Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

isabellasmor

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

Jeg hader når min kæreste bider negle!! Og han bliver ved!! Efter 4 år beder jeg ham stadig FLERE gange om dagen om at STOPPE MED OG BIDE NEGLE! 

Hehe.. 

Og så synes jeg det er totalt kvalmende når folk "snøfter" deres snot op for at spytte det ud  (Mangler en bræk smiley) 

hader snorkeri.. bliver helt sindssyg.. (Hvem gør ikke det) 

Jeg kan blive direkte GAL hvis min kæreste prutter (og andre, der siger jeg så bare ikke noget) , også selvom jeg måske lige selv har slået en ordentlig herre skid, kan SLET ikke ha det .. Stakkels mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Clisolka

Ohhhh yes, jeg ææææælsker denne tråd allerede 

Jeg kan krumme tæer hvis en begynder at rømme sig hele tiden - hedder det det?

En kuglepen der bliver klikket igennem et møde. 

Mange af de andre ting kan jeg nikke genkendende til - og som pendler hver dag, så oplever jeg efterhånden en del 

Folk der sidder og snakker i mobil, som er meget privat, aaarh, tag samtalen når du er hjemme

Dem der klipper negle i et tog, øv hvor jeg hader den lyd i et tog. 

Når man står i en kø og dem bagved skubber på for at komme så hurtigt som muligt op til kassen 

Anmeld

1. februar 2013

Mor010711

Når folk piller ved deres tæer.... Wadr!!! Også selvom de lige har været i bad...

Anmeld

1. februar 2013

Mor010711

Nybagte mødre, der bruger undskyldningen "ammehjerne" for ALT. (Fint nok i sjov, men når det er i alvor...)

Come on....

Håber ikke der er nogen der føler sig ramt, for det er ikke meningen.

Anmeld

1. februar 2013

Victoria2013

Snorkeri... tror det er barndomstraumer, min mor har altid snorket frygtelig meget. Bare der kommer den mindste lyd fra kæresten nu, så får han lige et let puf. Kan heller ikke ha' når han ligger og trækker vejret viiiiildt dybt og højlydt når han sover, det medfører også et puf fra mig... 

Opvaskemaskinen! Da jeg var lille kan jeg huske jeg blev så irriteret, når man havde sat noget i opvaskeren og min mor så stod og flyttede rundt på det hele. Nu gør jeg det selv    Tingene skal stå rigtigt, så der er mest muligt plads og det er nemmest/hurtigst at tømme den bagefter.

Folk der siger "øhm" hele tiden når de snakker... især hvis de står og skal holde foredrag eller tale. Så lær det dog lidt bedre før du stiller dig op og taler foran andre mennesker. "Øhm" er virkelig så distraherende 

Kan heller ikke klare når folk ikke har deres sokker ordentligt på... I ved, når de sådan hænger halvt af tæerne. Så tag da de sokker på igen! Det bliver hårdt når jeg får mit eget barn der helt sikkert gør det samme, hvor de også glider ned og ikke bliver hevet op igen... 

Anmeld

1. februar 2013

Lusi

Hader snorken! KAN bare ik falde i søvn, hvis manden eller ungerne snorker!!

Og folk der smasker eller tygger tyggegummi med åben mund.. Det er SÅ klamt at se og høre på

Anmeld

1. februar 2013

Lusi

Babymor2010 skriver:

Ohhhh yes, jeg ææææælsker denne tråd allerede 

Jeg kan krumme tæer hvis en begynder at rømme sig hele tiden - hedder det det?

En kuglepen der bliver klikket igennem et møde. 

Mange af de andre ting kan jeg nikke genkendende til - og som pendler hver dag, så oplever jeg efterhånden en del 

Folk der sidder og snakker i mobil, som er meget privat, aaarh, tag samtalen når du er hjemme

Dem der klipper negle i et tog, øv hvor jeg hader den lyd i et tog. 

Når man står i en kø og dem bagved skubber på for at komme så hurtigt som muligt op til kassen 

Det har været ved at koste min mand livet!!
Han var syg og han rømmede sig bare KONSTANT..
Hooold nu op, hvor fik han mange skideballer af mig.. Stakkel

Anmeld

1. februar 2013

Rie-mor

Jeg har noget med hvordan toiletrullen skal hænge på holderen.. Hvor underligt er det lige..??! Den SKAL hænge så den ruller ind mod væggen og trække papiret bagom.. Giver det mening?? Jeg bliver helt irriteret, hvis nogen har hængt den modsat. Også selvom det ikke er i eget hjem, vender jeg den om.. haha..

Karkluden ved køkkenvasken.. Den skal ikke ligge sammenkrøllet, den skal hænges op på det lille stativ ved vasken. Evt foldet 1 gang..

Folk der nyder helt uhæmmet.. Det gør min kæreste og han kan ikke styre det. Det skal bare høres i hele huset og han går helt i panik. "PAPIR" råber han.. SLAP AF..

Anmeld

1. februar 2013

cmap

Den med vasketøjet genkender jeg ikke. Derimod hader jeg at min kæreste altid skal rette på tøjet efter jeg har lagt det sammen (jeg folder pr. Automatik bukser 4 gange men det er HELT forkert for ifølge ham skal de kun foldes 3 gange). Suk.

Og så hader jeg når folk (især min kæreste har problemet) siger fx: jeg lagde i sengen. NEJ DET HEDDER JEG LÅ! Det kan gøre mig skør.

Det sidste er når folk skriver fx jeg køre mig en tur. jeg anstrenger for ikke at rette folk og sige øhh der skal lige et r på køre.

Anmeld

1. februar 2013

VIPpigen

Åhh, troede jeg var ene om det med vasketøjet.

for mig er det vigtigt det hænger ordentligt, ellers bliver det skævt, og jeg kan slet ikke have skæve bluser. Det samme gælder at ligge det sammen, det gør jeg også selv, for ellers ligger det ikke rigtig når jeg skal ligge det på laplands senere. Både kæresten og svigermors arbejde laver jeg om, selvom jeg ved de gør det for at være hjælpsomme... Jeg kan bare ikke gøre for det

hader folk der snøfter, eller ikke lukker munden når de spiser. Kan ikke klare smaskelyde. 

Og jeg hader folk gerne vil ryde op i mit rod....

Kender i det med en rodebunke, men man har styr på sit rod... Mit syværelse rode. Helt vildt, men jeg har styr på rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.