Snorkeri... tror det er barndomstraumer, min mor har altid snorket frygtelig meget. Bare der kommer den mindste lyd fra kæresten nu, så får han lige et let puf. Kan heller ikke ha' når han ligger og trækker vejret viiiiildt dybt og højlydt når han sover, det medfører også et puf fra mig... 
Opvaskemaskinen! Da jeg var lille kan jeg huske jeg blev så irriteret, når man havde sat noget i opvaskeren og min mor så stod og flyttede rundt på det hele. Nu gør jeg det selv
Tingene skal stå rigtigt, så der er mest muligt plads og det er nemmest/hurtigst at tømme den bagefter.
Folk der siger "øhm" hele tiden når de snakker... især hvis de står og skal holde foredrag eller tale. Så lær det dog lidt bedre før du stiller dig op og taler foran andre mennesker. "Øhm" er virkelig så distraherende 
Kan heller ikke klare når folk ikke har deres sokker ordentligt på... I ved, når de sådan hænger halvt af tæerne. Så tag da de sokker på igen! Det bliver hårdt når jeg får mit eget barn der helt sikkert gør det samme, hvor de også glider ned og ikke bliver hevet op igen... 
Anmeld