Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Mor010711

Jeg har en grim en... Eller 2 faktisk... Og I må ikke dømme mig, for jeg ved godt at det ikke er i orden. 

Jeg kan ikke tale med folk der stammer. Jeg har ikke tålmodigheden. Hvis der er en person i et selskab som stammer, gør jeg alt for at undgå denne person. SÅ tarveligt 

Folk der læsper... Kan kun kigge på deres tunge. Lytter overhovedet ike til hvad de siger. Har taget mig selv i at stå med tungen lidt ude af munden fordi jeg er så hypnotiseret. 

Og igen, jeg ved godt at det overhovedet ikke er i orden. Folk kan jo ikke gøre for det. Jeg kan bare ikke gøre for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Mor010711

Hvis man kan høre folk der snaver.... Synes det er SÅÅÅ klamt!!!!

Anmeld

1. februar 2012

mkb123

Saram skriver:

Ej, ej, ej, JA det gør min kæreste også ! Så irreterende !

det er så ekstremt Man kan bare mærke hvordan alle indvolde snørrer sig sammen

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg droppede engang en fyr, fordi han trak vejret igennem munden!

DET var bare for meget!

Jeg har to ting som jeg synes er irriterende:

1. Folk som enten smasker, spiser for hurtigt eller traekker vejret 'forkert'

2. Folk som holder dramatiske kunstpauser for at (*indsaet kunstpause*) UNDERSTREGE deres pointer!

(okay - det var 4 ting...)

Du droppede simpelthen en fyr fordi han træk vejret igennem munden. Griner. Jeg må så indrømme at jeg trækker vejret igennem munden. Men det er fordi jeg ikke kan trække vejret igennem næsen. Der er mange der ikke er klar over det men det kan være fordi skille æggen i næsen er skæv det var min og har så fået det ordnet men selvom jeg bedre kan trække vejret igennem næsen nu så kan ikke ikke 100 procent og det ville ellers kræve at jeg fik endnu en operation hvor jeg så ville kunne risikere at min næse kunne ændre form. Og det ville jeg så ikke.

Anmeld

1. februar 2012

Mor til Majbørn

michelledam skriver:

Du droppede simpelthen en fyr fordi han træk vejret igennem munden. Griner. Jeg må så indrømme at jeg trækker vejret igennem munden. Men det er fordi jeg ikke kan trække vejret igennem næsen. Der er mange der ikke er klar over det men det kan være fordi skille æggen i næsen er skæv det var min og har så fået det ordnet men selvom jeg bedre kan trække vejret igennem næsen nu så kan ikke ikke 100 procent og det ville ellers kræve at jeg fik endnu en operation hvor jeg så ville kunne risikere at min næse kunne ændre form. Og det ville jeg så ikke.

Han sagde noget i samme retning - men det er jo svaert at blive forelsket naar man er irriteret paa forhaand...

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Ha ha ha hvor er det sjovt at læse folks små særheder.

Jeg hader når folk snakker for meget når jeg lige er stået op.

Hader Når min kæreste laver sådan en lyd som om han er ved at savle og suger det tilbage hehe

HADER når folk snyder foran i køen.

Hader folk der ikke kan sige undskyld hvis de går ind i en, eller rammer en med en ting osv

Og så H som i HADER jeg at min kæreste prutter så meget igennem hele dagen.

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om men der er helt sikkert mange flere

Anmeld

1. februar 2012

Mother-love

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Han sagde noget i samme retning - men det er jo svaert at blive forelsket naar man er irriteret paa forhaand...

Ha ha ha ja det er så rigtigt.

Anmeld

1. februar 2012

maria_wlt

Det klammeste og mest irriterende er folk der nyser i HÅNDEN... Så brug dog dit ærme så jeg ikke skal klaske min hånd i dit snot og bakterer.. AD og IRRITERENDE...

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

Når der er forsinkelser på lyden i fjerneren og folk så taler i munden på hinanden. Så er jeg nødt til at slå væk

Anmeld

31. januar 2013

Daydreamer81

opper lige denne tråd

Bliver sindsyg over folk der knaser feks knækbrød osv.. Bar genrelt folks bid.. og den måde de trækker vejret på imens... grrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.