Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Filuca

Uha, kan lave en meeeget lang liste - muligvis mig der er lidt sart?!

Jeg kan blive fuldstændig sindssyg på min kæreste om natten , hvis
- Han trækker vejret gennem næsen og den "piver", men
- Hvis han så trækker vejret gennem munden, så kommer han til at sige sådan en "blob-lyd" - ARGH, får nogle gange lyst til at kvæle ham med en pude, den stakkels mand!

Derudover:
- Folk der slæber fødderne
- Folk der smasker, hvad enten det er når de spiser eller tygger tyggegummi
- Folk der slubrer, når de spiser suppe eller drikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

MortilElias2010

Folk der piller næse! - især i et meget stille lokale som et soveværelse og jeg så kan høre lyden af fingeren, der laver sådan en underlig lille pop-lyd på vej ud af næsen! Ækelt!

Og stavefejl!

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Det mest bizarre ved den her tråd er sgu at det de fleste kvinder herinde skriver de hader/ikke kan foredrage - kan jeg nikke genkendende til og sådan jeg oplever min mand. Indimellem er det ikke til at leve med, så ja jeg vil faktisk her erklære mig enige i mange af udsagnene oftest skrevet til sidst - stakkels mænd OG mig  

Anmeld

30. januar 2012

maryjane

Jeg kan ikke magte ordet 'drøj' ... Synes bare det er så hæsligt, undskyld mig. Og smasken og folk der nyser med al for megen lyd på! Jeg kunne blive ved...

Anmeld

30. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Den med ikke at pudse næsen hader jeg også. Men det VÆRSTE er, når folk vipper med deres fod eller ben eller lignende. Jeg går helt i sort og kan slet ikke koncentrere mig pga min irritation. Jeg beder ofte folk om at stoppe, men det er jo ikke alle, man kan bede om det. Men jeg HADER det!

Anmeld

30. januar 2012

norenberg

Hader simpelthen når folk smasker, gnasker og knaser maden....uhh hvis manden eller min far gnasker et æble i sig irritere det mig så meget at jeg vælger at gå mens de får det spist....

Anmeld

31. januar 2012

Mor til Ella

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

Det eneste der kan tænde mig HELT af er folk der SMASKER, synes det er så klamt og vidner om dårlig opdragelse Prikken over iet er hvis man så også kan se maden rotere MENS de smasker.......

Anmeld

31. januar 2012

Mor010711

Åh hvor er der mange. Kan jo nærmest erklære mig enig i allesammen. Hvor er vi bare nogle gnavne kvinder!! 

Kan også få pres over folk der sidder med deres mobiltelefon når man er ude sammen med andre mennesker. 

Eller når folk sms'er frem og tilbage, altså en samtale og de så har lyd på deres telefon.... For satan da... du ved jo der kommer en sms om lidt og du sidder med den i hånden, så sluk dog lyden!!!

Anmeld

31. januar 2012

Mor010711

Når sgu bliver skrevet med K... 

Anmeld

31. januar 2012

katrine26

HIHI fed tråd..

Ja må lige hoppe på den med vasketøjet.

HADER når folk spiser banan

HADER når vi kæreste slog væl for et program som man følger med i.

HADER når min søn legetøj ik bliver ryddet rigtig op..kan blive helt tosset vis det står det forkerte sted..( totalt tosset.)

Kunne blive ved men tror jeg holder her..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.