Åhh hvor irriterende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

mkb123

Holbæktrunten skriver:

Det er irriterene når man står og forklarer nogen noget, og de lige bagefter spørger om det samme

Folk (min mand) der lover at gøre tingene nu, og glemmer det gentagende gange

Når andre ikke passer deres pligter - for så bliver jeg jo nød til at gøre det

Når folk kommer for sent - har man inviteret på aftensmad kl 18 er det nok ikke fordi det er meningen den skal spises kold kl 19

sne

Bagtaleri af den grimme slags

Folk der har travlt med at fortælle hvor mange penge de har - del ud, eller hold kæft!

Haha, elsker afslutningen Kort og kontant! Men de deler sgu aldrig ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

NNL

Jeg kan slet ikke tåle lyden af folk der "klikker" deres lange negle mod hinanden

Eller hvis folk siger "Hvaa??" inden man overhovet er begyndt på det man vil sige...

Anmeld

31. januar 2012

FrkZier

jeg har efterhånden også en laang liste over ting der giver mig knopper

ting der giver mig nervøse trækninger:

hvis farver ikke matcher, hvis der fx står to vaser ved siden af hinanden, og de ikke matcher i farverne, kan slet ikke klare det..

folk der taler grammatisk ukorrekt kan virkelig give mig lyst til at slå flok (lader dog være) fx Jyder der siger : jeg havde lagt på sengen blabla.. oooorg for søren jeg bliver hysterisk når jeg høre det!

tung vejrtrækning er også noget der irriterer mig grænseløst!

når folk kommer forsent!!! noget af det VÆRESTE i verden!!

tøj der sidder skævt gør at jeg ikke kan koncentrere mig om andet end at fx skjorten ikke er nede i bukserne et enkelt sted!

hår på tøjet - det ikke som sådan noget der irritere mig, men KAN ikke lade være med at fjerne det, selvom det er en fremmed foran mig i køen

- jeg ville kunne blive ved i en evighed, men for at skåne jer og sørge for i ikke synes jeg er alt for mærkelig stopper jeg her

Anmeld

31. januar 2012

Mor til Majbørn

Folk der spiser ristet toast om morgenen.

Faar sgu lyst til at pande dem en!

Anmeld

31. januar 2012

anjamichell@gmail.com

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Helt enig!

Jeg tager den et skridt videre og paapeger alle de folk, der haenger toiletrullen forkert...

Ja!!

Anmeld

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor010711 skriver:

Det med dynen er lidt underligt 

Den med dynen hopper jeg med på. Det samme gælder for puder. Langet ska også ligge korrekt, ellers bliver kærsten jaget ud af sengen.

Når folk ik ligger spærre tingen op på båndet, når de er færdige med at ligge deres vare op, så næste kunde ka ligge sine vare op.

Når folk retter ens direlakt. Jeg udtaler onsdag onnsdag og får konstant at vide at der jo ik er 2 nn i onsdag. Jeg er da ligeglad, de ved jo hvilken dag jeg snakker om!

Når folk bruger smørkniven i andet end smøren, så der kommer smør i feks leverpostejen, marmeladen osv. Ku komme med 1000 flere, men der sk jo og være plads til jer andres! Vh stine

Anmeld

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor010711 skriver:

Når sgu bliver skrevet med K... 

Kommer det ik an på om det er for at bande, som i squ eller om det er en forkortelse af skulle, som i sku? Men ja, nogle ord ska bare staves på en bestemt måde for at se rigtig ud. Jeg har det på samme måde når folk skriver kikker i stedet for kigger! Vh stine

Anmeld

31. januar 2012

butterflyPhoto

Mor010711 skriver:

Hej piger 

Kender I det med at der bare er nogle ting der er mega irriterende, selvom det faktisk er fuldstændig ligegyldigt og ubetydeligt?

F.eks kan jeg slet ikke holde ud hvis folk trækker vejret for højt eller for tungt. Kan blive så mega irriteret. Og hvor småligt er det lige?! 

Eller hvis tøjet ikke hænger på en bestemt måde på tørrestativet. Så er jeg nødt til at gøre det om. For det har jo stor betydning for hvordan tøjet tørrer... 

Og kender jeg en der ikke kan snuppe lyden af folk det tygger i f.eks flæskesvær. 

Håber I vil være med til at dele jeres særheder  Tror det kunne blive en sjov tråd 

hihi god tråd.

Jeg kommer sikkert til at støde nogle, men here goes:

Jeg kan ikke klare når folk taler med ukorrekt grammatik. Det hedder jeg lå på sofaen og så en film - ikke jeg lagde på sofaen. Jeg har så meget lyst til at rette på folk hele tiden - jeg lader dog være da jeg har indset at det ikke hjælper et hak.

Jeg kan heller ikke klare stavefejl og krummer tæer når de er virkelig slemme.

Den med at dynen skal vende rigtigt så knapper eller bindestropper vender ned mod fødderne, hopper jeg med på.

Og smaskeri duer jeg heller ikke til

Stædighed der går så langt at man ikke vil indrømme at man har taget fejl, selvom man godt ved at det har man - det er så latterligt.

Der er mange mange flere, og mange er dem er allerede skrevet, så jeg må hellere stoppe her 

/Christina  

Anmeld

31. januar 2012

Kløver

M (: skriver:

Jeg bliver sindssyg, når folk kører gaflen mod tænderne..  For alle ved jo, at tænderne er meget bedre til at få det sidste af gaflen end læberne er.. 

ÅH det hader jeg også

Hader når folk kommer for sent til aftale, som i 1 time eller mere, kender jeg et par stykker som konsekvent gør

Folk der springer over i køen

Når der bliver taget en beslutning på mine vegne uden at være blevet spurgt

Når vasketøjet bliver lagt sammen og presset så meget tøjet for altid har facon derefter er svigermor god til, men sødt hun hjælper

Når folk ikke trækker ud efter at have været på toilet eller vender wc rullen om, når de har lånt vores toilet, eller ikke pakker bind ind når de bruger skraldespanden, så klamt at tømme var vist mange i en

Anmeld

31. januar 2012

Kløver

butterflyPhoto skriver:

DeDe

hihi god tråd.

Jeg kommer sikkert til at støde nogle, men here goes:

Jeg kan ikke klare når folk taler med ukorrekt grammatik. Det hedder jeg lå på sofaen og så en film - ikke jeg lagde på sofaen. Jeg har så meget lyst til at rette på folk hele tiden - jeg lader dog være da jeg har indset at det ikke hjælper et hak.

Jeg kan heller ikke klare stavefejl og krummer tæer når de er virkelig slemme.

Den med at dynen skal vende rigtigt så knapper eller bindestropper vender ned mod fødderne, hopper jeg med på.

Og smaskeri duer jeg heller ikke til

Stædighed der går så langt at man ikke vil indrømme at man har taget fejl, selvom man godt ved at det har man - det er så latterligt.

Der er mange mange flere, og mange er dem er allerede skrevet, så jeg må hellere stoppe her 

/Christina  

Dem kan jeg vist også godt være med på jeg Hader også forkortelser uden mening, syns som bliver lavet om til sys,zyz eller lignende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.