅ PUDS DOG DEN NÆSE!!!

ååh gud ja! Min mand kan på en eller anden måde, trække vejret gennem næsen så den konstant snøfter.. Tror ikke han ligger mærke til det, og jeg bliver SINDSSYG.

Prøver pænt "skal vi ikke finde noget papir til den næse", hvortil han altid svarer "jamen der ER jo ikke noget i den" .. HVOR kommer lyden så fra?  

... Stakkels mand

Anmeld

30. januar 2012

mika.F

morethanperfect skriver:

Og ja .. Jeg HADER når Daniel eller andre lægger vasketøjet sammen ..

Jeg gør det alligevel om , da jeg hader hvis det ikke ligger pænt ! 

hahaha, sådan er jeg os, måske bare lidt, voldsomt..!

min kæreste har aldrig oplevet nogen for 10 forskellige størrelser håndklæder til at fylde præcist lige meget.. men det er det der skal til for at det ser pænt ud når man åbner skabet, så det er det der bliver gjort!    hvis han lægger håndklæder på plads(hulter til bulter) kan jeg næsten gå i panik, kan slet ikkke ha det!

Anmeld

30. januar 2012

BellaCiinea

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

Jeg hader når tøjet hænger forkert på stativet.

Jeg hader når håndklæder og trøjer ikk bliver lagt sammen på den rigtige måde (min måde )

Jeg hader når opperen bliver tømt og tingene ikke bliver sat hvor de plejer at stå.

Jeg hader når strømperne vender med vrangen ud af i vasketøjskurven.

Jeg hader når jeg kan høre folk trække vejret. (gør det dog stille?! )

Anmeld

30. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Camulla skriver:

Den med vasketøjet hopper jeg med på...  

Og det samme med sengetøj. Dynen skal vende en bestemt måde inde i betrækket. Kan ikke have, hvis mærkerne hænger ud på neden... 

Den her hopper jeg med på

Kan heller ikk have hvis min kæreste går og bøvser når vi er ude (hvis vi går igennem byen eller i den stil) ..  Det er bare noget man ikk gør !!!!!

Anmeld

30. januar 2012

Holbæktrunten

Det er irriterene når man står og forklarer nogen noget, og de lige bagefter spørger om det samme

Folk (min mand) der lover at gøre tingene nu, og glemmer det gentagende gange

Når andre ikke passer deres pligter - for så bliver jeg jo nød til at gøre det

Når folk kommer for sent - har man inviteret på aftensmad kl 18 er det nok ikke fordi det er meningen den skal spises kold kl 19

sne

Bagtaleri af den grimme slags

Folk der har travlt med at fortælle hvor mange penge de har - del ud, eller hold kæft!

Anmeld

30. januar 2012

M (:

Jeg bliver sindssyg, når folk kører gaflen mod tænderne..  For alle ved jo, at tænderne er meget bedre til at få det sidste af gaflen end læberne er.. 

Anmeld

30. januar 2012

M&M's Mor

He he super sjov tråd...

Kan hoppe med på flere forskellige af dem der er kommet men helt klart den med vasketøjet og hvordan det skal lægges sammen og på plads i skabene...derud over kan jeg gå helt i selvsving over folk der ikke finde ud af at løfte fødderne når de går så man skal høre på den der irriterende lyd når de slæber fødderne... så køb dog nogle lettere sko hvis de er så tunge så du ikke kan løfte dem... så kan jeg gå i selvsving over folk der skal slupre (staves???) som om de spiser suppe hele tiden selvom det fx er kartofler de sidder med...

Anmeld

30. januar 2012

Kvist

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

Den med vasketøjet må jeg tilslutte mig.. Hænger altid det samme tøj på de samme snore.. Havde en veninde på besøg en dag som hjalp med at hænge vasketøj op, da hun tog hjem gjorde jeg alt det hun havde hængt op om så det kom til at hænge rigtigt

Dynen skal vende rigtig, altså med snorene eller knapperne man lukker betrækket med nede ved fødderne..

Og så sys jeg min kæreste er dybt mærkelig fordi han sover med strømper, så hvis jeg kan komme til det lister jeg dem lige af så fusserne kan få lidt luft

Anmeld

30. januar 2012

Røverdatter

Jeg er træt af folk der afbryder mens jeg er igang med at fortælle noget som har betydning for mig

Jeg er træt af folk der synes de er smartere end alle andre, og træder på andre

Jeg er træt af folk der vender øjnene mod himmelen fordi de synes jeg fylder med min barnevogn

Jeg er træt af at blive misforstået

Jeg er træt af at min kæreste sidder foran computeren mens opvasken vokser sig større og større, og at det altid ender med at det er mig der tager den

Jeg er træt af at folk spørger hvor jeg får min protein fra når nu jeg er vegetar

Jeg er træt af SKAT

Jeg hader lugten af morgenånde!!! (om så det er min egen )

Årrh, tak for tråden! DEJLIGT at komme af med lidt galde! Det med vasketøjet kan jeg også genkende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.